Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674329#p674329:1x5lqir8 je napisao(la):
branik » Ned Okt 27, 2019 9:57 pm[/url]":1x5lqir8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674199#p674199:1x5lqir8 je napisao(la):
dragan » Ned Okt 27, 2019 5:08 pm[/url]":1x5lqir8] Pa pustanjem od Surcina manje ce biti guzve u Obrenovcu,mada most kasni pa je ocekivan haos na Ostruznickom. A tesko da ce uraditi bolju vezu ka Lipovackim sumama, ni prijoritetnije nisu jos resili,a valjalo bi.
E,to za izmeštanje ne znam ima li tema, ali @Niko Kazanegra oko toga zna dosta, na satelitu se vidi paralelna gradnja, znas i sam one kuce su iseljene pored puta,smrdi kad se prolazi,kopovi samo sto put nisu preorali.... mislim da će skorije izmestiti, u glavnom samo kad ne moram da idem njome.... nama licno odgovara da isplaniramo dolazak mimo guzvi u Obrenovcu,mada uvek budemo u koloni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674033#p674033:2gconno3 je napisao(la):
dragan » Ned Okt 27, 2019 10:12 am[/url]":2gconno3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674031#p674031:2gconno3 je napisao(la):
мајстор » 27 Okt 2019 09:05 am[/url]":2gconno3]Ако могу добро да проценим раскрсница Кремна 1 је око 3км југоисточно . . .
Prve tri sam već postavio, pa evo i ostale dve petlje :
file.php
Kremanska petlja, ako sam dobro shvatio, mogla bi da bude levo od puta i spusta nakon kog se prolazi pored vojnih magacina, ide na most, penje uzbrdo, i nakon raskrsnice sa starim putem za Ue, ravnicom ulazi u Kremna. Tamo ima ogroman prostor livada na blagoj kosini.
Pogledajte prilog 1
Kusturica je, kako sam čuo, stavio veto na prolazak kroz park prirode, tako da će odatle put ići levo, Mokru Goru obići sa leve strane i primaći se reci Kamišini i postojećem putu u dolinici tek ispod nekadašnje fabrike "Kotroman". Za petlju ima mesta na nekoliko stotina metara od prelaza i biće zanimljivo kako će je smisliti, s obzirom na jako uzak prostor.

E, ta deonica od Kremana do Kotromana biće dotle neviđeno u Srbiji. Izgledaće poput barske pruge oko Kolašina u CG: iz tunela na most, pa opet... Za granični prelaz nema mnogo mesta i dileme. Trenutno se proširuje postojeći i zauzeće po širini gotovo ceo prostor između brda i reke. Taman ostaje da se na levoj obali raširi i autoput.
Možda bi se ova tema mogla preimenovati u: AP Požega - Užice - Kotroman sa tunelom kroz Kadinjaču.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674324#p674324:1cy40nm4 je napisao(la):
Orfanelin » 27 Okt 2019 09:25 pm[/url]":1cy40nm4]Ne znam da li stvarno verujes u tu pricu o javnom interesu ali
ako verujes onda si kompletan id***, sto bi rekao tvoj lider Vucko.
Ti si baš kompletan id***, jer si zaključio da je "moj lider Vučko".(?!)
A, mogu samo da pretpostavim ko je tvoj lider iz opisa lobiranja.
Ja neću tajkunski "tajno da lobiram uticajem", već argumentima.

Naravno da postoji Javni interes, samo je pitanje kako se poštuje.
Ovde je to u pitanju AP Požega-Užice, Obilaznica i tunel Kadinjača
nesumnjivo sve projekti u Javnom interesu za koje treba lobirati.
. . . . .
Miro, to nije moj post u citatu, nešto si pogrešila tekst, a i temu.
 
"Možda bi se ova tema mogla preimenovati u:
AP Požega - Užice - Kotroman sa tunelom kroz Kadinjaču."


Postoji tema "AP Beograd - Sarajevo" koja obuhvata tu deonicu.
Ovde može malo da se skrene sa teme ako se piše o putevima
prema i oko Užica, jer to daje širu sliku o situaciji za ovu temu.

Može da se i otvori posebna tema "AP Požega - Užice - Kotroman"
što bi možda bilo i najbolje s'obzirom na veliku zainteresovanost.
 
Dragane,lose sam editovala post samo je to u pitanju pa je ostalo kao da si ti napisao.
Nije tema ali je bio primer kako bi se pametnim razmišljanjem pojedinaca čitavom regionu moglo biti lakše.
 
@branik Деоница око Ужица до Мачката ће бити занимљива за градњу, као и што си рекао од Кремана до Котромана. Стварно ће бити занимљиво возити се туда. Не верујем да ће то бити пре 2023-24. Петља Кремна је за ББ кључна, До тада би ББ требало да смисли како да побољша пут преко Калуђерских бара, ја сам написао тунел од 6 км ( иако знам да од тога нема ништа ) јер је надморска висина у Кремнама око 750м. Тунел до 2км би много значио, а што је по цени колико толико прихватљиво! Петља Мачкат решава све конекције за Златибор, а делом и петља Кремна. Котроман је за за Мокру Гору из правца Реп. Србске а Кремна из Србије. Надам се да до тада неће бити потребе за граничним прелазом. АП се прави искључиво јер то Турска и Сарајево желе, уосталом Турска заједно са америма прави и Прељина -Пожега. Ту је дошло до преклапања са нашим интересима. Разлика је само у томе , што ће свеједно све на крају платити Србија.
 
Valjda pravi onaj ko plaća?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674471#p674471:6mc2crxh je napisao(la):
drvopro » Pon Okt 28, 2019 11:33 am[/url]":6mc2crxh]Valjda pravi onaj ko plaća?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Па зависи како гледаш на то! На крају Србија све плаћа, али наше фирме нису главни извођачи, и већину профита извлаче стране фирме, при томе наши немају референце за веће послове. Са друге стране стране банке које дају кредите, условљавају да њихове фирме изводе послове!
 
Naravno da "na kraju plaća Srbija", jer putevi ostaju kod nas.

Uzimamo kredita kao i druge države, a to što više nemamo
naših firmi za gradnju, kriva je privatizacija kakvu smo imali.

A, ovde je prvo bitna papirologija, jer to može da odloži radove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674483#p674483:ulne3thq je napisao(la):
dragan » Pon Okt 28, 2019 12:04 pm[/url]":ulne3thq]Naravno da "na kraju plaća Srbija", jer putevi ostaju kod nas.

Uzimamo kredita kao i druge države, a to što više nemamo
naših firmi za gradnju, kriva je privatizacija kakvu smo imali.

A, ovde je prvo bitna papirologija, jer to može da odloži radove.

Pitić, Dinkić, Đelić. Vlahović.
Kao i korupcija, koja je napravila takve uslove da domaće firme ni ne mogu da konkurišu za poslove.
 
Zaključujem da bi ceo projekat koštao oko 20-25 milona EUR.
Šta vi mislite?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Kod nas osim tunela ima i 5-6km pristupnog puta, ali

nije bitna toliko cena u odnosu na najavljene Milijarde

koje bi trebalo uložiti u narednom Investicionom ciklusu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674528#p674528:2rn0of9j je napisao(la):
drvopro » 28 Okt 2019 12:27 pm[/url]":2rn0of9j]Zaključujem da bi ceo projekat koštao oko 20-25 milona EUR. . . Šta vi mislite?
Batali nas, evo šta misli Ona :)

"Projektna dokumentacija za izgradnju tunela ispod Kadinjače na "Koridoru 11" mora biti
završena ove godine, a Vlada će uporedo raditi na pronalaženju načina da finansira njegovu
izgradnju - najavljeno iz Ministarstva infrastrukture.
Izgradnja tunela će, prema prvim predračunima, iznositi 50 miliona evra, izjavila je danas
potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Z. Mihajlović.

"Idejni projekat će uskoro biti na revizionoj komisiji Vlade Srbije, a ukoliko se obezbedi
finansiranje, izgradnja tunela bi krenula u 2020. godini
"
Mihajlovićeva je istakla da će se raditi i rekonstrukcija puta na ulasku u Bajinu Baštu."
https://mondo.rs/Info/Ekonomija/a116781 ... -2020.html
 
Prvo koridor XI ne postoji, drugo Kadinjaca nije ni u kom slucaju u sastavu auto puta A2 ili ti E763. Toliko o njoj. Dao bih joj kartu i rekao pokazi mi kadinjacu.
 
Rekonstrukcija mosta !

"Vlada RS izdvojila je 365 miliona dinara za rekonstrukciju mosta, jer teretni saobraćaj
nije dozvoljen zbog lošeg stanja u kom se nalazi. Sledeće godine se kreće sa radovima, a
nakon toga 2021. godine biće urađen i integrisani granični prelaz sa naše strane što će
doprineti nesmetanom protoku robe na ovom prelazu", . . .
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1609936

Možda je ovo najbolje rešenje, najjefitinije i najbrže, a dovoljno za saobraćaj.
 
Eto sad najbolje rešenje. Moje rešenje.
Ali opet dezinformacija.
Nema robnog saobraćaja jer nema sporazuma o tome izmedju FBIH I Srbije.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Čestitam što je vlada odabrala "tvoje rešenje" :) . . .a možda nema
Sporazuma zato što je most "u lošem stanju", pa nema ni prometa.

U svakom slučaju to sada i nije mnogo bitno, već da će se problem
oko ovog mosta ipak rešavati naredne godine, a i granični prelaz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674836#p674836:32vxnve9 je napisao(la):
dragan » Uto Okt 29, 2019 3:04 pm[/url]":32vxnve9]Čestitam što je vlada odabrala "tvoje rešenje" :) . . .a možda nema
Sporazuma zato što je most "u lošem stanju", pa nema ni prometa.

U svakom slučaju to sada i nije mnogo bitno, već da će se problem
oko ovog mosta ipak rešavati naredne godine, a i granični prelaz.

Dok ti Vlada nije rekla nisi znao da je ovo najbolje rešenje.
Ti si čini mi se bio za novi most itd...
Granični prelazi nisu napravljeni za robni saobraćaj.
Evo i ova vest, iz 2018.-te sve se ponovo oglašava, ponavlja, kao papagaji...
https://www.ekapija.com/news/2327165/za ... ra-u-planu
 
Nije baš da je ponavljanje, jer su tada samo napisali koliko je novca potrebno, a
sada da su ta "sredstva izdvojena za rekonstrukciju mosta", što je nešto drugo.

"Sredstva su potrebna za rekonstrukciju mosta, kako bi se omogućio
bezbedan putnički saobraćaj i saobraćaj za teretna vozila.
Za rekonstrukciju ovog mosta u 2020. godini predviđeno je 365mil dinara
."
https://www.ekapija.com/news/2327165/za ... ra-u-planu

Inače, bila je opcija i za novi most, ali ti si je svojim pisanjem upropastio. :)
Nemam nameru ovde da se nadgornjavam, važno je da nešto da se ipak radi.
 
Da važno je da se priča pa ko poveruje.
Inače poslao sam email poslaniku koji je dao ovu izjavu.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Važno je "da se priča", zamisli da ćute. . . bolje ipak da obećavaju.

Nego šta si napisao u mejlu? . . ako nije neka tajna.
 
Tražio info o mostu i tunelu i pitao kako mi građani možemo da pomognemo da se projekti završe što pre.
Takođe tražio da počnu da održavaju put Rogacica Debelo Brdo Valjevo na valjan način.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vrh