Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664222#p664222:2t97v2zr je napisao(la):
Blade » 26 Sep 2019 08:00 pm[/url]":2t97v2zr]Neminovno je da će sa zemunske strane morati da se uradi raskrsnica u nivou, jer je gomilanje vozila na tom semaforu u špicu već sada veliko, a biće sve veće, a sa borčanske strane bolji pristup, odnosno da se bar ono parče od petlje po Šopija uradi 2+2.

Nešto moraju da urade , mada da je sama raskrsnica uradjena bolje , ne bi bio toliki kolaps svako jutro. Imati saobracajnicu sa tri trake , a na raskrsnici je svesti na dve trake za pravo ( u stvari je samo jedan traka za pravo, jer je traka za skretanje u levo prekratka ). Još jedna genijalnost naših projektanata.
 
....Nesto moraju da urade ...
:roll:

A sta ?
Naknadna denivelacija nemoguca
vremenski rok prepravke denivelisanja uslovljava da raskrsnica (pravac) bude
predugo van funkcije uz to i preskupo :(

jedino moguci relativno brzi boljitak jeste kruzni tok
evo posta iz 2015 zasto ga nemamo


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=313840#p313840:3druyip6 je napisao(la):
boca-ica » 10 Jan 2015 10:29[/url]":3druyip6]Objekti sa privmenim dozvolama se brane
iskljucivo korupcijom i protekcijom

Svima jasno zašto nemamo logični ogroman kružni tok
na spoju Kineskog mosta i ul.C. Dušana koj bi rešio nastalu burlesnu situaciju
sa raskrsnicama koje se gotovo dodiruju
kao i sa invalidnim ,,uplivom,, ul. C. Dušana na mostovsku (pris)Tupnicu

:sesir:
 
Никакав бољитак ту кружни ток не би донео. Са све колоном шлепера који скрећу лево са Старог новосадског на мост, био би то леп хаос.
Рађене су петље код Арене без затварања аутопута, па тако може и овде.

Иначе, поред моста се планира градња Српско-кинеског индустријског парка са 10.000 радних места...
 
Brzina iz Pravca Pančeva do Zrenjaninca je 80, svuda (sem gde postavljaju ogradu) je i dalje 50 ..., e stvarno smo zemlja čuda...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668769#p668769:2uku6bz8 je napisao(la):
boca-ica » 10 Oct 2019 09:15 pm[/url]":2uku6bz8]
....Nesto moraju da urade ...
:roll:

A sta ?
Naknadna denivelacija nemoguca
vremenski rok prepravke denivelisanja uslovljava da raskrsnica (pravac) bude
predugo van funkcije uz to i preskupo :(

jedino moguci relativno brzi boljitak jeste kruzni tok
evo posta iz 2015 zasto ga nemamo


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=313840#p313840:2uku6bz8 je napisao(la):
boca-ica » 10 Jan 2015 10:29[/url]":2uku6bz8]Objekti sa privmenim dozvolama se brane
iskljucivo korupcijom i protekcijom

Svima jasno zašto nemamo logični ogroman kružni tok
na spoju Kineskog mosta i ul.C. Dušana koj bi rešio nastalu burlesnu situaciju
sa raskrsnicama koje se gotovo dodiruju
kao i sa invalidnim ,,uplivom,, ul. C. Dušana na mostovsku (pris)Tupnicu

:sesir:

Pa evo ovo :

Produžetak trake za skretanje u levo sa mosta u Cara Dušana

Proširenje saobraćajnice prema Batajnici bar u dužini od 300 m

I ne znam, za koji su projektovali onoliko velika pešačka ostrva i to na uštrp treće trake za pravo . Ja bih i to prepravio bez razmišljanja i dobio tri trake za pravo . sa svim ovim prepravkama još dugo bi imali koliko toliko jednu normalnu situaciju kada je saobraćajni špic u pitanju
 
Da se i uklone sva ostrva , ne bi bilo znacajniji boljitka a potrosile bi se pare a bilo bi i ne bezbedno
jedino jeftino , bezbedno brzo resenje je veliki kruzni tok
a jeste izvodljivo
i to bez rusenja privremenih objekata vec samo ,,uvlacenjem,, njihovih ograda
detaljnije sa slikama imas na starijim stranicama
glavna prepreka realizacije kruznog toka je pomanjkanje dobre volje :(


Od mosta naredna ,,zaguzvana,, tacka je raskrsnica sa Ugrinovackom
o nesnosnim guzvama na njoj sa predlozenim resenjem vec pisano
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449804#p449804:2ujjvr4y je napisao(la):
boca-ica » 05 Maj 2017 19:14[/url]":2ujjvr4y]Nakon ukrstanja saobracaja sa NS puta i puta sa saobracajnice ,,Kineskog,, mosta (u visni Zemunske nove GPC pošte)
postojeca saobracajnica ispred ulaza u Altinu po kapacitetu ne moze da primi sav spojeni saobracaj


Svakodnevne gužve kamiona i dr. vozila ispred ulaza u Altinu postale su nesnosne i zagorčavaju svima život i vožnju
Pod hitno bar taj deo je nuzno proširiti a i ima mesta za po još jednu saob. traku.

Nešto niže ka auto putu je stanje vec malo bolje
jer su se vozila vec ..prepakovala,, po saob. trakama

Tako da je taj deo prava svakodnevna saobr. katastrofa
Vidi datum pisanija i
Opet isti razlog ...... jasno , pomanjkanje dobre volje :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671227#p671227:1bb45ta1 je napisao(la):
boca-ica » 18 Oct 2019 11:15 pm[/url]":1bb45ta1]Da se i uklone sva ostrva , ne bi bilo znacajniji boljitka a potrosile bi se pare a bilo bi i ne bezbedno
jedino jeftino , bezbedno brzo resenje je veliki kruzni tok
a jeste izvodljivo
i to bez rusenja privremenih objekata vec samo ,,uvlacenjem,, njihovih ograda
detaljnije sa slikama imas na starijim stranicama
glavna prepreka realizacije kruznog toka je pomanjkanje dobre volje :(


Od mosta naredna ,,zaguzvana,, tacka je raskrsnica sa Ugrinovackom
o nesnosnim guzvama na njoj sa predlozenim resenjem vec pisano
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449804#p449804:1bb45ta1 je napisao(la):
boca-ica » 05 Maj 2017 19:14[/url]":1bb45ta1]Nakon ukrstanja saobracaja sa NS puta i puta sa saobracajnice ,,Kineskog,, mosta (u visni Zemunske nove GPC pošte)
postojeca saobracajnica ispred ulaza u Altinu po kapacitetu ne moze da primi sav spojeni saobracaj


Svakodnevne gužve kamiona i dr. vozila ispred ulaza u Altinu postale su nesnosne i zagorčavaju svima život i vožnju
Pod hitno bar taj deo je nuzno proširiti a i ima mesta za po još jednu saob. traku.

Nešto niže ka auto putu je stanje vec malo bolje
jer su se vozila vec ..prepakovala,, po saob. trakama

Tako da je taj deo prava svakodnevna saobr. katastrofa
Vidi datum pisanija i
Opet isti razlog ...... jasno , pomanjkanje dobre volje :(

Ne znam , zašto bi bilo nebezbedno ako se uklone ostrva , inače veliki broj raskrsnica i funkcioniše bez istih , ali ajde ...

Proširenje prema Batajnici , je svakako moranje i koliko god da košta , pre ili kasnije mora da se uradi . Produžetak trake za skretanje u levo čak nije ni neka velika investicija , a samo ove dve stvari doprineli bi mnogo ubrzanijem saobraćaju .

Da se razumemo i ja sam za denivelaciju , pa i za kruzni tok , ali sve to kosta , a pitanje je kada ce neko da odresi kesu...
 
..... Da se razumemo i ja sam za denivelaciju , pa i za kruzni tok , ali sve to kosta , a pitanje je kada ce neko da odresi kesu...
Da se razumemo
denivelacija i da je sada mnoguca mnogo kosta
kruzni tok gotovo u poredjenju sa dr. resenjima mizerija od izdatka
A kesa je gradjana Bgd tj. nasa a nekog izabranog Pere pisara. koj prima i platu od gradjana samo da je nadgleda
pa kad se dresi za koje kakve graske budalastine
onda nase pare mozemo da potrosimo na gorecu saobracajnu nuzdu

Guzve za ovu raskrsnicu pocinju od Muhara
a i to se lako i jeftino moze resiti
Jednostavno
Dobanovacku osloboditi od dvorednog parkiranja i dozvoliti ulaz u nj. od Muhara

time bi na saobracajnici ka pristupnici mosta ostao olaksan od velikog br. ucesnika saobracaja
koj do pristupnice skrecu ka pravcu Dobanovacka Ugrinovackoj
Problem zagusenja do pristupnice mosta postace sve veci kako se deo po deo bude useljavao u novo veliko naselje Zemunske kapije
A Dobanovacka gotovo da zvrji prazna....

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673156#p673156:1m7yu15y je napisao(la):
boca-ica » 24 Oct 2019 06:18 pm[/url]":1m7yu15y]
..... Da se razumemo i ja sam za denivelaciju , pa i za kruzni tok , ali sve to kosta , a pitanje je kada ce neko da odresi kesu...
Da se razumemo
denivelacija i da je sada mnoguca mnogo kosta
kruzni tok gotovo u poredjenju sa dr. resenjima mizerija od izdatka
A kesa je gradjana Bgd tj. nasa a nekog izabranog Pere pisara. koj prima i platu od gradjana samo da je nadgleda
pa kad se dresi za koje kakve graske budalastine
onda nase pare mozemo da potrosimo na gorecu saobracajnu nuzdu

Guzve za ovu raskrsnicu pocinju od Muhara
a i to se lako i jeftino moze resiti
Jednostavno
Dobanovacku osloboditi od dvorednog parkiranja i dozvoliti ulaz u nj. od Muhara

time bi na saobracajnici ka pristupnici mosta ostao olaksan od velikog br. ucesnika saobracaja
koj do pristupnice skrecu ka pravcu Dobanovacka Ugrinovackoj
Problem zagusenja do pristupnice mosta postace sve veci kako se deo po deo bude useljavao u novo veliko naselje Zemunske kapije
A Dobanovacka gotovo da zvrji prazna....

:sesir:

Ne znam zasto smo otisli na Muhar i Dobanovačku , pa to su u saobraćajnom smislu ne rešivi problemi . Ovde je suština da ono sto može da funkcioniše , ne radi .

Znači mi gradimo obilaznicu 40 godina , pri tom ona nikada nije ni planirana da bude i gradska nego samo tranzitna , sto je čist idiotluk. Da je novac koji je do sada ulozen u nju i u recimo novac od mosta na adi sa pristupnicama , uložen u saobraćajnicu T6 pa dalje tunel ili most preko ade ciganlije i dalje na Žarkovo , Banjicu , Jerkovic mi bi sada imali ogromno rasterećenje u saobraćaju . Tvrdim da bi se sa tim parama to već završilo ...
 
....Ne znam zasto smo otisli na Muhar i Dobanovačku ....
Prosto...
Resis jednu raskrsnicu a NE resis susedne po rasterecenju i kapacitetu nisi nista efektivno uradio
Kvalitetno resenje podrazumeva ssiri zahvat
:sesir:
 
A, nije tako Boco. Onda bi smisla imao jedino neprekidan autoput oko zemljine kugle, što je, ako ni zbog čega drugog, nemoguće usled postojanja svetskog mora.

Može to valjano da se isprojektuje, obično, kad iza poslednje petlje iz tri trake saobraćaj razvedeš na recimo šest, ne bude problema.

Ovde bi iza mostovske petlje imao tri trake za pravo, dve za levo sa jakim zelenim talasom (Cara Dušana) i jednu za desno, gde treba da budu dve, bar do BN Bossa za početak. I sve bi bilo mnogo bolje. I narednih 15 godina bez ikakvih zastoja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674845#p674845:3h3qibwb je napisao(la):
bboris7 » Uto Okt 29, 2019 2:37 pm[/url]":3h3qibwb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673156#p673156:3h3qibwb je napisao(la):
boca-ica » 24 Oct 2019 06:18 pm[/url]":3h3qibwb]
..... Da se razumemo i ja sam za denivelaciju , pa i za kruzni tok , ali sve to kosta , a pitanje je kada ce neko da odresi kesu...
Da se razumemo
denivelacija i da je sada mnoguca mnogo kosta
kruzni tok gotovo u poredjenju sa dr. resenjima mizerija od izdatka
A kesa je gradjana Bgd tj. nasa a nekog izabranog Pere pisara. koj prima i platu od gradjana samo da je nadgleda
pa kad se dresi za koje kakve graske budalastine
onda nase pare mozemo da potrosimo na gorecu saobracajnu nuzdu

Guzve za ovu raskrsnicu pocinju od Muhara
a i to se lako i jeftino moze resiti
Jednostavno
Dobanovacku osloboditi od dvorednog parkiranja i dozvoliti ulaz u nj. od Muhara

time bi na saobracajnici ka pristupnici mosta ostao olaksan od velikog br. ucesnika saobracaja
koj do pristupnice skrecu ka pravcu Dobanovacka Ugrinovackoj
Problem zagusenja do pristupnice mosta postace sve veci kako se deo po deo bude useljavao u novo veliko naselje Zemunske kapije
A Dobanovacka gotovo da zvrji prazna....

:sesir:

Ne znam zasto smo otisli na Muhar i Dobanovačku , pa to su u saobraćajnom smislu ne rešivi problemi . Ovde je suština da ono sto može da funkcioniše , ne radi .

Znači mi gradimo obilaznicu 40 godina , pri tom ona nikada nije ni planirana da bude i gradska nego samo tranzitna , sto je čist idiotluk. Da je novac koji je do sada ulozen u nju i u recimo novac od mosta na adi sa pristupnicama , uložen u saobraćajnicu T6 pa dalje tunel ili most preko ade ciganlije i dalje na Žarkovo , Banjicu , Jerkovic mi bi sada imali ogromno rasterećenje u saobraćaju . Tvrdim da bi se sa tim parama to već završilo ...

I to je danak srpskoj megalomaniji, kao i nesrećni Prokop.

Obilaznica oko Bg-a je trebalo da se gradi na udaljenosti najviše 2 kilometra južno od sadašnjeg SMT-a i bila bi značajno kraća, pa bi i pre bila završena, sa daleko manje sredstava, ali su komunističko- srpski megalomani pravili obilaznicu na toj distanci na kojoj je sada, kao da je u pitanju grad koji ima 30 miliona stanovnika.
 
GUP iz 1972. zaista je predviđao i taj kružni prsten koji pominješ. Oni odlučili da prvo grade dalji, a bliži zbudžili u postojeći T6. Pa, tako, logika je nama jača strana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674960#p674960:3b3ervko je napisao(la):
Пантограф » 29 Oct 2019 08:23 pm[/url]":3b3ervko]A, nije tako Boco. Onda bi smisla imao jedino neprekidan autoput oko zemljine kugle, što je, ako ni zbog čega drugog, nemoguće usled postojanja svetskog mora.

Može to valjano da se isprojektuje, obično, kad iza poslednje petlje iz tri trake saobraćaj razvedeš na recimo šest, ne bude problema.

Ovde bi iza mostovske petlje imao tri trake za pravo, dve za levo sa jakim zelenim talasom (Cara Dušana) i jednu za desno, gde treba da budu dve, bar do BN Bossa za početak. I sve bi bilo mnogo bolje. I narednih 15 godina bez ikakvih zastoja.

Citas mi misli .. Manje , vise ima tu jos gomila raskrsnica koje bi na taj nacin bile resene duzi niz godina ....
 
Da li neko zna ko radi ovu ogradu na putu i zašto se gradi ovako sporo?
 
Screenshot-2019-12-24-at-21-36-53.png


Danas sam prosao ovuda i opet primetio zarotirane bandere.

Da li neko zna kako je moguce da se ovo desilo u toliko slucajeva i zasto to niko vec godinama ne ispravlja?

Vidi se i na satelitskom snimku.
 
Verovatno ih je vetar zarotirao

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Saobracajnica T6 mora u nekoj perspektivi da se autoputizuje. Tako sto moraju da se nivelisu raskrsnice SMT - Cara Dušana, SMT - Novosadski put i T6 Altina, Solunska - T6. Milana Rešetara - T6 i Kvantaš - T6 izmeniti tako da imaju ulaz i izlaz na autoput u jednom smeru, pa ko hoce u kontra, neka se okrene na prvoj petlji, blizu je. Sa perionicom i Tempom, uraditi isto. Mutant-raskrsnicu takođe nivelisati i spojiti sa novim putem koji se gradi i surčinskim, kako valja i dolikuje. Ostalim trenutnim ukljucenjima na T6, koje nisam pomenuo, tipa Krajiška ulica na Altini i slicno, uraditi isto kao perionici i Tempu. Takođe i Knez - petrol pumpi i svima ostalima.

To jeste veliki projekat, ali ta saobracajnica je preopterecena svakodnevno. Ujutru i popodne. A koči je gomila semafora i nepotrebnih skretanja, posebno levih, koji u ovom slucaju ne bi postojali i imali bi put sa karakteristikama autoputa od Pančevačkog puta do ,,Miloša Velikog, kada mu se pristup sa mutant-raskrsnice uradi.

Znam i da ta rekonstrukcija kosta i da ce dugo trajati i da ce biti problema dok se bude radila. Ali saobracajnica T6 je prepromenta da bi bila semaforizovana visetračna magistala. Na stranu sto je trenutno ona deo obilaznice oko Beograda. A i kada se prava obilaznica sa te strane izgradi, ostace i dalje tranzitna saobracajnica.
 
Završena je jedna strana sa ogradama. Kako izgleda, druga strana dogodine, nije ne početo ništa.
 
Ухватио ме је радар код Ковилова. Не дадоше ни записник да потпишем, само уплатницу. Скупљају се паре за кампању.
 
Vrh