Šta je novo?

Air Serbia

To nas čeka ako se ne izbace naprednjaci kadrovi sa platnog spiska. Ako dođe do promene vlasti Air Serbia se mora očuvati jer ima ogroman potencijal
 
Najgore od svega je poistovecivanje projekata sa trenutnim rezimom tj.Vucicem.
Air Serbiu su oni stvorili(ali od naseg novca) i sad je treba unistiti ali nije samo to nego i Beograd na vodi i mnogi drugi projekti.A nikakako da shvate da i da sve to propadne to ih nece oterati sa vlast.
A velika vecina bi bezrezervno branila sve ove projekte samo da ih sprovodi politicka opcija koja im odgovara.
Ima jedan deo ljudi i intelektualaca koji se iskreno ne slazu sa svim tim i njima kapa dole .
A ovo politikanstvo je postalo smesno .
Nedam Gasica -nedam ovog sto pali knjige
Tetka iz Kanade - prijatelj iz Dubaija
Jedan uzbunjivac - drugi nije jer je naš
E to se zove licemerje.
Malo sam izletio sa teme ali se nazalost i ova tema i ostale pretvorile u politicki ring.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676277#p676277:1czxj4al je napisao(la):
tragac » 02 Нов 2019, 12:39[/url]":1czxj4al]To nas čeka ako se ne izbace naprednjaci kadrovi sa platnog spiska. Ako dođe do promene vlasti Air Serbia se mora očuvati jer ima ogroman potencijal

прво, ниједна власт неће угасити Ер Србију, као што нису угасили ни ЈАТ пре ње. друго, неће ови с власти још неко време. треће, партијских ухљеба има, и увек ће их бити, која год партија да је на власти
 
Ideja da će bilo ko ugasiti "Er Srbiju" zato što ju je ova vlast osnovala ravna je onoj ideji da će se rušiti ceo BnV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676590#p676590:3qd9mmy5 je napisao(la):
DzonTravolta » 03 Nov 2019 12:39 pm[/url]":3qd9mmy5]Ideja da će bilo ko ugasiti "Er Srbiju" zato što ju je ova vlast osnovala ravna je onoj ideji da će se rušiti ceo BnV.
Ma apsolutno je besmisleno uopšte i polemisati na tu temu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676703#p676703:2spmfdiy je napisao(la):
=nikola= » 03 Нов 2019, 19:53[/url]":2spmfdiy]I to preko Novosibirska. Impresivan dolet, verovatno vrlo lagan.

А319 има максималан долет од 6.500 км, а до Новосибирска има 4.500 км, тако да и није страшно. после још 4.000 км до Шангаја. S7 има редовне летове из Новосибирска до Прага, Шангаја, Пекинга и Сеула (са 319/320), тако да и није импресивно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676877#p676877:1ysocncg je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 04, 2019 1:08 pm[/url]":1ysocncg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676703#p676703:1ysocncg je napisao(la):
=nikola= » 03 Нов 2019, 19:53[/url]":1ysocncg]I to preko Novosibirska. Impresivan dolet, verovatno vrlo lagan.

А319 има максималан долет од 6.500 км, а до Новосибирска има 4.500 км, тако да и није страшно. после још 4.000 км до Шангаја. S7 има редовне летове из Новосибирска до Прага, Шангаја, Пекинга и Сеула (са 319/320), тако да и није импресивно

Da, ova obilazna ruta oko Ukrajine + distanca do alternacije = nesto manje od 5000km. Delovao mi Novosibirsk dalje. Moze maksimalno natovaren A319 da ode do tamo.
 
Da li neko ima neke informacije po pitanju ulaska Air Serbia u osnivanje novog nacionalnog avioprevoznika u Sloveniji?
U Sloveniji se zvanično pominje regionalni avioprevoznik, a nezvanično neki pominju Air Serbia.
Novo ime kompanije bi trebalo biti Air Slovenia.
Već se vode pregovori sa pilotima i kabinskim osobljem propale Adria airways koja je imala oko 550 zaposlenih.
Nova kompanija bi imala oko 200 zaposlenih i pet aviona Canadair (pretpostavljam da misle na Bombardier).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678096#p678096:25gvz915 je napisao(la):
Stomatolog » Pet Nov 08, 2019 4:30 am[/url]":25gvz915]Da li neko ima neke informacije po pitanju ulaska Air Serbia u osnivanje novog nacionalnog avioprevoznika u Sloveniji?
U Sloveniji se zvanično pominje regionalni avioprevoznik, a nezvanično neki pominju Air Serbia.
Novo ime kompanije bi trebalo biti Air Slovenia.
Već se vode pregovori sa pilotima i kabinskim osobljem propale Adria airways koja je imala oko 550 zaposlenih.
Nova kompanija bi imala oko 200 zaposlenih i pet aviona Canadair (pretpostavljam da misle na Bombardier).
mislim da air serbia nema sta tamo da trazi, prvo jer je to veliki finansijski izazov koji prihvataju samo najmocnije kompanije, drugo sto air serbia nema crj avione za koje adria ima servis i pilote. mislim da ce to biti cityjet koji ima crj i radi wet i dry leasing
 
Air SErbia i ne mora da strajkuje, i ovako redovno ispada ili otkazuje letove :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678145#p678145:1j1gvfsw je napisao(la):
Perkan » 08 Nov 2019 10:44 am[/url]":1j1gvfsw]https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=11&dd=08&nav_id=1614505

Gde li je sada onaj pametnjaković koji je ovde penio pre nekog vremena kako uvek bira Lufthansu u odnosu na AirSerbia....
95% ljudi bira prema ceni karte u datom trenutku i vremenu leta. Ostalih 5% imaju frequent flyer ili ugovor poslodavca i prevoznika da osoblje uvek leti njima. Tako da kad neko kaže "uvek biram x aviokompaniju umesto y" lupa gluposti i privlači pažnju na sebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678106#p678106:3ulwposc je napisao(la):
lukakaludjerovic » 08 Nov 2019 08:02 am[/url]":3ulwposc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678096#p678096:3ulwposc je napisao(la):
Stomatolog » Pet Nov 08, 2019 4:30 am[/url]":3ulwposc]Da li neko ima neke informacije po pitanju ulaska Air Serbia u osnivanje novog nacionalnog avioprevoznika u Sloveniji?
U Sloveniji se zvanično pominje regionalni avioprevoznik, a nezvanično neki pominju Air Serbia.
Novo ime kompanije bi trebalo biti Air Slovenia.
Već se vode pregovori sa pilotima i kabinskim osobljem propale Adria airways koja je imala oko 550 zaposlenih.
Nova kompanija bi imala oko 200 zaposlenih i pet aviona Canadair (pretpostavljam da misle na Bombardier).
mislim da air serbia nema sta tamo da trazi, prvo jer je to veliki finansijski izazov koji prihvataju samo najmocnije kompanije, drugo sto air serbia nema crj avione za koje adria ima servis i pilote. mislim da ce to biti cityjet koji ima crj i radi wet i dry leasing
Хм, Лука, а види ово: од најављених 5 ЦРЈ-ова, по један ноћи у Београду, Нишу и Краљеву. Па онда одмах ујутро веза за 5 дестинација из Љубљане. Даље, јутарњи из Љубљане за Београд наставља да лети за Ер Србију током дана. Не изнајмљује се од Естонаца. Са друге стране, ако до негде из Љубљане постоји потреба за АТР-ом, или за А319, то има Ер Србија. Итд.

Мислим да може, доста једноставно, да се направи модел. Рекао бих, штавише, да одласком Свиса из Ниша може и да се исплати, јер, места у бизнис класи одатле више нико не нуди. Из Краљева их неће никад ни нудити, а није да немамо баш страних инвестиција и потребе за пословним путовањима у тим крајевима. А бројне инвестиције су и из Словеније, има и ОиД путника.
 
CityJet je koliko ja znam iz Irske, a ne iz regiona.
Lufthansa ne želi da uđe u osnivanje Air Slovenia, bar tako prenose slovenački mediji.
5 CRJ letelica bi iznajmila nova kompanija Air Slovenia.
Mislim da ima smisla da Air Serbia uleti u taj biznis, zato što bi mogla da razmenjuje sa tom novom kompanijom letelice po potrebi. Jer za neke linije je i Adria koristila veće letelice, a Air Serbia bi mogla u zamenju da koristi manje letelice Air Slovenia.
Preko Air Slovenia bi mogli da uđu na tržište Kosova koje je Adria pokrivala pre stečaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678238#p678238:3tj4t3q4 je napisao(la):
Stomatolog » Pet Nov 08, 2019 3:04 pm[/url]":3tj4t3q4]CityJet je koliko ja znam iz Irske, a ne iz regiona.
Lufthansa ne želi da uđe u osnivanje Air Slovenia, bar tako prenose slovenački mediji.
5 CRJ letelica bi iznajmila nova kompanija Air Slovenia.
Mislim da ima smisla da Air Serbia uleti u taj biznis, zato što bi mogla da razmenjuje sa tom novom kompanijom letelice po potrebi. Jer za neke linije je i Adria koristila veće letelice, a Air Serbia bi mogla u zamenju da koristi manje letelice Air Slovenia.
Preko Air Slovenia bi mogli da uđu na tržište Kosova koje je Adria pokrivala pre stečaja.
cityjet jeste iz irske ali se bavi acmi leasingom, ne leti pod svojim imenom vec mu avioni lete za brussels i sas. mislim da se airserbia nece upustati u stvar kao sto je air slovenia, prvo sto ne moze da posluje sa profitom bez drzavne pomoci ili posluje sa veoma malim profitom, drugo sto je videla iz iskustva etihada koliko to moze biti opasno, etihad ce se mozda izvuci jer su arapi vlasnici, dok se as ne bi izvukla. jos jedan razlog je mnogo povoljnije poslovanje ako partner ima tip aviona koji bi koristila kompanija, a to imaju lufthansa i cityjet i luxair. mislim da lufthansu ne treba iskljuciti iz ove price vec da je to saopsteno kako bi se spustio medijski pritisak zbog skorog bankrota adrie
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678238#p678238:3uskopwn je napisao(la):
Stomatolog » Pet Nov 08, 2019 3:04 pm[/url]":3uskopwn]CityJet je koliko ja znam iz Irske, a ne iz regiona.
Lufthansa ne želi da uđe u osnivanje Air Slovenia, bar tako prenose slovenački mediji.
5 CRJ letelica bi iznajmila nova kompanija Air Slovenia.
Mislim da ima smisla da Air Serbia uleti u taj biznis, zato što bi mogla da razmenjuje sa tom novom kompanijom letelice po potrebi. Jer za neke linije je i Adria koristila veće letelice, a Air Serbia bi mogla u zamenju da koristi manje letelice Air Slovenia.
Preko Air Slovenia bi mogli da uđu na tržište Kosova koje je Adria pokrivala pre stečaja.
malo sam guglovao, regionalna kompanija ne mora biti iz odredjenog regiona, vec mora imati neki regional jet. jedine regionalne aviokompanije koje imaju crj avione su cityjet, air nostrum i lufthansa cityline, stoga sam ubedjen da ce jedna od te tri biti suvlasnik air slovenie.
 
ја рекох раније да мислим да је у питању СитиЏет. они једнини имају довољно слободних капацитета за овакву егзибицију

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678162#p678162:lz8yjnrg je napisao(la):
Пантограф » 08 Нов 2019, 11:28[/url]":lz8yjnrg]Хм, Лука, а види ово: од најављених 5 ЦРЈ-ова, по један ноћи у Београду, Нишу и Краљеву. Па онда одмах ујутро веза за 5 дестинација из Љубљане. Даље, јутарњи из Љубљане за Београд наставља да лети за Ер Србију током дана. Не изнајмљује се од Естонаца. Са друге стране, ако до негде из Љубљане постоји потреба за АТР-ом, или за А319, то има Ер Србија. Итд.

Мислим да може, доста једноставно, да се направи модел. Рекао бих, штавише, да одласком Свиса из Ниша може и да се исплати, јер, места у бизнис класи одатле више нико не нуди. Из Краљева их неће никад ни нудити, а није да немамо баш страних инвестиција и потребе за пословним путовањима у тим крајевима. А бројне инвестиције су и из Словеније, има и ОиД путника.

модел као модел је добар. само, да ли Ер Србија има пара за овакве егзибиције?
 
а да, да не заборавим, најбољи оперативни резултати у октобру до сада

Rekordni-rezultati-Er-Srbije-u-oktobru.jpg
 
Izgleda da čika Dankan zna ponešto.

Glede one operacije sa Air Slovenijom i da li ima para, osim što bi Dežela i aerodrom tu morali da pomognu, ja mislim da postoji i lepa mogućnost zarade. Činjenica da Er Srbija ima ATR, i da je to idealan zrakoplov za let iz nevelike Ljubljane za Dunaj (Beč), Cirih, Milano... i kompletnu Miteleuropu a da se Adrija, poput Montenegra, sva vreme kur... sa mlaznjacima sagorevajući novac, kao i to što nama ovde fale baš ti mlaznjaci, meni nagoveštava sasvim pozitivan rezultat moguće studije opravdanosti takvog povezivanja.
 
Дежела ће и да да паре, али Фрапорт... хау јес ноу. мислим, видећемо. ако буде, буде. свакако би био win-win за нас и за њих
 
Vrh