Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Lepo ja rekoh da ćemo imati problem kapaciteta u budućnosti , jer mi i sada kuburimo sa vozačima , kada imamo još uvek veći broj zglobnih vozila.

01) solo vozila menjaju zglobna u odnosu 1:1
02) veći broj solo vozila u pogonima , ne i vozača
03) solo vozila propadaju po garažama jer nema ko da ih vozi
04) nedovoljan kapacitet vozila na ulicama
05) preopterećenost solo vozila usled dužeg čekanja na stajalištima i guranja da se uđe u autobus po svaku cenu
06) neredovno održavanje vozila koja trpe veće opterećenje zbog nedovoljnog kapaciteta
07) komplikovane procedure oko nabavke rezervnih delova
08) primena sistema seci uši krpi zadnjicu...
09) sve stariji vozači
10) duže vreme provedeno za volanom , što dovodi do premora , smanjenja reakcije i toga da se zaspe u toku vožnje
11) vozila sumnjivog kvaliteta koja sama od sebe ubrzaju i sl.
12) sve češće skraćivanje , smanjivanje kapaciteta i ukidanje linija gradskog prevoza
 
Suštinski problem je u starosnom ograničenju za polaganje i sticanje D kategorije...
Po meni je daleko bezbednije da vozilima upravlja osoba koja ima 19/20 godina, nego dede u penziji koji mogu svakog časa da odapnu, kojima je narušen vid uveliko, sluh, a o usporenosti reakcija i nestrpljenju da ne pričamo....
Da mogu mladji ljudi dobiti neki vid probne D dosvole na period od 5 godina i ograničenjem vožnje samo u gradu, mi danas ne bismo imali problem sa nedostatkom vozača, a ni mladi nebi imali problem sa nalaženjem posla...
Takodje ti mladi ljudi ne bi mogli napustiti Srbiju i voziti po Nemačkoj, jer probna dozvola ne važi u inostranstvu..
Čitavo čvorište problema se nalazi u glupom zakonu o bezbednosti saobraćaja.
 
Zakon je izuzetno loš. Kad završiš srednju školu sa 19 godina, moraš da čekaš 2 godine da bi mogao da dobiješ c dozvolu, pa onda moraš još 3 godine da čekaš za D dozvolu i do tad već nađeš drugi posao.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Парадоксално ГСП има своју техничку школу која има аутошколу и смер возач моторних возила. Да су паметни, ту би направили неку шему, да стипендирају ученике тог смера и да их прво запеосле као возаче са Б категоријом, у међувремену да их обуче за Ц и после за Д.
 
Nema GSP problema sa brojem kandidata za posao, ali ima sa njihovim kvalitetom. Više od polovine ih ne prođe i to najviše na psiho testovima dok vožnju retko ko padne. Naravno privatnici sve to primaju pa čak i penzionere...
 
Jel mnogo zahtevan psiho test ili nam je baš toliko loš potencijalni kadar?
 
Ja znam vozace, 30-40god imaju, po 5-6 puta su padali taj test..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678302#p678302:30q08uo4 je napisao(la):
DULE5 » Pet Nov 08, 2019 5:25 pm[/url]":30q08uo4]Suštinski problem je u starosnom ograničenju za polaganje i sticanje D kategorije...
Po meni je daleko bezbednije da vozilima upravlja osoba koja ima 19/20 godina, nego dede u penziji koji mogu svakog časa da odapnu, kojima je narušen vid uveliko, sluh, a o usporenosti reakcija i nestrpljenju da ne pričamo....
Da mogu mladji ljudi dobiti neki vid probne D dosvole na period od 5 godina i ograničenjem vožnje samo u gradu, mi danas ne bismo imali problem sa nedostatkom vozača, a ni mladi nebi imali problem sa nalaženjem posla...
Takodje ti mladi ljudi ne bi mogli napustiti Srbiju i voziti po Nemačkoj, jer probna dozvola ne važi u inostranstvu..
Čitavo čvorište problema se nalazi u glupom zakonu o bezbednosti saobraćaja.
A na TV - u se hvale da primaju starije ljude zbog iskustva.
 
719 na liniji 95
488 na liniji 16
49e39cfe4234a0b410e42727f35fcc99.jpg
b886942b0238596fb4f26da133a8042c.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Danas na 77

3028 na 1/77
289 na 2/77
3024 na 3/77
1359 na 11/77 (II deo šihte)
3281 na 4/77
914 na 5/77
3283 na 6/77
3280 na 7/77
360 na 8/77
3034 na 9/77
3079 na 10/77 (II deo šihte)

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ово је сјајно, соло на 95. Надам се да Гашпар неће видети то.
 
Sad mu nece ni jedna linija valjati :D Ni 95 ni 73 ni 610.. Morace peske ;)
 
solecar":31ng3edh je napisao(la):
Jel mnogo zahtevan psiho test ili nam je baš toliko loš potencijalni kadar?

Psiho test jeste zahtevniji od onog za dobijanje vozačke dozvole, ali realno standardi i tebaju biti visoki.
Znam da su se i vozači GSP-a žalili (oni idu ponovo na svake 3 godine), ali opet njih možda padne 5% a novih kandidata preko 50% što dovoljno govori o njima...
 
nervozna baba":2u1qadbb je napisao(la):
Na 23 rade 2 solo busa!!!?? 763, taj sam zapamtila i neki koji ne lici na Ikarbus. Primeceni poslednjih sat vremena na Banovom Brdu.
Da nece i 23 da pretvaraju u solo, biiiip biiip biiiip?!? ^&#@!*$#
Snajka kada su privatnici radili na 23 bila je komplet solo. Beobus je mogao da šalje solo autobuse a GSP nije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678228#p678228:gav2sphd je napisao(la):
solecar » Pet Nov 08, 2019 2:46 pm[/url]":gav2sphd]Lepo ja rekoh da ćemo imati problem kapaciteta u budućnosti , jer mi i sada kuburimo sa vozačima , kada imamo još uvek veći broj zglobnih vozila.

01) solo vozila menjaju zglobna u odnosu 1:1
02) veći broj solo vozila u pogonima , ne i vozača
03) solo vozila propadaju po garažama jer nema ko da ih vozi
04) nedovoljan kapacitet vozila na ulicama
05) preopterećenost solo vozila usled dužeg čekanja na stajalištima i guranja da se uđe u autobus po svaku cenu
06) neredovno održavanje vozila koja trpe veće opterećenje zbog nedovoljnog kapaciteta
07) komplikovane procedure oko nabavke rezervnih delova
08) primena sistema seci uši krpi zadnjicu...
09) sve stariji vozači
10) duže vreme provedeno za volanom , što dovodi do premora , smanjenja reakcije i toga da se zaspe u toku vožnje
11) vozila sumnjivog kvaliteta koja sama od sebe ubrzaju i sl.
12) sve češće skraćivanje , smanjivanje kapaciteta i ukidanje linija gradskog prevoza
Da bar neko od nadležnih ima pameti, nabavili bi umesto ovoliko solo vozila veći broj zglobnih, pa bi samim tim na mnogim linijama ubacivanjem zglobnih, mogli da smanje broj angažovanih vozila, a time i broj angažovanih vozača. Uzimam za primer liniju 302 koju često koristim. Dok je 2014. bilo po 2-3 zglobna vozila, ukupan broj angažovanih autobusa je bio 11. Sada kad nema zglobnih, ukupan broj angažovanih autobusa je 14.
Čim linija nema zglobna vozila, odmah se povećava potreba za angažovanjem većeg broja solo vozila, a više vozila zahteva i više vozača. Umesto da angažuju zglobne gde god je to moguće i uštede makar jedno vozilo po liniji, oni rade upravo suprotno od toga. Na kraju će solo autobusi samo skupljati prašinu po garažama jer neće imati ko da ih vozi.
 
Ipak im je bitnije da kažu da su kupili više autobusa nego Đilas. Na 307 nema šihte već godinu ipo dana i ajde bio je izgovor da nema vozila, a šta će sada biti izgovor, jer znam da šihte opet neće biti i kad stignu svi Higeri.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Od utorka vozila sa linije 601 će u smeru ka Savskom trgu saobraćati ulicama Most Gazela, Savskom, Drinskom, Sarajevskom, Hajduk Veljkovim vencem, Balkanskom do stajališta "Nemanjina";

Promenu smera kretanja do polaznog (redovnog) stajališta "Savski trg" vozila sa ovih linija će vršiti ulicama Balkanskom, Gavrila Principa, Mihaila Bogićevića, Karađorđevom, Savskom.

Biće čupavo.
 
Чини ми се да је туда већ густо због аутобуса са 860их линија.
 
@Miroslaves Kakvo je stanje sa 77? Do kad se planira da i Zemun bude tu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678374#p678374:itmdvcge je napisao(la):
Vinča307 » Pet Nov 08, 2019 10:05 pm[/url]":itmdvcge]Ipak im je bitnije da kažu da su kupili više autobusa nego Đilas. Na 307 nema šihte već godinu ipo dana i ajde bio je izgovor da nema vozila, a šta će sada biti izgovor, jer znam da šihte opet neće biti i kad stignu svi Higeri.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
To je upravo ono što prevoz dovodi u propast. Nije bitno kakvog su tipa i kvaliteta kupljena vozila, već je najvažnije da ih ima više nego što su ih prethodnici nabavili.
Na potezu 300 i pored novih vozila redovno viđam prekomande sa 50-ice.
 
Због форме (ми смо купили највише аутобуса у једној набавци) се дебело занемарује суштина (унификација возног парка, набавка зглобних возила чиме се појачава капацитет и у неку руку надомести недостатак возача). Све се ради због маркетинга.
 
Opet se ista tema vec svima poznata vrti u krug,a sta mi tu mozemo sem da svi sad potvrdjujemo kako smo ukapirali da je to marketing i jos mnogo sto sta

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Vrh