Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pun voz iz Užica je stigao a autobusa nigde, trolejbus misaona imenica.
 
Мислим да се руководе логиком ко има пара не иде возом, а сиротиња је ионако навикла да се мучи, па јој није тешко да сеца кофере 2 километра уз брдо.
 
Рекоше неки на форуму, није страшно прошетати до Мостара.
 
500 metara je udaljeno stajalište kod Ruda.
 
E sad nije teško zamisliti ovu"šetnjicu" po kiši,snegu,neočišćenim trotoarima sa ledom,prijatnih 42 C leti i slično. Sa sve koferčinama. Za ljubitelje free climbinga može da se ide i do trolejbuske stanice uzbrdo,ko šta više voli:)
 
А онда у препуној троли сауна и масажа :) Фул спа. После се може скокнути у Сава нову на кафицу.
 
Шта се дешава са БИПом? Сели се или о томе нико не прича?

ИЛи ће прокоп остати заувек рупа, одсечена од света, а све наде и силе на периферне станице...
 
Причао сам са једним ликом што ради у БИПу, они још увек немају намеру да се селе. Мада је БИП најмањи проблем у повезивању Прокопа.
 
BIP je problem u izgradnji TC - a. Jedino što smeta za put za Prokop , sa strane autoputa , je BIP - ova prodavnica.
 
Оно што ми није јасно око ове станице је, како они планирају да то буде главна станица, ако је конструисана као пролазна? Не постоји ни један колосек где воз лепо може да стоји и чека полазак, сви су пролазни. То може да функционише негде где су кашњења не-појам, али код нас слабо. Тачно могу да видим како сви покушавају да се набију у један колосек а овај испред чека још 3 сата полазак.
 
Па идеја новог чвора јесте да нема главне станице. Возови за север би требали да крећу из Раковице, а за југ и Банат из Земуна. Међутим одустало се од ТПС Кијево. Са друге стране могу да напакују на исти колосек два воза, нпр. на исти колосек могу да стану возови за Суботицу и Ниш, или Шид и Ужице. По мом мишљењу уско грло може да постане пруга Земун-Прокоп, пошто ће туда ићи возови ка Прокопу пре поласка на линију и возови који туда редовно саобраћају. То се може одразити и на БГ воз такође.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686606#p686606:3b05eegc je napisao(la):
SRBO » 07 Дец 2019, 15:37[/url]":3b05eegc]Оно што ми није јасно око ове станице је, како они планирају да то буде главна станица, ако је конструисана као пролазна? Не постоји ни један колосек где воз лепо може да стоји и чека полазак, сви су пролазни. То може да функционише негде где су кашњења не-појам, али код нас слабо. Тачно могу да видим како сви покушавају да се набију у један колосек а овај испред чека још 3 сата полазак.

као и све остале главне пролазне станице. воз дође из депоа, или са претходне станице, путници уђу, сачека 10так минута и оде даље
 
А где ће бити депо? Све ће јавне просторе претворити у станове и тржне центре. Да се нашалим, први депо видим у Зрењанину, а други у Пожеги.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679538#p679538:m3dhme3z je napisao(la):
Пантограф » Uto Nov 12, 2019 10:17 pm[/url]":m3dhme3z]Zlikovci, hodaju po biciklističkoj stazi!

Видите ли Ви негде тротоар минималне ширине? Како доћи до аутомобила а небити на улици? Браво "пројектанти"!
 
Депо је у Земуну и треба "само" да се заврши. Од како је угашена главна станица, колосеци између Топчидера и гараже плавог воза глуме депо.
 
Imam jedan predlog, da se ona zicara koju planiraju da prave na kalimegdanu, prebaci na prokop, da ga poveze sa karadjordjevim parkom recimo :D Pare su odvojene za zicaru,to je reseno, samo treba likacija da se promeni :D
 
Па већ имамо БГ воз на тој релацији :D А и да ли је реално очекивати да нпр. пун воз из Ужица преседа на жичару па после на трамвај?
 
Ma ja sam to rekao u polusaljivom tonu :D Zato sto je mnogo smislenije i normalnije da kontaktnu mrezu za trole spuste tu dole pored stanice i dovedu jos neku autobusku liniju. Sa druge strane, stanje je toliko lose, a ideja o zicari na kalimegdanu jos losija, da ako bi je stavili na prokop bi bilo od svega toga bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686720#p686720:1vijw9na je napisao(la):
Дошљак » 08 Dec 2019 00:54[/url]":1vijw9na]Депо је у Земуну и треба "само" да се заврши. Од како је угашена главна станица, колосеци између Топчидера и гараже плавог воза глуме депо.

Ја сам за то, пошто ионако постаје слепо црево, да Топчидер буде други депо, Малим улагањима може и да се оспособи пруга око Падинске Скеле за исту функцију
 
Мени се чини да је нова измена плана предвидела само Земун као ТПС, с обзиром да планирају избацивње из употребе композиција у корист гарнитура.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679537#p679537:189o2ce6 je napisao(la):
Igor » Uto Nov 12, 2019 8:15 pm[/url]":189o2ce6]
IMG-20191111-132339.jpg

IMG-20191111-132630-1.jpg

Ovuda ne mogu da se spuste trolejbuske 40,41 i autobuske linije 94 ? Nek uvedu posebnu numeraciju i neki interval 5-10 minuta.
 
Vrh