Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Što je najgore ta proširenja bi se za kratko vreme već isplatila kroz smanjenje potrošnje goriva, vremena i drugih faktora. Koliko se samo goriva potroši na čekanju ka Mirijevu ili u Makenzijevoj ulici? "Njihovi" autobusi što je najgore troše ogromno gorivo u svakodnevnim gužvama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679473#p679473:2lxm71bd je napisao(la):
milanobelgrade » 12 Нов 2019 04:40 pm[/url]":2lxm71bd]Da je pameti radili bi se sto pre ovakvi projekti...Mirijevu vise ne moze da se pridje...ni iz Milana Rakica ni iz Mite Ruzica.
Цео исток града је у тешком стању. Мени из Гроцке ван шпица до Цветка сада треба око сат времена а до пре годину дана је требало 45 минута у шпицу.
А није у питању само број нових квадрата него и повећан број аутомобила "староседелаца".
 
На жалост тренутно не постоји воља градске власти да се озбиљно ухвати у коштац са проблемом инфраструктуре која је остала на нивоу 90тих прошлог миленијума и апсолутно не може да подржи тренутни галопирајући развој у смислу изградње у источном делу града.

Не може да буде нормално да граде петоспратне зграде у уличицама које су толико уске да немају тротоар...али нестручност, небрига, корупција... само можемо да констатујемо да тај део града из дана у дан све више личи на фавелу и да је то неповратно.
 
Planiraju svakakva prosirenja, a potpuno se zaboravilo na prosirenje od cvetka , pa bar do skretanja za Mirijevo.
Totalno je nejasno, sta se vise toliko čeka , za kilometar prosirenja, koji bi epohalno ubrzao saobraćaj u tom delu grada.
Ovo prosirenje od Čingrijine, je potpuno efemerno, u odnosu na prosirenje gospodara vučića ,do južnog bulevara, i samog bulevara.
Dva najveća problema, u 2km zoni oko cvetka, su uska grla neprosirenog bulevara ,i veza ka južnom bulevaru.
Ovaj tesnac ,se onda siri ka dimitrijali, Čingrijinoj i dalje ka Mirijevu.
Mirijevo da bi prodisalo, potreban je prosiren bulevar, koji bi se onda nadovezao na prosirenje kod kluza.
Da li je potrebna blokada bulevara, pa da nadležni shvate , gde je gorući problem, a ne da gube vreme na Čingrijinu. O prosirenju Milana Rakića, tamo od olimpa ka Mirijevu da i ne govorim, tu je tek opsti kolaps i haos, koji očigledno nikome ne smeta, a to tako traje ,minimum već 10 godina, od kada se počelo sa masovnom i nekontrolisanom gradnjom.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Овако нам тренутно изгледа једна од главних артерија ка насељу од 40 000 људи(последњи попис за Миријево).
Е сад отприлике код овог знака за дозвољену брзину је никла зграда од 5-6 спратова...тик уз улицу...
Никада ми неће бити јасно ко купује стан ту...има пола метра тротоара и једну од најпрометнијих улица у граду...без дворишта , скоро па без тротоара... :shock:

Углавном Милана Ракића је требало да се шири управо на ту северну страну...и зато су све куће са те стране биле увучене и имале су мало већа дворишта према улици.
То је одговарало очигледно нашим дивљим инвеститорима за ове зградетине...неки јаки играчи ту имају плацеве...тако да од проширења на ту страну неће бити ништа...
 
Novogradnja u Milana Rakića, smer ka gradu, je uvučena, zarad prosirenja, medjutim, grad namerno čeka, da se sve samoizgradi, pa da oni ne ulože ni cent za raseljavanje.To sto ce takav haos, da potraje jos 20 godina, nikoga nije briga.Isto se odnosi i na Mite Ružića ,preko puta kluza, pa dalje i na sam bulevar, gde za razliku od ove dve ulice, nema novogradnje u smeru ka cvetku.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Лењост и њањавост. У Кинеза тих проблема нема. Људи се раселе на месец дана у привремен смештај добију нове станове за џ, сви срећни
 
Kinezi su loš primer, jer kod njih ima kuća i nasred autoputa
0e3e2f2b992d4257e00cb3d257ff4c03.jpg
 
Opet je to mesec dana duže nego bilo gde u svetu.. Kod nas ljudi često negoduju oko eksproprijacije, ali još nije bilo da se izgradi autoput oko kuće sa sve banderom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679664#p679664:2nusdos6 je napisao(la):
vladanet » Sre Nov 13, 2019 10:48 am[/url]":2nusdos6]Planiraju svakakva prosirenja, a potpuno se zaboravilo na prosirenje od cvetka , pa bar do skretanja za Mirijevo.
Totalno je nejasno, sta se vise toliko čeka , za kilometar prosirenja, koji bi epohalno ubrzao saobraćaj u tom delu grada.
Ovo prosirenje od Čingrijine, je potpuno efemerno, u odnosu na prosirenje gospodara vučića ,do južnog bulevara, i samog bulevara.
Dva najveća problema, u 2km zoni oko cvetka, su uska grla neprosirenog bulevara ,i veza ka južnom bulevaru.
Ovaj tesnac ,se onda siri ka dimitrijali, Čingrijinoj i dalje ka Mirijevu.
Mirijevo da bi prodisalo, potreban je prosiren bulevar, koji bi se onda nadovezao na prosirenje kod kluza.
Da li je potrebna blokada bulevara, pa da nadležni shvate , gde je gorući problem, a ne da gube vreme na Čingrijinu. O prosirenju Milana Rakića, tamo od olimpa ka Mirijevu da i ne govorim, tu je tek opsti kolaps i haos, koji očigledno nikome ne smeta, a to tako traje ,minimum već 10 godina, od kada se počelo sa masovnom i nekontrolisanom gradnjom.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ima li kakvih vesti bar za Čingrijinu? Po mom mišljenju, proširenje G. Vučića, veza sa J. Bulevarom i probijanje Aradske i spajanje G.Vučića sa Čingrijinom i dalje Dimitrijalom, sve je to jedan te isti problem. Za kamionski tranzit povezivanje J. Bulevara sa Dimitrijalom kroz Aradsku i Čingrijinu rešio bi tranzit Jug-Sever. Prvi plan za proširenje Čingrijine i probijanje Aradske (kroz barake Rada i JKP Vodovod urađen je još 1971.
Pravac Istok-Zapad i veza Mirijevo-Centar zavisi naravno od proširenja Bulevara (Cvetko-Mite Ružića) i M. Rakića (od ugla sa Aradskom do Mite Ružića). To verovatno neće biti pre 2030.
 
Kada bi se rešima barem ta svima poznata zagušenja po gradu i proširile uličice gde treba, saobraćaj a i kvalitet života bi bili mnogo bolji. Potreban je jedan projekat od možda nekoliko desetina miliona evra da se ispeglaju svi ti nedostatci u matrici grada.
 
Potrebno je tu malo više novca i malo više radova. Kao prvo, imamo gomilu ulica koje su imale redove kuća, a sada redove zgrada višespratnica. Tu se postavlja pitanje isplativosti, sa finansijske strane, rušenja tih zgrada višespratnica i širenja ulica. Drugo, gde premestiti sve te ljude koji su se uselili u te višespratnice? Dalje, tamo gde se još nisu izgradile višespratnice, treba momentalno početi sa proširenjem. Dalje, imamo i probglem nedostatka parking mesta, zbog čega se dvosmerne ulice pretvaraju u jednosmerne, a interesenata za izgradnju garaža koje bi zamenile parking mesta na ulicama, nema.
 
Grad bi tu morao da napravi plan i sam da izgradi par desetina zgrada u centru i van centra gde bi se ti ljudi preselili ako neće da dobiju novac pa sami da rešavaju to pitanje, ali pre ili kasnije ta uska grla moraju da se srede i umnogome bi to doprinelo bržem saobraćaju jer se sada najviše vremena gubi na takvim preprekama.
 
U usvojenom budžetu grada Beograda za 2021. godinu je navedeno da je za 2022. godinu planirano 1.619.000.000 dinara za rekonstrukciju ovog dela 2022. godine. Ako bude kako treba eto nam rekonstrukcije pred gradske izbore.
 
Znaci nista od tramvaja do 2024 ako krenu da rade ...
 
Уф, хвала Богу да су се досетили.

Колико видим ове године ће реконструисати део од Таковске до Рузвелтове са "гаражама". Интригантно.
 
Онда ако стварно планирају 2022, треба већ да крену са препарцелацијом и експропријацијом. Мада можда ће сама експропријација бити у 2022 судећи по парама које су у питању
 
vucko":2g0v8nrf je napisao(la):
U usvojenom budžetu grada Beograda za 2021. godinu je navedeno da je za 2022. godinu planirano 1.619.000.000 dinara za rekonstrukciju ovog dela 2022. godine. Ako bude kako treba eto nam rekonstrukcije pred gradske izbore.

Prema programu poslovanja GSP-a za ovu godinu je predviđena mestimična zamena tramvajskih koloseka na tom delu.

Pitanje je da li se radi o klasičnoj neusklađenosti gradskih službi ili ovi iz GSP-a znaju da nece biti nista od te rekonstrukcije...
 
GSP to radi redovno, koliko znam pri rekonstrukciji ne bacaju sve šine već te bolje to jest novije mogu negde drugde koristiti za krpež.

Okretnica Beli metal???
 
nemoj da je neko tako slučajno deo bulevara posle Cvetka...to nije Beograd


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh