Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Potpisujem svaku reč prethodnog posta.

Dodao bih i nastavak izgradnje SMT-a kao možda i najvažniji deo koji bi rasteretio saobraćaj u centru u određenoj meri.
 
Vispreni i lukavi umovi bi tramvaj na novom mostu koji treba da grade umesto Zarićevog proglasili metroom i rešen problem.
 
Izvor: Beobuild.rs

Spajanje dva bulevara odloženo za 2020.

Odlukom o produžavanju rokova ponovo je odložen početak radova na probijanju pružnog nasipa na Novom Beogradu. Izgradnja podvožnjaka koji bi povezao Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije planirana je za ovu godinu, a posao je pre godinu dana dodeljen konzorcijumu - Energoprojekt Niskogradnja, CIP i “Bauwesen”. Prema dodeljenom ugovoru, dobavljač je u obavezi da prvo pripremi tehničku dokumentaciju za projekat, a potom i izvede planirane radove. Iako je konzorcijum dostavio idejni projekat još u novembru 2018, dokumentacija idejnog projekta bila je nepotpuna, a Ministarstvu građevine je bilo potrebno čak osam meseci da izda propisane uslove. Zbog toga je krajem avgusta ove godine Direkcija za izgradnju Beograda donela odluku o produženju ugovorenog roka. Prema dodatnom aneksu ugovora, radovi na izgradnji mogu da počnu najranije sledećeg marta, a novi rok za završetak biće u septembru 2020. godine.

Vise informacija mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/spajanje-dva-bulevar ... p2902.html
probijanje-nasipa-nbg-nov2019-01.jpg

Vise informacija mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/spajanje-dva-bulevar ... p2902.html
 
Значи због немара штрумфетиног министарства сада ће поткопавати нову пругу уместо да су одрадили посао кад и Кинези пругу?
 
Ова постаје агонија.
Знам да можда претерујем, али овај пројекат је директна последица одлива стручњака у иностранство, прилива дилетаната на одговорна места и још којечега, да не идем у "off topic". Разочаран сам максимално.

Послато са "Samsung Galaxy Note 8", помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679922#p679922:jndio6b8 je napisao(la):
Дошљак » Thu Nov 14, 2019 12:28 am[/url]":jndio6b8]Значи због немара штрумфетиног министарства сада ће поткопавати нову пругу уместо да су одрадили посао кад и Кинези пругу?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679926#p679926:jndio6b8 je napisao(la):
mapmaker » Thu Nov 14, 2019 12:44 am[/url]":jndio6b8]Ова постаје агонија.
Знам да можда претерујем, али овај пројекат је директна последица одлива стручњака у иностранство, прилива дилетаната на одговорна места и још којечега, да не идем у "off topic". Разочаран сам максимално.
Uobicajeno pumpanje troskova.
Kao da dovedes molera i okrecis stan a onda elektricara da sprovede jos neki kabl...pa opet molera..
Nisu to diletanti vec prevejane usemljene lopine. :kum:
 
probijanje-nasipa-nbg-nov2019-01.jpg


Fenomenalna slika zbog koje bi nadležni morali da osećaju bar malo stida što ovo još nije probijeno.

Bulevari 3+3 koji zvrje prazni zato što ne mogu da naprave par betonskih kutija i probiju nasip i ubace ih ispod.

Inžinjerski poduhvat milenijuma. :bash:
 
Fenomenalna slika. A najbolji je semafor koji stoji na tom patrljku puta prema nasipu.
 
A oво треба да раде Енергопројект, Баувесен и ЦИП, а већ смо их видели на делу када су радили трамвај преко моста, и сада кад раде Карађорђеву.
 
problem je što sve mora da dobije Bauwesić a oni "jadni" ne mogu da stignu... :(
 
Da, umesto da urade nešto za saobraćaj u gradu poput ovoga oni donose suludu odluku o zabrani dostave od 07 do 20h u celom gradu.. Potpuno amaterski i nerazumevajuci kako se te stvari regulišu u svetu, u velikim metropolama...To su dokazi da se radi o amaterima koji će po nesposobnosti ostati u istoriji zapisani
 
Kakva bruka i sramota. Pročitajte u linku koji je obim radova, kao da se radi iznova.
 
Deo radova je već izveden pa je red da se dodatno naplati.
 
Čitam nekoliko puta i ne verujem.
Pa ako je takvo stanje, neko bi morao da krivično odgovara.
 
Ma Đilas je kriv što je napravio takav most :)

Mada, drugar mi je svojevremeno spominjao da neka dilatacija nije dobro urađena, ali to je samo na jednom delu, ovi rade na cloj dužini

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je nedavno javnu nabavku za dodatne, nepredviđene radove na šinama na Mostu na Adi. Novi poziv upućen je grupi Energoprojekt - niskogradnja a.d. i Colas Rail Sas, koja je postavljala šine.

Dodati radovi podrazumevaju sanaciju betonskih površina na površini od 1,2 kilometra, zatim usklađivanje 48 postojećih slivničkih rešetaka. Predviđena je nabavka i ugradnja dilatacionih spojnica u dužini od 148 metara.

Biće montirano i 156 čeličnih poklopaca preko postojećih slivnika na prilaznim konstrukcijama i nasipu.

U dokumentu piše i da je potrebno ojačati 2.866 bukovih pragova čeličnim trakama sa spojnicama, što će sprečiti da se deformišu, izviju ili uvrnu. Predviđeno je i završno glačanje šina.

Biće postavljeni i zaštitni transparentni paneli u dužini od skoro tri kilometra.

Projektom je predviđena i adaptacija stajališta u bloku 42 na Novom Beogradu.
 
"U dokumentu piše i da je potrebno ojačati 2.866 bukovih pragova čeličnim trakama sa spojnicama, što će sprečiti da se deformišu, izviju ili uvrnu."
Ovo može da se uradi bez vađenja pragova? Zar ta traka ne ide oko praga?
 
- Čelične trake su postavljene
d5a25316595bd9053d8c338c5d4e0eae.jpg


- Elastomerne podloge su takođe postvavljene i u međuvremenu učvršćene.
pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-32.jpg


- Liftovi na NBG strani su dobili nedostajuće nadstrešnice
IMG-20191213-144912.jpg


- Sva četiri stajališta imaju po jedan bus plus displej.
IMG-20191213-144926.jpg
 
Vrh