Šta je novo?

Trolejbusi

Da bi nam vratili linije, mora da se izvrsi pritisak preko mesne zajednice i opstine. Stanovnici Koteza, su dobili 43 nazad do grada, tako sto su izvrsili pritisak preko opstine.

Za liniju 21
milos.petrovic@zvezdara.org.rs
Sekretar MZ "Cirilo i Metodije"

Prosledjuju prijavu dalje do opstine Zvezdare, i ako posalje dosta nas primedbu i molbu za vracanje linije, mozda se i pogura to dalje jer Sekretarijat za prevoz reaguje tek kad Opstina pocne da pritiska.

Za linije 19, 22 i 28 mora da se raspita neko ko zivi u tim krajevima za kontakt MZ.

Bilo bi lepo da svi posaljemo po mejl, to je minut, dva a znacice jer ako uvide da puno ljudi hoce linije nazad pogurace se to idu izbori. :D

Ako neko sazna za kontakte Mesnih Zajednica gde prolaze ostale linije, bilo bi dobro da postavi pa da se solidarisemo i posaljemo za sve.
 
Pošto su 50% sigurni da će da vrate liniju 28 , skinuli 50% nalepnice preko oznake. :)
 
:lol: :lol:

Вучко, иди поскидај још више
 
Nisam ništa odlepljivao, to su krenuli sami građani da rade. Što se tiče 28mice akcija se nastavlja. Više otom potom. Ako neko želi da se uključi neka mi piše putem privatne poruke.
 
Prati se stanje na terenu: Trolejbus 28 nije otpisan?
M. S. | 20. novembar 2019. 08:06 | Komentara: 3

Nakon što je gradonačelnik Zoran Radojičić zatražio da se preispita ukidanje trolejbuske linije 28, koja je spajala Studentski trg i Zvezdaru, Sekretarijat za javni prevoz razmotriće predlog i uradiće kontrolna snimanja. Kako za "Novosti" objašnjava sekretar Jovica Vasiljević, njihove dosadašnje analize pokazuju da nema potrebe za vraćanjem trolejbusa, ali da će svakako uvažiti zahtev. Građani su pokrenuli onlajn peticiju za vraćanje linije 28 koju je dosada potpisalo oko 3.000 ljudi.

Ovlašćeni službenici Sekretarijata za javni prevoz protekle nedelje u jutarnjim i popodnevnim špicevima pratili su stanje na terenu na reprezentativnim stajalištima. Analiza je pokazala da su posle ukidanja linije 28, ostale linije dovoljne za postojeći kapacitet putnika u tom delu grada.

- Istraživanja su pokazala da su izmene u funkcionisanju javnog prevoza opravdane - navodi Vasiljević. - Sekretarijat za javni prevoz će i dalje pratiti usklađenost kapaciteta linija sa prevoznim zahtevima putnika, a naročito onih linija koje saobraćaju delovima trase nekadašnje linije 28, odnosno linija 40 i 77, koje su sada pojačane.

Iako su rezultati dosadašnjih snimanja pokazali opravdanost ukidanja, u narednim danima očekuje se drugi krug kontrole.
- Naravno da ćemo da uzmemo u razmatranje zahtev i u narednim danima ćemo da ponovimo snimanje, nećemo da se oslonimo samo na jednu nedelju - objašnjava sekretar za javni prevoz. - Snimaćemo situaciju tokom radnih dana, kada ima najviše putnika. Ljudi obučeni po metodologiji Saobraćajnog fakulteta beleže stanje na stajalištima u vezi sa popunjenošću autobusa, da li svi putnici mogu da uđu ili neki ostaju van prevoza. Potom se fotografišu ta mesta i obrađuju podaci.

Linija 28 uvedena je u posleratnom periodu i saobraćala je od Zvezdare do Studentskog trga neprekidno do početka novembra, kada je bez ikakve najave ukinuta.

Rasterećenje Trga Republike

Ukidanje trolejbuske linije 28 pravda se potrebom da se smanji broj gabaritnih vozila koja prolaze Trgom republike. Ova linija uvedena je posle Drugog svetskog rata i godinama se preklapala sa trolejbusom 40 i autobusom 77. Ovo je Zvezdarcima bila direktna linija do centra grada. Mnogobrojni građani smatraju da ni pojačane linije 77 i 65 ne mogu da "pokupe" sve putnike koji polaze iz Čingrijine i voze se do Studentskog trga.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... je-otpisan
 
УКИДАЊЕ тролејбуске линије 28 правда се потребом да се смањи број габаритних возила која пролазе Тргом републике.

Ко је дефинисао ту потребу?
Који габарит је у питању?
На који начин је једна линија испунила тај захтев?
Чиме је условљена та потреба?
 
Нижу се питања људи и изговори власти.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681756#p681756:32sqtj9i je napisao(la):
Прле » 20 Nov 2019 03:08 pm[/url]":32sqtj9i]
УКИДАЊЕ тролејбуске линије 28 правда се потребом да се смањи број габаритних возила која пролазе Тргом републике.

Ко је дефинисао ту потребу?
Који габарит је у питању?
На који начин је једна линија испунила тај захтев?
Чиме је условљена та потреба?
Definisale glave sa vlasti jer se plaše da opet ne bude fijasko sa kockama na trgu. Koliko vidim, neki kažu da su sada svi autobusi na 43 solo, pošto je vraćena na trg. Zlatno doba...
 
S tim sto meni i dalje nije jasno kakve veze ima da li preko kaldrme prelaze osovine solo ili zglobnog autobusa, jer zglobno iako ima vecu masu, ima i dodatnu osovinu pa grubo receno, taj visak mase rasporedjuje na vise osovina. Nije kao da zglobno vozilo ima osovinu koja vrsi bog zna koliko veci pritisak na kocku nego sto vrsi zadnja osovina solo vozila. Drugim recima, cak ni najteze drumsko vozilo koje imamo (koje god bilo) nikad nece praviti pritisak na kaldrmu bog zna koliko veci nego sto pravi jedan solo BKM ili Higer.

Uopste ne kapiram logiku iza toga. Ili ja gubim nesto iz vida, ili ovi u gradskoj upravi gube mozdanu masu iz meseca u mesec...
 
Ја онда предлажем укидање линије 77 или скраћивање/преусмеравање, коме треба бус за НБГ/БК, може да преседне код Политике. Ако већ морамо да се водимо њиховом тупавом логиком, ово је боље решење. :D
 
Po toj logici bi mogao čitav gradski prevoz da se ukine , jer gotovo da nema linije koja se negde ne poklapa sa nekom drugom.
 
Замислите да укину 27 или 27е сличном логиком типа можете да преседате код Омладинског стадиона?
 
Što ne ukinu onda 35 i stave 202 od Velikog Sela do Novog Beograda i što ne ukinu 35l, 32e i 56l

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Брдо линија има велика преклапања. Иначе генијалност СМАРТ планера је дошла до изражаја вечерас око 5 на Славији, брдо тролејбуса који окрећу на Славији је направило карамбол који се преливао до Аутокоманде.
 
Često prolazim Slaviju i dalje ne mogu da se načudim gluposti skraćenja trolejbusa, a uvođenja autobuske linije 22A. Pored toga što se mora presedati, trole zaista i prave veliku i nepotrebnu gužvu, a da ne govorim o bespotrebnom rasipanju autobusa koji mogu voziti bilo gde, a trolejbuse držati u garaži. Mada, većina trola je baš dosta propala. Često se vozim linijama 40 i 41, i ovi poslednji BKM trolejbusi, čini mi se, i više lupaju, zvone, a kao i da se uvijaju, od starije braće. Ima i dosta korozije na nekim primercima. Trebaće nam nove u najskorije vreme, ili da se ove eventualno remontuju.
 
Моја јубиларна петстота порука, нажалост не баш у најбољем светлу: :(
Нови патент ГСП-а - подељена бочна стакла! :rant: Јуче видех један зглобни БКМ на 40 (заборавио сам гаражни) који са леве бочне стране има подељено бочно стакло уместо једноделног. Као Ниш Експрес са подељеним шофершајбнама, само још горе и ружније. :bash:
 
БКМ-ови 321 из 2010. се много тресу и другачије звуче него кад су били нови. Треба целу гарнитуру ремонтовати и задржати још деценију на београдском асфалту.
 
Ја да се питам, сви БКМ-ови би били сукцесивно ремонтовани, и старији и новији, укључујући и зглобове. Чак бих климатизовао старе 321 и 333.
 
Целу гарнитуру треба средити, посебно унутра, ремонтовати оплату и механику. Биће то одлична возила.
 
Ako se drugačije tresu i zvuče, to je najverovatnije do kompresora. Ili su originalni zamenjeni ili ne stoje dobro.
 
Pa da vidimo, nadam se da ce uspeti, jer gradjani Koteza su tako dobili 43 do grada :D

Ali ipak, ne nadam se mnogo jer je kaldrma ipak prioritet, sad ako pukne gotovi su :blah:
 
Vrh