Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Dakle 6 miliona po kilometru. Što bi bilo ok da se radi o auto-putu. Ali, auto-put je samo 28% deonice. Čini mi se da je i ovo dosta skupo, posebno što su i Srem i Mačva ravni.
 
Нигде нисам видео до када треба бити завршен, зна ли неко?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Видео сам неке планове где се пут ка Бијељини одваја код Слепчевића, одакле, претпостављам, иде на Павловића мост.
Зар није једноставније да се одваја крак од М. Прњавора па да се изгради још један мост на Дрини?
Такво спајање би вероватно било повољније и за теретни саобраћај ка и од Лознице.
 
Ovo je ta odabrana najkraća veza "Šabac - Bijeljina".
.
file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686306#p686306:1bkw1qee je napisao(la):
dragan » Пет Дец 06, 2019 7:23 pm[/url]":1bkw1qee]Ovo je ta odabrana najkraća veza "Šabac - Bijeljina".
.
file.php
Јесте одабрана, и вероватно јесте најкраћа до Шапца.
Међутим, да ли је могло да се извуче више користи за Мачву, али и Семберију у целини када би се скратио крак који треба да иде ка Бијељини од Слепчевић тако што би се одвајао од М. Прњавора, а изградио још један мост?

Нацртаћу касније неку скицу како сам замислио, тренутно нисам за рачунаром.
Моја идеја не би имала смисла ако је у плану у РС да се паралелно са левом обалом Дрине, у Семберији, гради слична, или нешто мања саобраћајница ка Зворнику.
 
"Izgradnja auto-puta i brze saobraćajnice koje će povezati Rumu, Šabac i Loznicu počela je na obali Save kod Šapca, gde će se podići novi most u dužini od 1.327,5met. Na toj početnoj tački radova nalaziće se baza i punkt na 3 hektara, a ukupna dužina obe saobraćajnice je 77km, dok je procenjena vrednost realizacije projekta 467,5mil evra. Izvođač radova je azerbejdžanska kompanija “Azvirt”.
Projekat je podeljen na tri deonice: auto-put "Ruma–Šabac" dužine 21,14km, zatim most preko reke Save dugačkog 1.327,5met i brzu saobraćajnicu "Šabac–Loznica" dužine 54,58km. Te 3 deonice spojiće sremski i mačvanski okrug krajem 2023. godine.

Trasa će zaobići sela Klenak, Platičevo, Hrtkovci i Jarak, što će rasteretiti ulice u ovim naseljenim mestima. Ispred Hrtkovaca biće izgrađen nadvožnjak s petljom, pošto će se autoput ovde ukrstiti sa državnim putem Ib reda broj 20, a zatim će u luku zaobići ovo i sledeće selo Jarak, ostavljajući ih s leve strane. Počev iz pravca Šapca, autoput će ići stranom sela Klenak bliže reci Savi, ostavljajući ovo mesto, kao i susedno Platičevo s desne strane. Nova trasa svuda ide kroz njive i nigde se ne ukršta s postojećom prugom "Zvornik–Šabac–Ruma" . . naglašavaju u “Koridorima Srbije”.

Kako stoji u ugovoru koji je potpisan 19. novembra, brza saobraćajnica prema Loznici takođe će zaobići sva naseljena mesta, kroz koja gotovo celom dužinom prolazi postojeći državni put Ib reda broj 26.
Nova brza saobraćajnica će s desne strane ostaviti Tabanović i Štitar, a s leve Majur, Slepčević, Duvanište, Petlovaču, Ribare, Prnjavor, Novo Selo, Lešnicu, Jelav i Lipnički Šor. Trasa puta ići će bliže reci Drini i završiće se u Lozničkom polju, zapadno od gradskog naselja Loznica, kod graničnog prelaza Trbušnica – piše u dokumentu."
 
Ево скице из "Пејнта". Наранџасти крак је постојећи план трасе крака, а плави је овај мој предлог:
Mikie":1t1u6cbj je napisao(la):
Видео сам неке планове где се пут ка Бијељини одваја код Слепчевића, одакле, претпостављам, иде на Павловића мост.
Зар није једноставније да се одваја крак од М. Прњавора па да се изгради још један мост на Дрини?
Такво спајање би вероватно било повољније и за теретни саобраћај ка и од Лознице.

https://pasteboard.co/IKmrm0R.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687011#p687011:jjeiaqbw je napisao(la):
dragan » Пон Дец 09, 2019 12:56 am[/url]":jjeiaqbw]Bilo je već sličnih predloga za tu trasu sa novim mostom na Drini, kao ovaj tvoj.
viewtopic.php?p=681992#p681992
file.php
Моја грешка, заборавио сам скроз на овај пост. :)
 
Na takvoj trasi sa novim mostom, morao bi da se gradi i novi granični prelaz.
Zato je odabrana jeftinija i jednostavnija trasa preko Slepčevića do Bijeljine.
 
Skoro sam citao da je razlog zasto je prvobitni plan da trasa ide juzno od Bijeljine promenjen preskupa ekspropriacija. To najverovatnije znaci da je trasa isla kroz teritoriju mesta Janja gde su stanovnici vecinom Bosnjaci. Oni su se protivili i kada je nasip koji bi ih stitio od poplava isao preko njihove zemlje i trazili su izmenu trase kojom ide nasip. A s obzirom da smo videli kako je isto tako promenjena trasa kod Modrice zbog toga sto je isla preko kuca hrvatskih povratnika vrlo je verovatno da je isti slucaj bio i ovde.
Ne mogu se tacno setiti gde sam citao ali evo link sa manje opsirnim opisom: https://opcija.net/prijedlog-iz-semberi ... auto-puta/
 
S obzirom da je na našim prostorima pojam urbanizam misaona imenica već neko vreme dolzimo do toga da autoput mora da ide preko nečijih kuća. Ne znam zašto se to u BiH uvek i svemu pridaje nacionalni element. U Srbiji u zanje vreme ljudi molie Boga da im put ide preko njive (idealno kroz spavaću sobu) jer znaju da će dobiti više nego što njiva vredi. Odma trče i sade orahe jer se najviše plaća za njih.
Valjda postoji neki zakon o eksproprijaciji i valjda postoji opšti interes. Ako je bolje praviti put južno od BN ja bi ga pravio iako je malo skuplje. Mi ovde nemamo informacija dovljno da kažemo šta je skuplje. Varijanta od Slepčevića je duža ali ima već izgrađen most i granični prelaz.Mada je moje mišljenje da je to mali prelaz i da ne moše da prihvati saobraćaj sa autoputa bez proširivanja + ima koncesija na most. Varijanta od Prnjavora je dosta kraća odgovara i Loznici ali nema ni most ni prelaz.

Da li neko zna kad se pominje veza ka BN, da li se priča o novom magistralnom putu (2 trake) ili se priča u brzom putu sa 4 trake?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685982#p685982:2elbg2pe je napisao(la):
мајстор » Čet Dec 05, 2019 5:13 pm[/url]":2elbg2pe]То је ок рок!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Na žalost, izvoru se ne može verovati. Blic je pre svega nedelju dana objavio poduži tekst u kome je proglasio zatvoreni sistem naplate od Beograda do Preševa i Dimitrovgrada otvorenim. A Nais rampu zatvorenom. I to je samo vrh ledenog brega netačnosti.

Napisah u nekoj drugoj temi: KREDIBILITET. Kada ga izgubiš, ne može ti se na dalje verovati. Na nama je da nekredibilne izvore prestanemo da citiramo i tako im damo do znanja da moraju da se potrude, ako žele da postanu opet relevantni. Teško se gradi, lako se ruši, taj KREDIBILITET.

Bar mi na ovom forumu možemo da budemo kritička javnost, zar ne?
 
Da li ti imaš drugačiju informaciju u vezi rokova?. . ili nikom ništa ne veruješ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687230#p687230:jsqkq6g4 je napisao(la):
sev » Pon Dec 09, 2019 5:28 pm[/url]":jsqkq6g4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685982#p685982:jsqkq6g4 je napisao(la):
мајстор » Čet Dec 05, 2019 5:13 pm[/url]":jsqkq6g4]То је ок рок!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Na žalost, izvoru se ne može verovati. Blic je pre svega nedelju dana objavio poduži tekst u kome je proglasio zatvoreni sistem naplate od Beograda do Preševa i Dimitrovgrada otvorenim. A Nais rampu zatvorenom. I to je samo vrh ledenog brega netačnosti.

Napisah u nekoj drugoj temi: KREDIBILITET. Kada ga izgubiš, ne može ti se na dalje verovati. Na nama je da nekredibilne izvore prestanemo da citiramo i tako im damo do znanja da moraju da se potrude, ako žele da postanu opet relevantni. Teško se gradi, lako se ruši, taj KREDIBILITET.

Bar mi na ovom forumu možemo da budemo kritička javnost, zar ne?

Apsolutno se slažem s tobom. Recimo, kada sam na jedna komentar da nijedna stvar nije završena u roku, rekao da postoji suprotan primer i da je AP Surčin-Obrenovac ipak završen u roku, like me poklopi sa sledećim postom: https://www.istinomer.rs/izjava/koridor ... cXnGGA3C84

Naravno, nekima ni to nije dovoljno...

Mada, ovaj put je nešto specifičniji. G-đa Ministarka je iz tog kraja (oba roditelja su joj iz Loznice), a i prva dama je takođe iz Loznice. Videćemo kako se odnose prema tome.

Ali da, sudeći prema prethodnim projektima, kašnjenjima i neispunjenim obećanjima, sada svaku pompeznu najavljenu vest dočekam sa ogromnom rezervom.
 
Mora da se razlikuje rok koji piše u Ugovoru od priče političara o rokovima.

Znači, ako je u pitanju rok na koji se obavezao izvodjač radova i on možda
kasni opravdano ili ne, to je jedna stvar i to nema veze sa nekim političarem.

Druga je stvar kada političari daju svoje predvidjanje o rokovima, koje obično
nije tačno, jer se daje pre potpisanog Ugovora pa oni i ne znaju koji će biti rokovi.
 
Objasni zbog čega je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture podnelo krivičnu prijavu protiv Milutina Mrkonjića zbog toga što su izvođači kasnili i isfušerili posao. Nije njegova krivica, zar ne? Da ne nabrajam primere.

U redu je da to objašnjavaš nekom ko je, recimo, sisao vesla, ili ko ne živi od rođenja ovde.
 
Prvo, ako je to tačno, morao bih da vidim šta piše u toj Krivičnoj prijavi.
Drugo, možda on nije kriv, jer nema pravosnažnog sudskog rešenja.
Treće, mogu samo da nagadjam da je zbog propusta nadzornog organa.
Četvrto, druga je stvar ako ima i neke kriminalne radnje u tom slučaju.

Moj post se odnosio na normalne slučajeve, a ne na izuzete kao taj.
 
Nisam baš pratio tu aferu i tek sada sam malo pogledao na netu :

"Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije podnelo je krivičnu prijavu
Tužilaštvu za organizovani kriminal protiv 14 odgovornih lica na čelu sa bivšim ministrom Milutinom Mrkonjićem,. . ."
http://rs.n1info.com/Vesti/a339954/Kriv ... njica.html

"Zna se ko je za šta odgovoran. Ja sam kao ministar bio odgovoran za strateške odluke. Za to sam spreman da odgovaram. Ministarstvo ne gradi, ono vrši nadzor, grade preduzeća", kazao je Mrkonjić . . "
http://rs.n1info.com/Vesti/a340050/Mrko ... rstva.html
 
Mrkonjić nije tema, već primer apsurnosti tvog besomučnog komentarisanja i pokušaja izvlačenja kada te neko poklopi.

Ovde je stvar kritike projekta koju ti ne podržavaš. Kada objaviš neku informaciju vezanu za bilo koji projekat ja stavim pozitivnu ocenu. Ali kada neko ubaci kritiku, ti onda postavljaš poprilično nesuvisla pitanja i komentare u cilju obesmišljavanja kritike. Kao da ti živiš u Danskoj, a mi u Srbiji. Informacije komentarišeš po dvostrukim aršinima. Negde ti je kredibilno šta se prenosi u medijima, a negde šta kažu zvaničnici. A negde šta piše u ugovoru koji nikad nisi video.

Poenta onoga o čemu raspravljamo je to da nijedno od ova tri ne mora da bude kredibilno i odatle ide kritika. Ako se pozivaš na ugovor, onda ga pre toga pročitaj, a ako ga nisi pročitao onda ćuti. Dajem ti sad primer odredbe ugovora o "glinenoj deonici" koja nije ispoštovana, a u pitanju je opet renomirana kineska kompanija.

Dakle, iskustvo nas uči... ali ti si očigledno drugačiji slučaj.

Ako već hoćeš da daš kritički osvrt, onda pribavi komercijalni ugovor za ovu deonicu pa vidi da li tamo pišu rokovi. Ako ne pišu, pribavi ugovor o građenju. Tek onda to što pričaš i kritikuješ ima smisla. Ovako prenosiš puke medijske objave i braniš tuđe (uglavnom) laži.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687310#p687310:2ukd0tn8 je napisao(la):
ivchonny » 09 Dec 2019 10:11 pm[/url]":2ukd0tn8]Mrkonjić nije tema, već primer . . . Ovako prenosiš puke medijske objave . .
Naravno da Mrkonjić nije tema, ali ti si ga ovde prvi pomenuo.
Šta si time hteo, to samo ti znaš, jer rezultat tužbe niko ne zna.

Smetati mediska objava, tj. citat o rokovima iz "Blica"?! . . A, odakle da se citira?
Ceo forum je pun citata iz medija, ali tebi trebaju samo ugovori da se lično uveriš.
To je tvoja stvar i neću da te ubedjujem, besmisleno je polemisati sa "nevernicima".
. . .
Na predhodnoj strani si ti preneo istu vest kao ja na ovoj strani, ali drugi izvor.
Čak si i naveo rokove prema novinarskim informacijama, a ja sam dao samo link !
Znači, ti možeš da citiraš medije i to je za tebe relevantno, a meni zameraš na citatu?!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685759#p685759:2ukd0tn8 je napisao(la):
ivchonny » 05 Dec 2019 09:55 am[/url]":2ukd0tn8] http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... znice.html
Prema novinarskim informacijama, do Šapca za tri godine, a do Loznice za 4 godine.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685980#p685980:2ukd0tn8 je napisao(la):
dragan » 05 Dec 2019 04:08 pm[/url]":2ukd0tn8]"AP Ruma-Šabac, zajedno sa velikim i modernim mostom preko Save, biće završen
za tri godine, a brza saobraćajnica na deonici Šabac-Loznica pre kraja 2023. godine.. ."
https://www.blic.rs/biznis/vesti/potpis ... ne/tesnw7e
. . .
Vidim da si čak otvorio jednu temu sa citatom čuvenog medija "Ozonpress" ?!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658351#p658351:2ukd0tn8 je napisao(la):
ivchonny » 08 Sep 2019 09:48 pm[/url]":2ukd0tn8]Evo da otvorimo i ovu temu, mada realno, kao što novinski članak ispod sugeriše, teško da će izgradnja krenuti za dve-tri godine, a kamo li sledeće.
https://www.ozonpress.net/ekonomija/kad ... mrcajevci/
 
Citiranje nekredibilnih izvora (onih koji su iz neznanja, intelektualne lenjosti ili nečeg još goreg, dokazano serijski iznosili netačne informacije) je legitimizacija takvih, a to je društveno štetno. Zaista jeste. Onog ko je izgubio kredibilitet treba ignorisati kao izvor informacija i to je to. Nemaš ugled, ne verujemo ti. Trudi se da ga opet stekneš, polako i mukotrpno, pa ćeš sledeći put više paziti da isti ne proćerdaš olako. Ako nema društvene osude, svi će se prodati za šaku pirinča, dok više ništa časno ne ostane.

Ovaj forum je mesto na kojem dosta ozbiljnih ljudi veoma kredibilno izveštava, a dobar deo drugih argumentovano raspravlja. Postoje i oni treći, koji bi da i od ovog retko kvalitetnog mesta naprave pijacu i utisak "da su svi isti".
 
Da li možeš da nam napišeš listu "kredibilnih izvora", jer ceo forum citira razne medije.
 
Vrh