Šta je novo?

Stari železnički most

Ma ja se samo šalim sa uklanjanjem. Taj deo treba zadržati i prilagoditi za metro. Samo zameniti ovaj most.

Dragan nađe studiju za sve :D . Kako neko počne da priča o nečemu, on kaže evo studija. Kraj rasprave :roll: .
Ja sam siguran da postoji više studija o tome kako da se taj deo iskoristi za metro.

Šta znači Studija izvodivosti? Znači, recite mi koliko bi koštala koja opcija, pa ćemo posle da odlučimo.
Mi smo puni studija, a malo odluka.
Kad kažem odluka, mislim na to da neko ovlašten potpiše papir na kojem uzima pare od banke za gradnju nečega. To je nešto iz čega se ne možeš izvući. Potpisao si, sad nema nazad. Do tad je sve prazna priča.
 
Šta znači Studija izvodivosti?
Koliko ih ima ko ih sve pravi a tek kako se sa njima postupa a naroćito uglavnom čemu nama služe
ima isto značenje kao Paloma, Zewa, Perfeks, Pako... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482572#p482572:1du2fyo9 je napisao(la):
zecal » 04 Okt 2017 06:54 pm[/url]":1du2fyo9]..Dragan nađe studiju za sve ...Ja sam siguran da postoji više studija . ..
Pratim šta su zvanična aktuelna dokumenta, jer se samo po njima gradi, a ne
po željama onih koji su 'sigurni da postoji više studija' o jednom istom mostu.

Mora da se nauči kako se donose takve odluke, ko ih donosi i ko ih realizuje, a
amatersko crtanje po mapi šta se kome dopada je možda nekom vrlo zabavno.
 
Obicne gradjane NEinteresuje studija izvodljivisti
vec studija opravdanosti
jer sve moze da se izvede ovako ili onako glavno pitanje je iz ugla gradjana i grada o potrebi ili opravdanosti
Svaka studija izvodljivosti je pisana iz ugla izvodjaca jer ima neke koristi primera bezbroj
a ne iz naseg ugla , obicnog gradjana koj mora posle da zivi sa tim tvorevinama.

Pa nam tako podmecu svoju kvazi brigu o Bgdu
prikrivajucici licnu korist.
Studija opravdanosti bi daleko jasnije i cistije prikazala dal da se premesta stari zeleznicki most ili ga tu ptetvoriti samo u pesacki most a pored graditi neki dr.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482684#p482684:2bund0uq je napisao(la):
boca-ica » 05 Okt 2017 09:41 am[/url]":2bund0uq]Obicne gradjane NEinteresuje studija izvodljivisti vec studija opravdanosti...
Studija opravdanosti se obično radi posle Idejnog projekta za neki novi objekat.

Ovde je upitanju već postojeći most, a koji će izgubiti svoju namenu ukidanjem

Stare željezničke stanice, pa se on zato samo pretvara u pešačko-biciklistički most.
 
Oво до сада нисам видео. Браво, мајсторе!
 
Sada kada su šine u Savskom amfiteatru izvađene i ovaj most se više ne koristi za železnički saobraćaj, pravo je vreme za njegovo pretvaranje u pešačko-biciklistički. Ako su do juče preko njega prolazile teške teretne kompozicije, uz rekonstrukciju će lako izdržati pešake i bicikliste.

Ovo bi bila idealna pešačko-biciklistička ruta za ovaj deo grada, s obzirom na to da Gazela nije predviđena za to, Brankov most je daleko, a staza mosta na Adi vodi samo ka Adi, s druge strane prema Sajmu, ne postoji. Još jedna velika prednost u odnosu na most na Adi je što je stari železnički most znatno niži, pa može svako lagano da se popne na njega.

Evo kako stari železnički most danas izgleda:

Pogledajte prilog 4
Prilaz mostu iz pravca Sajma:

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Uz napomenu da je trenutno prelazak preko mosta krajnje nebezbedan i najstrože zabranjen. Klimave daske sa obe strane pruge su samo naslagane preko greda, a između pragova su praznine. Trebalo bi to bolje ograditi, da ne stradaju neka deca.
 
a baš sam hteo da pitam jel se sme ovuda jer bih rado prošao jednom sa fotoaparatom!
 
Odozdo se vidi da se sa konstrukcije "na koncu drze" delovi koji su potpuno zardjali. Pitanje je dana kada ce otpasti. Rekao bih da uopste nije bezbedno.
 
Bukira mislim da jos uvek moze iz pravca Rakovica pored sajma da se predje preko mosta vozom. Mozda se ne koristi ali ako su sine jos tu onda moze.
 
Da, trebalo bi da može sa te strane još uvek da se priđe. Međutim pitao sam čuvara koji je svaki dan tu dole pored rampe na biciklističkoj stazi, i on mi reče da su vozovi prestali da prolaze tuda od februara. Ranije su bili čuvari s obe strane ulaza na most, sada su njihove kućice napuštene. To je siguran znak da nema više saobraćaja preko ovog mosta, bez obzira sto još uvek stoje šine.

A što se tiče konstrukcije mosta, izgleda gore nego što zaista jeste. Malo je zarđala, ali mislim da nosivost nije ugrožena jer su do nedavno tuda prolazili teretni vozovi. Evo kako to izgleda odozdo:

Pogledajte prilog 1
 
Uh šta sve može da se napravi od mosta, kako to lepo može da se sredi, nešto kao most u Bruklinu :)
 
Predlazem da se u donjem delu napravi pesacko biciklisticke trake a da se gornji deo mosta poplpca i da se napravi mali vidikovac iznad reke. Poplocavanje nikako celom duzinom mosta vec samo po sredini sa stepenicama skraja da moze gore da se popne i uziva u pogledu iznad reke. A da donji deo ujedno ima prirodnu svetlost da se ne zatvori ceo most. Svakako jeftinije resenje neko pesacki most X.

Mene ako se sete na dan bezbednost sete ako ne...
 
Ako ima jedna jedina stvar koja mi se svidjala na maketi BgH2O onda je to stari železnički most sa ovim erkerima, gde bi se verovatno nalazili lokali i vidikovac. Meni bi se baš svidelo.
Sa druge strane čisto sumnjam da će nam arapi srediti most, nisu sposobni ni obalu da urede.
56079eae-de0c-4ea8-a3e3-593d0a0a0a6c-maketa-beograd-na-vodi-2.jpg
 
Čisto sumnjam da arapi rade ovaj nacionalni projekat
 
Ко каже да у Србији нема Арапа?
 
Niko ne kaže da u Srbiji nema Arapa , kao što neki pokušavaju da prikažu , već se izražava sumnja u to da su Arapi (šeici) imali bilo kakvu ulogu od ideje do realizacije u nacionalnom projektu najvišeg značaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611015#p611015:30788en7 je napisao(la):
Bukira » 23 Mar 2019 10:05 pm[/url]":30788en7] . . pitao sam čuvara koji je svaki dan tu dole pored rampe na biciklističkoj stazi
i on mi reče da su vozovi prestali da prolaze tuda od februara.
Ranije su bili čuvari s obe strane ulaza na most, sada su njihove kućice napuštene.
To je siguran znak da nema više saobraćaja preko ovog mosta, bez obzira sto još uvek stoje šine. . .
Ako već pola godine nema vozova, jel ima nekih dojava u vezi ovog mosta ?

Možda se pojavljuje "na marginama" vesti za neke druge važnije projekte.
 
Malo je to. Treba to sa svih strana "oblepiti" kafićima. Jer kafići su ono što je Beogradu preko potrebno za normalan, funkcionalan i egzistencijalan svakodnevni život.
 
Могли су да га преселе у неки парк, тако би био већа атракција :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686341#p686341:31pdnsa2 je napisao(la):
solecar » 06 Dec 2019 07:58 pm[/url]":31pdnsa2]Malo je to. Treba to sa svih strana "oblepiti" kafićima. . .
Ma, naravno, ima da se uradi projekat za dogradnju, tj. "oblepljivanje".
 
Vrh