Šta je novo?

Air Serbia

atr nece biti tesko popuniti za BUD, pogotovo ako bi agencije pravile aranzmane sa avio prevozom, do sada je to bilo samo bus.
 
Zasto bi iko isao i placao avio prevoz kada mu treba isto vremena za let (transferi i raniji dolazak na aerodrom, pasoska itd) kao i za bus prevoz, uz to bar 100 evra jeftiniji aranzman sa bus prevozom.
 
I sam sam isto mislio uvek, ali nakon poslednja dva džedžanja (u kolima) na granici od po nekoliko sati, avion je počeo da mi deluje kao ne tako suluda ideja.
 
nisi bas u pravu da je isto vreme. isao sam kombi prevozom do aerodroma u budimpesti, trajalo je to podosta. pa samo dok smo pokupili sve putnike po gradu i izasli na autoput proslo je vise od sat vremena.. sve u svemu ukupno, od stana do aerodroma u budimpesti oko sedam sati, i to bez guzve na granici. avionom, uz sve sto ide uz sam let, to je znatno manje. o komforu u busu ili kombiju 5 sati vs sat /dva provedenih na aerodromu da ne govorim. inace , cena kombija je, od stana do lokacije, 25e u jednom pravcu. da li ce cena avio karte do budimpeste biti 125e to ne znam ali mi zvuci mnogo
 
Ako bismo stavili cenu karte po strani, ja bih izabrao avion pre autobusa/kombija, posebno zbog brzine. Do Budimpešte treba najmanje 4 sata, a vrlo često i više zbog zadržavanja na granici. Ja često putujem do Beča i idem autobusom koji putuje noću. Krenemo oko 20h, moramo da shvatimo do Novog sada i tamo budemo pola sata i na granici smo između 23h i ponoći. I granična kontrola je užasno duga, čak iako često budemo drugi ili treći autobus. Dok stignemo do Budimpešte, prođe još par sati, pa još do Beča, tako da ukupno putovanje bude oko 9 sati. Komfor je izdržljiv, ali to ne može da se poredi sa avionom. Povratna karta je 40e za bus, avion naravno skuplji, ali je putovanje daleko kraće, verujem da je do Budimpešte oko sat vremena sa ATR? Do Beča je čini mi se malo više od sat vremena sa ATR, ne mogu da se setim koliko mi je trebalo. Ali sveukupno putovanje avionom, dođeš sat vremena ranije na aerodrom u BG, prođeš sve relativno brzo. Pa čak i da dođeš ranije i da moraš da čekaš otvaranje gejta, možeš da se krećeš, da sedneš negde na obrok/kafu, da odeš do toaleta kad god. Putovanje avionom bude zanimljivo, barem meni, i posle na sletanju prođeš kroz aerodrom za pola sata, možda 45 minuta. I sve to ukupno dođe na 3 sata, možda više. Pa čak i da je vremenski isto avion i bus, komfor je nebo i zemlja (pun intended).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689495#p689495:14xh9hio je napisao(la):
Minnheima » Mon Dec 16, 2019 4:39 pm[/url]":14xh9hio]I sam sam isto mislio uvek, ali nakon poslednja dva džedžanja (u kolima) na granici od po nekoliko sati, avion je počeo da mi deluje kao ne tako suluda ideja.

U ovom slucaju koji je poenut da dolaze Madjari u Beograd imaju posebnu kolonu za EU, plus postoji nekoliko prelaza na kojima nikad nije guzva, ali su ljudi navikli da idu na Horgos i da cekaju po 10 sati. I ja sam nekoliko puta zaglavio po celu noc na Horgosu u busu.
Sad zbog rekunstrukcije je problem voz, ali pre je stizao u minut, a povratna karta 30 evra, presmesno.


razgradjevinar":14xh9hio je napisao(la):
nisi bas u pravu da je isto vreme. isao sam kombi prevozom do aerodroma u budimpesti, trajalo je to podosta. pa samo dok smo pokupili sve putnike po gradu i izasli na autoput proslo je vise od sat vremena.. sve u svemu ukupno, od stana do aerodroma u budimpesti oko sedam sati, i to bez guzve na granici. avionom, uz sve sto ide uz sam let, to je znatno manje. o komforu u busu ili kombiju 5 sati vs sat /dva provedenih na aerodromu da ne govorim. inace , cena kombija je, od stana do lokacije, 25e u jednom pravcu. da li ce cena avio karte do budimpeste biti 125e to ne znam ali mi zvuci mnogo

Kako mozes da poredis sverc komerc kmbi sa bus prevozom sa kojim svi polaze od jednog mesta i stizu na jedno mesto bez razvozenja ljudi? Povratna karta avionska nece biti ispod 100 evra, LOT leti za 120 povratnu.


Naravno da ne moze da se poredi putovanje avionom i busom, ali kada se uzme vreme i cena karte u racunanje onda bus postaje jako prihvatljiv. Opet, komentarisanje je pocelo od toga da agencije prave aranzmane za tu relaciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689476#p689476:15gshmea je napisao(la):
loyola » 16 Dec 2019 03:12 pm[/url]":15gshmea]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689462#p689462:15gshmea je napisao(la):
Пантограф » Mon Dec 16, 2019 2:24 pm[/url]":15gshmea]Имају читаву мрежу за преседање, а не само лет за Њујорк. То је најближи милионски град Београду, нема никакве логике на дуги рок га искључити из мреже, ако у Београду развијаш хаб.


Tesko da ce bilo ko da bira da leti sa presedanjem iz Beograda kada Budimpesta ima duplo vise destinacija.
Pa, i iz Pariza ljudi i te kako lete preko Beograda, pa će i iz Pešte.
 
u budimpestu najvise idu ljudi iz vojvodine i to u kupovinu, ne isplati im se da idu do bga pa do bud a i zbog prtljaga jer kupe dosta stvari
 
Пантограф":r70k6gmy je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689476#p689476 je napisao(la):
loyola » 16 Dec 2019 03:12 pm[/url]":r70k6gmy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689462#p689462 je napisao(la):
Пантограф » Mon Dec 16, 2019 2:24 pm[/url]":r70k6gmy]Имају читаву мрежу за преседање, а не само лет за Њујорк. То је најближи милионски град Београду, нема никакве логике на дуги рок га искључити из мреже, ако у Београду развијаш хаб.


Tesko da ce bilo ko da bira da leti sa presedanjem iz Beograda kada Budimpesta ima duplo vise destinacija.
Pa, i iz Pariza ljudi i te kako lete preko Beograda, pa će i iz Pešte.
Za koje to destinacije? Bejrut?
 
Larnaku, Solun npr. prilično masovno. Let Larnaka-Pariz ne postoji. Onda mora da ima neka rupa i u Pešti... Koliko Rusi vole i putuju u Peštu, zgodna veza za Rostov može sama skoro da napuni ATR.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689592#p689592:gb065mh8 je napisao(la):
Пантограф » Pon Dec 16, 2019 9:31 pm[/url]":gb065mh8]Larnaku, Solun npr. prilično masovno. Let Larnaka-Pariz ne postoji. Onda mora da ima neka rupa i u Pešti... Koliko Rusi vole i putuju u Peštu, zgodna veza za Rostov može sama skoro da napuni ATR.
dobro razmisljanje, krasnodar i rostov na donu mogu dobro da idu uz budimpestu
 
Gotovo nestvarno deluje da su najavili ovoliko novih linija drugu godinu zaredom. Nadam se da znaju šta rade. U svakom slučaju i da pogreše ne može im se osporiti da su pokušali.
 
znaju sta rade, ocekujem da posluju sa profitom u 2019. znaci da im profit bude veci od 22,5 miliona koliko su subvencije
 
као што рекох, out of the box размишљање. свесни су они ограничености тржишта Србије, али и добре географске локације исте. и наравно да ће максимално да је искористе
 
Mogu da otvaraju novih linija koliko god hoće dok god je budžet RS iza njih kad god zatreba.
 
а шта треба, као Кроација и Монтенегро да прима паре од државе и не ради ништа?
 
Apply cold water to the burned place.
Sad, koliko god je to tačno, ono, moglo bi makar malo da posluju transparentnije.
 
Kažem da tu nema ni t od tržišnog poslovanja i da svaki objavljen fin rezultat mora to uzeti u obzir... Drugim rečima, ne postoji mogućnost da se u takvim okolnostima realno oceni poslovanje takvog subjekta.

I ne vidim zašto bi se mi poredili sa OU i YM.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689520#p689520:1m15rllf je napisao(la):
loyola » 16 Dec 2019 05:57 pm[/url]":1m15rllf]
Kako mozes da poredis sverc komerc kmbi sa bus prevozom sa kojim svi polaze od jednog mesta i stizu na jedno mesto bez razvozenja ljudi? Povratna karta avionska nece biti ispod 100 evra, LOT leti za 120 povratnu.

ne znam kako si zamislio taj sverc komerc kombi, ovaj sa kojim smo mi putovali je agencijski, velik i konforan, deset mesta, sem mene i caleta ostalo su sve bili klinci koji su isli u budimpestu ili dalje radi skolovanja. vozac u stalnoj komunikaciji sa centralom i kolegama radi izbegavanja evenutalnih zastoja, bez divljanja i jurnjave

msm, ne znam sta zelis da kazes, ja mislim da je avionom bolje ali nije ni odlazak kombijem nalik svercu azilanata. a klasican autobus za medjugradsko putovanje sam davno sebi zabranio pa ne bih mogao da komentarisem
 
Ne znam zasto si se nasao uvredjenim
ko da je tvoja firma. Uglavnom na toj relaciji ide Gea ili Terra, sverc komerc sam napisao ne zato sto ljudi nesto rade ilegalno vec idu u soping na par dana.
 
Ako ASL bude uspelo da tako povezu destinacije na istoku (i mozda cak i jugu, citaj Afrika) sa severnom i zapadnom Evropom (kao i Amerikom), to ce biti taj dodatni revenue stream za rast kompanije koji sama Srbija, u ekonomskom i turistickom smislu, ne bi mogla da obezbedi u skorije vreme
 
Krasnodar ima velikih problema sa maglom, zbog čega Air Serbia ima velikih problema sa ovom linijom. Ove jeseni je bar jedno pet puta bilo veoma dugačkih kašnjenja, pa putnici provode po celu noć na aerodromu, a oni iz Krasnodara izgube sve konekcije.
Kraljevo danas opet problem sa maglom. Kašnjenje će biti bar tri, tri i po sata. Prošli put je bilo 4 sata.
 
Vrh