Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Eto da mi ti ne rece ja koji sam iz Sapca ne bih znao. Mani se komentarisanja mojih postova. Rekao sam ti vec, sa osobom koja smatra da je iznad drugih nemam sta da pricam.
 
Šta tebi smeta što sam dodao tu informaciju ?!

Ona nije bila namenjena tebi, već celom forumu.
 
@blagic

Hvala na izuzetno korisnom izveštaju, dobro je što se neko (makar ovde na forumu) našao na terenu i izvestio malo šire izvan medijskog narativa da se kao nešto radi.

To što pripremaju kamp pa su stali samo pokazuje da je ovo urađeno samo slikanja radi a kad će pravi radovi da krenu to se ne zna.
 
@Steva :kk:

Obici cu opet posle nekog vremena a praticu i na Sentinelu ima li kakvih promena. Ima dosta siprazja od ovog mesta gde sam slikao pa sve do nasipa pored Save. To je nekih kilometar udaljenosti koliko mi se cini. Kad krenu to da rasciscavaju to ce se lako videti na Sentinelu. Takodje i sa sremske strane jer je suma.
 
Realno niko nije ni očekivao da počnu intenzivni radovi za Novu godinu.

Idu hladni dani sa padavinama, a kapm na 3ha sa asvaltnom bazom će
graditi par meseci, znači neće biti značajnijih radova do Đurđevdana. :)
 
Onda ne odeš tamo i ne slikaš se i ne govoriš da su počeli radovi!
To uradiš kada su završeni kampovi, eksproprijacija i kada je izdata građevinska dozvola i kada će krenuti da se gradi put, a ne samo kampovi.
 
Tamo su se slikali i ambasador Azеrbеjdžana i zamеnik prеdsеdnika kompanijе „Azvirt“
jer tako je uobičajno kod "svečanog otvaranja radova", a ministarstvo je izdalo Građevinsku
dozvolu za "pripremne radove za izgradnju mosta na Savi kod Šapca".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691078#p691078:24xnykzi je napisao(la):
nikicakica » Суб Дец 21, 2019 10:59 am[/url]":24xnykzi]Onda ne odeš tamo i ne slikaš se i ne govoriš da su počeli radovi!
To uradiš kada su završeni kampovi, eksproprijacija i kada je izdata građevinska dozvola i kada će krenuti da se gradi put, a ne samo kampovi.

Па тако су заварили две цеви Јужног тока, Вучић са кинезима у Земуну зашрафио шине за прагове и после то зарасло у коров до реалног почетка радова. Пропаганда.
 
Potpisan je Komercijalni ugovor i morali su da se otvore Pripremni radovi, a
druga je stvar što neko očekuje da se odmah počne sa nekim asvaltiranjem.

Propaganda bi bila da su to uradli nap. u Aprilu pred sledeće izbore 2020.g.
 
Дошљак":3pr33oj1 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691078#p691078 je napisao(la):
nikicakica » Суб Дец 21, 2019 10:59 am[/url]":3pr33oj1]Onda ne odeš tamo i ne slikaš se i ne govoriš da su počeli radovi!
To uradiš kada su završeni kampovi, eksproprijacija i kada je izdata građevinska dozvola i kada će krenuti da se gradi put, a ne samo kampovi.

Па тако су заварили две цеви Јужног тока, Вучић са кинезима у Земуну зашрафио шине за прагове и после то зарасло у коров до реалног почетка радова. Пропаганда.
Propaganda za nas. Za ove sa IQ sopstvenog broja cipela i nije propaganda. Oni u to veruju...

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Postovi sa druge teme koji se odnose na ovu temu :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690875#p690875:1sd3q975 je napisao(la):
dragan » 20 Dec 2019 02:50 pm[/url]":1sd3q975]Ta deonica je ustvari povezivanje RU i ŠA sa autoputem Šid - Beograd na petlji "Ruma".
To se često previdja i ta deonica nije samo izmedju dva grada, već je i veza sa AP E70.
Ustvari mnogo veći deo AP je veza Šapca sa E70, a sasvim mali deo veza Rume sa E70.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690895#p690895:1sd3q975 je napisao(la):
Дошљак » 20 Dec 2019 04:06 pm[/url]":1sd3q975]У суштини Лозници и Шапцу ће више значити веза са аутопутем за Београд него даља путања ка Новом Саду.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690897#p690897:1sd3q975 je napisao(la):
dragan » 20 Dec 2019 04:16 pm[/url]":1sd3q975]Ne samo prema Beogradu, već i prema Šidu i dalje na zapad do EU. ;)
 
Dragane, samo ću još ovo napisati, jer ćeš verovatno opet pokušati da mi pronađeš neku rupu u rečima, ili da ih nekako izokreneš.
Prvo, bar ja pretpostavljam da početak radova nisu organizovali zamenik predsednika Azvirta ili azerbejdžanski ambasador zbog toga što su se na svim ovi otvaranjima "radova" i otvaranjima puteva mogle uočiti "informativne table" (da ih tako nazovem) veoma sličnog formata, kod različitih izvođača (naravno nije ovo jedini argument, ali mi je prvi pao na pamet, a da nije samo zdrav razum). Dakle neko je pozvao azerbejdžanskog ambasadora i zamenika predsednika Azvirta tu. Ne znam da postoji neki protokol kako se moraju započeti radovi na izgradnji puta, i ne vidim uopšte u čemu je poenta proslave početka radova, zašto ne može jednostavno Azvirt da započne sa radovima na izgradnji autoputa (a ne kampova, jer oni nisu deo autoputa, oni su pomoćni objekti privremenog karaktera za smeštaj radnika koji rade na gradilištu dok je ono otvoreno), a da neko iz medija ko prati izgradnju puteva i bar malo je upućen prenese tačne informacije o ceni, roku itd, a ne "košta oko x miliona, a možda će i 20% više, a biće gotovo do kraja x-te godine", jer je neki političar tako rekao.
Kada sam rekao građevinska dozvola mislio sam na građevinsku dozvolu za izgradnju autoputa, a ne "građevinska dozvola za pripremne radove", jer mislim da je normalno da se izgradnja kampova, kao što sam već rekao, NE računa u izgradnju autoputa.
I evo ga izvrtanje reči "neko očekuje da se odmah počne sa nekim asfaltiranjem". Ne. Svi očekuju da se ne troše pare i vreme na gluposti poput svečanih "početaka radova", pa da se posle mesecima laže narod da se gradi neki put, a zapravo se grade samo kampovi za radnike, a eksproprijacija i projekti nisu ni završeni, kao što je recimo slučaj na Preljina-Požega još od maja. Ili recimo svečana otvaranja od 3 sata, gde saobraćaj ne krene još u sledeća 3 sata jer mora narod da se dovodi autobusima i da se pravi bina i ne znam ni ja šta. Evo, malo sam ispratio, u Mađarskoj je poslednjih dana otvoreno nekoliko puteva. Dođe lepo par ljudi, zvaničnici pretpostavljam, preseku vrpcu, daju neku izvajicu od minut-dva, sklone se, i krene saobraćaj. Nema nikakvog razmontiravanja bine od 3 sata i ne znam ni ja kakvih gluposti kojih smo bili svedoci pre svega ove godine.
Toliko od mene, nadam se da sam bio jasan i da neće biti odgovora u fazonu "a šta tebi to smeta što je konačno izgrađen put, šta, ne treba da se proslavi?"
 
Možda je tako u Madjarskoj, ali ovde je Srbija :) . . mora da bude "bogato".

Ja sam samo napomenuo ko je još bio prisutan i kakva je dozvola izdata.

Važno je da su Azeri potvrdili da je ugovor potpisan i da će izgraditi taj AP.
 
Ovaj državni put koji će se graditi od Novog Sada do Loznice se ustvari sastoji
od 3 nezavisna dela, koji mogu da postoje nevezano, nezavisno jedan od drugog.

"Fruškogorski koridor" od Rume, pored Iriga, kroz tunel, pored Petrovaradina i
novog mosta na Dunavu je "brzi put", tj. saobraćajnica za sebe u profilu 2+2.

Deonica autoput Ruma, petlja na autoputu E70, novi most na Savi pored Šapca
i raskrsnica posle njega prema Šapcu, Sremskoj Mitrovici i Loznici je posebna
saobraćajnica kojom su Ruma i Šabac povezani na petlju "Ruma" autoputa E70.

Treća nezavisna deonica je od mosta na Savi preko Slepčevića gde se odvaja
jedan krak prema Bijeljini i dalje do Loznice će biti tzv. "brzi put" u profilu 2+2.
Sve 3 ove deonice čine "državni put", ali ustvari su one posebne saobraćajnice.
 
Najavljena je rekonstrukcija i proširenje puta od "Iriške petlje" do Vrdnika i pre
izgradnje Fruškogorskog koridora na kojem se nalazi ta raskrsnica za Vrdnik.

" . . da će biti rekonstruisan put od 9,5km puta od Iriške petlje, tako što će biti proširen za oko pola metra, kao i da će taj turistički centar biti pristupačniji turistima koji dolaze iz pravca BiH . . ."
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... terme.html
 
Najavu sam ja napomenuo, a on je rekao "da će put biti rekonstrujisan".
Nisam znao da se već "uveliko gradi" taj deo od Vrdnika do puta za Irig.

Da li su ti radovi pri kraju i da li će oni stvarno poboljšati vezu do banje?
 
najnoviji rok za završetak je 20. januar, a sigurno da će poboljšati, jer je taj put bio loš, neravan i uzan, i, nakon što je rekonstruisan put od rumske petlje (autoputa bg-zg) do iriške petlje vrdnik će biti u potpunosti povezan novim putem s te strane. ostaje da se uradi put preko grebena fruške gore, kako bi i s novosadske strane prilaz bio kako i priliči, a da se ne mora preko iriga.
 
Vlada je letos donela novu Uredbu za deo trase od tunela do okoline Iriga:

"U novoj Vladinoj uredbi, kada je reč o deonici vezanoj za podnožje Fruške gore – Irig, stoji da su, nakon izlaska iz tunela, sagledane mogućnosti uvođenja površinske raskrsnice oko Vrdnika, radi povezivanja s planiranim opštinskim putem, koji treba da poboljša vezu s banjskoturističkim naseljem.
Ističe se da bi put potom došao ispred Iriga, gde sa zapadne strane obilazi mesto i priključuje se na raskrsnicu postojećih državnih puteva.
Uredbom je rešeno da će na tom mestu biti izgrađena denivelisana raskrsnica, odnosno petlja „Vrdnik”.

https://sremskevesti.rs/vlada-izmenila- ... je-vrdnik/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692676#p692676:6dxrei8g je napisao(la):
Gargoyle » Čet Dec 26, 2019 11:26 am[/url]":6dxrei8g]najnoviji rok za završetak je 20. januar, a sigurno da će poboljšati, jer je taj put bio loš, neravan i uzan, i, nakon što je rekonstruisan put od rumske petlje (autoputa bg-zg) do iriške petlje vrdnik će biti u potpunosti povezan novim putem s te strane. ostaje da se uradi put preko grebena fruške gore, kako bi i s novosadske strane prilaz bio kako i priliči, a da se ne mora preko iriga.

Sa fruškogorske strane put ka Vrdniku (od Beočina, preko grebena FG, do Vrdnika dole) je odličan, upravo rekonstruisan. Naravno, to je uzak, krivudav put, bez magistralnog značaja, ali je potpuno nov i dobro urađen.
 
Juce prodjoh ovim putem, ima sirok nov asfalt od naplatne rampe Ruma do Iriga. Da, dosta intenzivan saobracaj. Utiska sam da bi od Rume do Sr Kamenice nov autoput sa tunelom skratio putovanje duplo na oko 20tak min.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692723#p692723:3j05mod6 je napisao(la):
sev » 26 Dec 2019 12:13 pm[/url]":3j05mod6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692676#p692676:3j05mod6 je napisao(la):
Gargoyle » Čet Dec 26, 2019 11:26 am[/url]":3j05mod6]najnoviji rok za završetak je 20. januar, a sigurno da će poboljšati, jer je taj put bio loš, neravan i uzan, i, nakon što je rekonstruisan put od rumske petlje (autoputa bg-zg) do iriške petlje vrdnik će biti u potpunosti povezan novim putem s te strane. ostaje da se uradi put preko grebena fruške gore, kako bi i s novosadske strane prilaz bio kako i priliči, a da se ne mora preko iriga.

Sa fruškogorske strane put ka Vrdniku (od Beočina, preko grebena FG, do Vrdnika dole) je odličan, upravo rekonstruisan. Naravno, to je uzak, krivudav put, bez magistralnog značaja, ali je potpuno nov i dobro urađen.

jeste, ali grebenski od venca do vrdnika će se tek raditi, na drugu stranu, do banstola se gradi/završava
 
Ako pričaš o putu koji ide grebenom FG, da tako je - u pravu si. Ipak, primeti da grebenski put ne ide do Vrdnika, koji je dole, u podnožju brda. Spuštanje sa grebenskog puta do samog Vrdnika, tih nekoliko km koji su deo puta 313, je u odličnom stanju već neko vreme.
 
jeste dole, ali su turistički sadržaji (čitaj: vrdnička kula) gore ;)

sve u svemu - uskoro će Vrdnik biti maksimalno kvalitetno povezan i pristupačan, a nakon izgradnje fruškogorskog koridora i novoubačene petlje da ne govorimo
 
Vrh