Šta je novo?

ADA CIGANLIJA - Beogradsko more

Тужно је колико људи који се баве коцкицама, плочама и безбројним темама не препознају њену вредност и већ вишедеценијско стање на Ади.
 
Kako će ove promene uticati na parking, da li se tu nešta menja?
 
Ništa ne bi trebalo da se menja jer su parking i rampa praktično nepovezani, a nema ni parking mesta između nove i stare rampe.

Nisam primetio ni nikakve radove na novim parkinzima na samoj Adi, tako da možemo da se nadamo da će "samo" da nastrada malo zelenila (trava) na mestu nove rampe.
 
То је могло да се избегне повећањем цене уласка колима на Аду - не би било потребе за прављењем рампе попут "Бубањ-потока" и, неизбежно, нових паркиралишта у најзеленијем делу Града, предузеће "Ада" би повећало зараду из истог извора, а загађење би се с временом смањивало с истим бројем возила јер аутомобилски мотори троше све мање горива и испуштају све мање штетне гасове.
 
Nema potrebe za novim parkinzima unutar Ade.

Mislim da bi bilo pametnije da vozići idu u suprotnom smeru, tj, da od parkinga idu prvo Makiškom stranom koja je preokupirana divljim parkiranjem. Ili, još bolje, da uvedu još jedan vozić, ali da ne idu svi u istom smeru.

Parking na početku uvek ima mesta, plus što se dobiju dva bicikla, ali naši ljudi moraju kolima što bliže plaži.
 
Ево данашњих слика радова на месту нове рампе:















Опстало је младо дрвеће посађено пре неколико година између бициклистичке стазе и Обреновачког друма:



Пре више година сам писао негде да би грађанима који долазе на Аду много значило да се појас од неколико метара уз леву страну Обреновачког друма очисти од жбуња и наспе шљунком тако да може да се паркира укосо много више кола него сада. Ништа није урађено, а, не би много коштало. И данас, после дужег раздобља без много кише, било је на неким местима блата и дубоких рупа које онемогућавају остављање кола. Другде је појас преузак, опет на другим местима има растиња ...
Писало се једно време и о још једној попречној улици која би спајала Стари и Нови обреновачки друм, која би смањила дугачке и споре колоне касније поподне при одласку с Аде. Ни од тога још ништа.





 
Ovi izgleda napravili najgore moguće rešenje za novu rampu, a to je proširivanje postojećeg kolovoza na 2+2 (ako ne i na 3+2).



Zar nije bilo dovoljno uraditi samo proširenje za rampu (10-ak metara pre i posle), a da kolovoz ostane svuda 1+1.

Sačekajmo završetak radova, ali ne miriše mi na optimalno rešenje gde se zadržava što više zelenila.
 
.... a to je proširivanje postojećeg kolovoza na 2+2 (ako ne i na 3+2).

Aaaa . Koj k r e t e n ! je to dozvolio tj stavio svoj potpis na takvo resenje :?: :shock: :?:
Pa treba resavati saobracajnu sitaciju oko Ade za vozila a ne prosirivati pristup vozilima na Adu
Ovim je dokazo da je teska dileja ili potpisije na NE vidjeno
:lol: :lool: :lol:
 
Da li postoji neki ograničeni broj vozila koje istovremeno mogu da budu na Adi?

Koliki je kapacitet svih parking mesta? . . Da li oni puštaju sve da predju na Adu?
 
Slike od juče (22.10.). Čini mi se da će biti po 3 rampe na ulazu/izlazu i da ce verovatno biti samo automati za kartice, a da ce naplatna sranica biti negde drugde, sto je i logicno ako je cilj ovoga ubrzavanje ulaska izlaska sa Ade.
cd9e8b61a47d5314de75fcb075576701.jpg

02edec05db0b6c616de6d6a6f1d642af.jpg

0f952adc2743e6ce310da33173111329.jpg

08cee2b06b621cb5a410159a709d8be0.jpg

ba771b3a4345845dfe5c0e984d5bb944.jpg

3b3a864dca7fc86f0a43a853b7296a4e.jpg

2d19894c2b441a208a3660cdd551e689.jpg

bbc00a9c3233884d9575700e5ebc6b27.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Drugarov snimak kruga oko Ade u jutarnjim, jesenjim, sunčanim, nedeljnim časovima-

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Z_3YUzCQCdg[/youtube]
 
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

Pa radi se tu više stvari. Izgleda da je ova zadnja preko puta golf kluba priprema za parking. Usput je kod sprava za vežbanje takođe napravljeno proširenje. Kod nove rampe se radi nekakva platforma, a kod kamenog grada izgleda da će biti neki zabavni park, sa klizalištem i sl. Video sam i da piše negde cena za krugove na konju. Zanimljivo je sve to. U svakom slučaju, naplatna rampa je morala da se pomeri, jer leti gužve budu tolike da se i na glavnoj ulici pravi red. ...
 
Nadam se da će uskoro da srede rukavac



http://www.politika.rs/scc/clanak/44451 ... -usred-Ade

Zaista dobra ideja za brzake čija bi funkcija (pored sportske) bila i oticanje mulja iz rukavca

Утисак је да ће проблем наталоженог муља у рукавцу и даље задавати муке јер је изградњом преграда које су Аду спојиле с копном понестало довољно „живе” воде која би то блато гурала даље у реку. Наш саговорник уверен је да његов тим зна излаз из овога, а то је изградња „Вајтвотер арене”, вештачке стазе за веслање на брзим водама.

– Овај комплекс уједно би представљао систем за пречишћавање јер би сву воду коју преузме из Савског језера, максимално обогаћену кисеоником због рада пумпи које производе вештачке брзаке, ноћу враћао у Чукарички рукавац и тако га пречишћавао. Пошто конкурс није предвидео идејно решење за вајтвотер парк, ову идеју сам на неки начин задржао за себе и заштитио под именом „Отворени спортски терен Whitewater арена – вештачки брзоток”, аутора инжењера Ђурице Савичића „БГ инвеста” – каже Хранисављевић.

У свету готово да нема великог града без барем једне стазе са вештачким брзацима, а у појединим метрополама, попут Лондона, постоји неколико.

– Проблем је што је ова идеја, чак и када бих је реализовао, за мене финансијски неодржива. Мада смо је разрадили још прошле године, управо због тога све је некако застало, али увек постоји нада да ће се неко решење изнаћи – каже наш саговорник.
 
Da li ova platforma zaista košta kao jedan stan prosečne veličine (malo više od 100 000 evra)



https://www.blic.rs/vesti/beograd/da-li ... iz/pz478vy

Kako su naveli iz JP Ada Ciganlija u konkursnoj dokumentaciji "pešačko-panoramska platforma će se koristiti u sklopu turističke ponude sportsko rekreativnog kompleksa Ada Ciganlija za posmatranje i fotografisanje veštačkog gejzira”.

Platforma je praktičko izgrađena, ali još uvek nije puštena u rad, što će verovatno biti učinjeno na proleće. Za izgradnju platforme izdvojeno je 15 miliona dinara, a za potrebe gradnje povučena je voda iz Savskog jezera, kako bi radovi mogli uspešno da budu izvedeni.

Inače, mislim da baš ovako nešto planiraju na ušću Save u Dunav na NBG strani, doduše, tamo je ispust kanalizacije, no šta da se radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694781#p694781:2ghu7xqr je napisao(la):
astrodule » 02 Jan 2020, 15:54[/url]":2ghu7xqr]
Da li ova platforma zaista košta kao jedan stan prosečne veličine (malo više od 100 000 evra)

https://www.blic.rs/vesti/beograd/da-li ... iz/pz478vy

Kako su naveli iz JP Ada Ciganlija u konkursnoj dokumentaciji "pešačko-panoramska platforma će se koristiti u sklopu turističke ponude sportsko rekreativnog kompleksa Ada Ciganlija za posmatranje i fotografisanje veštačkog gejzira”.

Platforma je praktičko izgrađena, ali još uvek nije puštena u rad, što će verovatno biti učinjeno na proleće. Za izgradnju platforme izdvojeno je 15 miliona dinara, a za potrebe gradnje povučena je voda iz Savskog jezera, kako bi radovi mogli uspešno da budu izvedeni.

Inače, mislim da baš ovako nešto planiraju na ušću Save u Dunav na NBG strani, doduše, tamo je ispust kanalizacije, no šta da se radi.
file.php

I evo te platforme izgleda gotove.



Neko želi da gleda u zelenu flašu, a na suprotnoj strani je ipak lepši pogled

Pogledajte prilog 1
 
Šteta što nemam devojku da improvizujemo scenu iz Titaniku na rubu ove platforme :cry:
 
Јуче по лепом дану; дуж Старог обреновачког пута није било празног места за кола:








































Мајстори довршавају платформу са стакленом (!?!) оградом и натписом на неодговарајућем језику:





 
Vrh