Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Pitanje je da li ce i poceti sledece 2020. godine.
 
Možda će biti "svečani početak radova" tamo pred izbore, nap. prvi dan "izborne tišine". :)
 
Mali test danas:
Od Blokova gledano, pravac preko A3, pa na obilaznicu A1, do ukrštanja sa A2 je 21km i grubo rečeno 20min (vožnja do 100kmh); Pravac preko Vinogradske, kroz Surčin, pa na uključenje SUrčin izlaz na A1 i onda do ukrštanja sa A2 je 15.5km i grubo 24 minuta (bez gužve u Vinogradskoj, tj. stanje normalno).

Dakle: u vremenu i benzinu ova dva pravca su u prvoj aproksimaciji jednaka (duže je 5.5km preko AP od Blokova, ali se kroz Vinogradsku troši nešto više goriva i vozi sporije u odnosu na vožnju 100kmh po AP). Preko AP je vožnja NEUPOREDIVO opuštenija.

Zaključak: bolja je trasa preko AP do A2, čak i ako startujete iz novobeogradskih blokova.

Prednost trase preko AP je joiš izraženije ako start nisu blokovi nego bilo šta što je zapadno i severno od AP kroz Novi Beograd.

Ova magistrala, kada bude izgrađena, pristup na A2 skratiće za čitavih 15-ak minuta!!
 
Netačna informacija iz novinskog teksta je da je u toku eksproprijacija zemljišta. Nije ni započeta parcelacija, a bez nje se neće krenuti u eksproprijaciju. Parcelacija je nužna da bi se prvo I uopšte formirala građevinska datog puta, a tek zatim Grad Beograd stekao pravo svojine na istoj tako što će zemljište biti oduzeto od dosadašnjih vlasnika I isplaćena im naknada za tako oduzeto zemljište, I zatim ako bi u hodu bila izdata građevinska dozvola, konačno bili započeti radovi.

Iskustvo govori da je do sada sve to išlo jako sporo I teško. Međutim, sada se radi, ako I nije usvojen Zakon o posebnim uslovima za eksproprijaciju zemljišta za izgradnju linijskih infrastrukturnih objekata (što jeste ovaj put), koji neće važiti samo za određene projekte kao dosad, već za sve projekte ovog tipa (čime će se praktično staviti van snage standardni do sada važeći Zakon o ekspropijaciji), kojim bi ova procedura trebala da bude znatno ubrzana. Tako da možda možemo očekivati da se ceo process značajno ubrza I relativno brzo dođe do uslova za početak radova.

Inače, ovaj put jeste istinski revolucionarna stvar za ovaj deo Grada I napraviće neverovatnu promenu, koja se trenutno ne može ni dokučiti. Naravno , mislim na pozitivnu promenu I zato ga svi željno iščekujemo.
 
Informacija o početku eksproprijacije je sigurno netačna, ali parcelacija je MOŽDA započeta - čujem da su ovih dana oko kružnog toka u Vojvođanskoj viđena gospoda geometri sa svojim spravama za rad...
 
Verovatno će da ruše postojeći kružni tok, i da prave veći, koji će biti još bolji, funkcionalniji, bezbedniji... i naravno, nešto sa čime niko nije hteo da se uhvati u koštac u poslednjih pola veka. :)
 
И ја то мислим јер је овај катастрофа пре свега за безбедност, када погледате из ваздуха ниђе везе што би се рекло. И да ако уз то не ураде нешто са улицом која са десне стране улази у кружни ток Сурчинска онда као да ништа радили нису.
 
Биће другачија геометрија уливања Сурчинске и нове магистрале на данашњем месту Виноградске.
 
tako je Došljak, a i Viogradska postaje slepa ulica.
 
Tačnije, Vinogradska se preusmerava na tu novu saobraćajnicu, a zatvara se postojeća veza sa kružnim tokom u Vojvođanskoj.
 
Dragi forumasi, da li neko mozda zna da li ce se graditi veza ove saobracajnice sa Jurija Gagarina. Kako sam nezvanicno saznao, to nije ugovoreno sa Kinezima i u nadleznosti je Grada Beograda?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698367#p698367:2pp2jiig je napisao(la):
Zoran80 » 13 Јан 2020 09:35 pm[/url]":2pp2jiig]Dragi forumasi, da li neko mozda zna da li ce se graditi veza ove saobracajnice sa Jurija Gagarina. Kako sam nezvanicno saznao, to nije ugovoreno sa Kinezima i u nadleznosti je Grada Beograda?
@Зоране80, добро дошао ти нама на Беобилд.
Ти право с неба па у ребра, а да пре тога ниси прочитао претходних 11 страна. Наравно да ће се градити и веза са улицом Јурија Гагарина, то је све већ уговорено. А твој незванични извор ти је .... :notok: Све ми ово личи на .....

Уговор је потписан средином августа прошле (2019.) године са кинеском компанијом ЦЦЦЦ (China Communications Construction Company), радови почињу током марта ове (2020.) године, а завршетак децембра 2021.године.
 
Dragi Gago, hvala na dobrodoslici.
Zao mi je kad se odmah pocne sa zaverama i diskreditacijama. Ne zelim da objavljujem i pozivam se na druge bez njihovog znanja. Zato kazem nezvanican, ali ovo je veoma pouzdana informacija. Taj ugovor ne pokriva taj krak i nema veze sa investitorom ove deonice. Slobodno proverite, pre nego sto se na takav nacin obracate. Ukoliko neko ima neko nesto iz prve ruke, zamolio bih ga da podeli za vezu sa Jurija Gagarina.
Pozdrav,
 
Zorane, to je taj ugovor samo radovi nece poceti u martu kako je prvobitno receno nego u oktobru ili novembru ove godine. Nisu zavrsili kompletnu papirologiju i nema dozvolja da pocnu radovi u martu. To je sto sam ja nasao i procitao po internetu a ako neko ima pouzdanije informacije neka objavi.
 
Sve je u nadležnosti Grada Beograda. Još nema parcelacije, tako da za sada sve stoji. Posao je vrlo ozbiljan I treba ga uraditi kako treba, tako da radovi sigurno neće početi brzo. Moja procena za početak radova je mart 2021.
 
Petlja/ iskljucenje jakovo ce kao krajem ove godine( na jesen) ,a od marta 2021 i ostalo. Iima na nekoliko stranica ranije o tome. Ali svi se slazu da nema od 1.3.2020 nista. Videcemo
 
Hvala Gago,

Ova nabavka je i implcitan odgovor na dilemu koja provejava - da li se grade obe veze gradske magistrale sa uličnom mrežom NBGD-a, ili samo veza sa Vojvođanskom, ili samo sa J. Gagarina. Pošto je veza sa J. Gagarina planski obrađena kao I faza, a veza sa Vojvođaskom kao II faza, formiranje GP za obe mi govori da će se obe veze i ostvariti.
 
Управо тако @Бежанинац, радиће се обе везе-и Војвођанска-Виноградска и Јурија Гагарина, а то је и у плану.
 
Vidiš Gago, mislim da si ranije stavljao da je ta javna nabavka već bila odrađena pre par godina, ja sam bio ubeđen da nije, tek sad su je objavili I rok za dostavljanje ponuda je 14.2.2020. Pretpostavljam da izbor ponuđača neće biti završen do kraja februara, pa uzmimo da im treba barem mesec dana da premere zemljište I da urade geodetski elaborat o deobiranju zemljišta I da ga zapakuju predaju katastru na provođenje do recimo 5. aprila, bilo bi super. Onda katastar da izdonosi grupna u celinama rešenja o deobi na koja se nadajmo se neće niko žaliti, pa najmanje 3-4 meseca I da zamislimo da 1.septembra bude formirana građevinska parcela puta.

Onda mesec dana da se u Direkciji uradi elaborat reševanja imovinsko-pravnih odnosa i da se započnu postupci eksproprijacije u Odeljenju za imovinskopravne poslove GO Novi Beograd, pa uzmimo da treba doneti jedno stotinak rešenja na Novom Beogradu i jedno tristotinak u Surčinu i isplatiti naknade vlasnicima, pa realno minimum 6 meseci, uz knjiženje Grada Beograda u katastru. Dakle, posle toga munjevito izdavanje građevinske dozvole, te je optimalan rok za početak radova april 2021.

Moja opservacija, ako Grad bude želeo da vredno radi na celoj operaciji.
 
Malo sam se izlupetao prethodno. Oko 60-70 rešenja o eksproprijaciji zemljišta na Novom Beogradu I čini mi se nešto manje u Surčinu, jer su parcele znatnoi veće u Surčinu nego na Novom Beogradu. Izvinjavam se svima, to samo govori da se u davanju procena mora malo egzaktnije pristupati temi, nego paušalnim I odokativnim čuketanjem, tamburati po tastaturi.
 
Belka, nemoj da se izvinjavaš, tvoji postovi, posebno za lokalne teme, su i takvi toliko informativni i sadržajni, da su prava dragocenost u moru "tamburanja"...
Misliš li da manji broj rešenja može da znači i kraće trajanje perioda eksproprijacije? Ili je u suštini manje značajno da li je 100 ili 300, ako u tom broju ima 10 "zaguljenih" vlasnika koji bi mogli da opstruišu širu priču?
 
Vrh