Šta je novo?

Lasta

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697654#p697654:1fdzk0ec je napisao(la):
Nikola 4298 » Sub Jan 11, 2020 11:00 pm[/url]":1fdzk0ec]7709 i 7710 su najverovatnije prebaceni iz obrenovca u valjevo
Ne najverovatnije nego jesu. Vecina mazova je u Valjevu, osim ona dva (7701 i 7702) koja su u JPI (Javni prevoz Inđija)
U Va su 7703,7704,7705,7706,7707,7708,7709 i 7710.
 
Mazovi će za Niš gde su dobili tender, pored Mazova, Otokari, nove Temse i Konekto iz Strele.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Od Strelinih idu:
-Konekto novi solo,
-Dva otokara kent c solo i svi navigo LF kojih ina 6 valjda.
 
Lasta u Valjevu koristi i ove kombiije za prigradski prevoz do okolnih sela...

 
Za tender u Nišu prijavljeno je:
Devet autobusa Maz 203 i to:
TIP M69
BG 1168 CI
BG 1168 CL
BG 1168 CK
BG 1155 IU
BG 1178 IN
TIP .088
BG 1178 EN
BG 1578 AA
BG 1178 EP
BG 1178 EO

Dvanaest Otokara Navigo LF
BG 1513 - FX
BG 1513 - MA
BG 1513 - MB
BG 1513 - PC
BG 1513 - PD
BG 1513 - PE
BG 1308 - ZI
BG 1316 - VG
BG 1329 - HD
BG 1350 - EP
BG 1490 - XJ
BG 1490 - XK

Otokar Kent C Bus 6,7LT
BG 1131 NR
BG 1131 NS

Otokar Kent LF
BG 1794 - NJ

Mercedes Benz Conecto
BG 1778 - KU

Deset Temsi LF12

Ukupno 35 vozila, sva su starosti do 2 godine u momentu predavanja dokumetacije.

Ostali konkurenti, Arriva LItas, Vulović Kragujevac i Ćurdić (odbijen u startu zbog prethodnih problema sa prevoznikom) izašli su sa dosta starijim voznim parkom, jedino je Arriva ispunila uslove tokom prvog pregleda direkcije, ostali ponuđači su naknadno ispunili uslove za učešće sa tim prijavljenim vozilima.

Odakle sada Lasti intres za ovako nešto, verovatno je pitanje politike.
 
Odakle i toliko novih vozila?
Povučeni iz Bg. Paralelno se popunjava i Valjevo.
 
Mazovi su 2017. godište, Navigo LF 2018, Temse su nove registrovane decembra 2019. godine. Zanimljivo je da su Temse nabavljene mesec dana pre dobijanja tendera. Ne znam kako su zamislili da sad pređu u Niš tako brzo, za održavanje prevoza na teritoriji grada van matičnog sedišta firme potrebna je neka infrastruktura. Pritom tu su stvari kao što su održavanje, čišćenje, režijski deo saobraćaja (upravljanje, praćenje, realizacija) kao i recimo kondukteri, pazari, to je dosta posla, na teritoriji "nekog drugog grada".
 
Да није у питању неки обрачун са Ниш експресом?
 
Ako se povlace svi mazovi iz Valjeva i prebacuju u Nis, sta ce onda poslati u Valjevo. Da li ce opet doci do "otimanja" mladih i kvalitetnih vozila iz drugih pogona sa terirorije Beograda i okoline???
 
Lasta u Valjevu ima veliku autobusku,ima pogon za remont i garaze a sta ima u Nisu da bi oterala cak tamo?
 
Lastina autobuska stanica u Valjevu je cak veca od one sto je imala u Beogradu i po povrsini i po kapacitetu ...
 
Ima sigurne prihode od grada svaki mesec, kao i odličnu poziciju za potkopavanje Niš Ekspresa, jer najjače domaće linije su ka jugu, odnosno, Prokuplje, Kuršumlija, Prolom Banja. Otvaranjem centra u Nišu, dosta bi bili jači i u boljoj poziciji što za međugradski saobraćaj, mogli bi imati rezerve vozila dole, mogli bi imati stacionirane mehaničare i službu, svakako je bliži Niš, nego Beograd za slučaj neke havarije ili kvara.
Takođe, kroz par godina idealna prilika da se potkopa Niš Ekspres i otme još veći deo kolača u Nišu.

Taj momenat Arriva nije adekvatno koristila, jer su ulagali samo nužno i nisu preterano ulagali u tu poziciju, jer nemaju sem jedne linije ka Požarevcu, nikakvu vezu sa tim delom Srbije.
 
Mislim da je Nis ekspres krupan zalogaj za njih da se ne zadave ...
 
Moje mišljenje da ono što žele, dobiće.
Ekspres je promenio vlasnika, izgubio je Delhaize, a načuo sam da i još neke firme neće sa njima nastaviti saradnju.
Na Zagrebu su dobili Flix koji može da ide sa dumping cenom, mnogo toga ne ide u dobrom smeru po Ekspres, takođe godinama unazad dosta kvalitetnog kadra zbog koga su i došli dotle ih je napustilo, sad je ostalo da treniraju strogoću na vozačima, a i oni ih u mnogome zaobilaze.
Verovatno jedina firma koje sopstvenom radniku naplaćuje prevoz i pored službene legitimacije. Sve to što su godinama imali, jer njih je držao neko jači od države (sudski dokazano), polako se urušava, održavanje je daleko od onog što su imali, voze im indijanci kojima se toleriše sve i svašta jer nema ko drugi da vozi itd itd itd. Lasta je sad došla prilično ozbiljno, obzirom samo na cenu voznog parka koji će dovesti dole, 35 autobusa im vredi ko ceo vozni park Ekspresa u gradskom saobraćaju, od 98 autobusa sa kojima rade, dva autobusa su mlađa od 14 godina (2006 godište) a ta dva su 2007. godište.
 
Од када је Ниш експрес изгубио Делез? Ко вози запослене од Темпа на Кванташу? Обзиром да би ту требало да будем од августа, ако ме не наместе, морам баш да питам, јер ако ме тамо пребаце, боље отказ да дам, нико тамо не воли да ради. Најгоре је, у 99% без грејања и осталих потрепштина!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698413#p698413:1svf0pu9 je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Jan 14, 2020 1:01 am[/url]":1svf0pu9]Од када је Ниш експрес изгубио Делез? Ко вози запослене од Темпа на Кванташу? Обзиром да би ту требало да будем од августа, ако ме не наместе, морам баш да питам, јер ако ме тамо пребаце, боље отказ да дам, нико тамо не воли да ради. Најгоре је, у 99% без грејања и осталих потрепштина!
Lasta je preuzela taj posao od Nis ekspresa
 
Uzela je Lasta prevoz za Deleze. Vidim ovih dana SOR-ove da cekaju na mestima gde su pre bili Ekspresovi busevi, bilo mi je cudno ali ipak se to desilo. U vise navrata sam ih video da rade neke stvari koje su bas rizicne da se rade i kolima a ne autobusom.
I da su prodati, ko bi ih uzeo? Ariva? I vidi se sad sto je Lasta uzimala novih buseva, mozda uzmu jos nekog?
 
Ne kažem da je prodata, već da će biti, verovatno.
Ne slažemvse da nema ko da je uzme. Veliki komad tržišta je u pitanju, bilo bi zainterrsovanih. Ima oko nas poprilično para koje treba udomiti i nabaviti im pedigre.
Malo mi čudno to naglo širenje, posebno na teritorijama drugih, takođe velikih prevoznika.
 
Ne, nisam ni ja rekao da nema ko da uzme N/E nego vidim trenutno ko bi to mogao biti pa sam postavio pitanje da nece mozda Arriva. Bice prodat sigurno, bitno je da je uzeto zemljiste gde je bila garaza u Nisu.
Cudno je svakako, bas je naglo. Lasta se kao vraca na scenu, videcemo dokle ce biti tako. Na kraju se ispostavilo da one Temse nisu za uzete za nocni prevoz u Beogradu.
 
Да ли постоји ограничење за старост возила у Ваљеву?
 
Vrh