Šta je novo?

Air Serbia

са АТР мислим да би био пун погодак
 
Relativno često im se dešava da sajt ne funkcioniše kako treba... npr. često se dešava da čekiranje putem interneta ne radi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698940#p698940:3v4o0rry je napisao(la):
Прле » 15 Jan 2020 02:31 pm[/url]":3v4o0rry]са АТР мислим да би био пун погодак

pod uslovom da imaju opremu za sletanje po magli
 
И пилоте сертифициране за такво слетање.

Долазе два Стара али један стари враћају, тако да се флота је увећава за један.
 
zanimljivo je i da je jedan SSJ na ANT od 13 dec. verovatno u Jat tehnici, pitanje je za koga ga sređuju.
oznaka EI-FWD, bivši od Brussels Airlines
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699228#p699228:1ugqx3jr je napisao(la):
Gargoyle » 16 Јан 2020, 08:51[/url]":1ugqx3jr]pod uslovom da imaju opremu za sletanje po magli

цитираћу Илију везано за АТР-ове:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698557#p698557:1ugqx3jr je napisao(la):
ilija » 14 Јан 2020, 12:37[/url]":1ugqx3jr]Svi ATR-ovi imaju opremu i sertifikate od EASA-e za ILS CAT II. Isto tako i posada mora biti obučena i sertifikovana za letenje u uslovima smanjene vidljivosti.

што се тиче сертификације, мислим да већина пилота има сертификацију за летење по магли. иначе, и да су сви услови испуњени, на крају је на пилоту да одлучи да ли ће да слети или не

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699239#p699239:1ugqx3jr je napisao(la):
Gargoyle » 16 Јан 2020, 09:18[/url]":1ugqx3jr]zanimljivo je i da je jedan SSJ na ANT od 13 dec. verovatno u Jat tehnici, pitanje je za koga ga sređuju.
oznaka EI-FWD, bivši od Brussels Airlines

ускладиштен је од 13. децембра. вероватно им служи за обуку
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699243#p699243:35ftbt0v je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Jan 16, 2020 9:24 am[/url]":35ftbt0v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699228#p699228:35ftbt0v je napisao(la):
Gargoyle » 16 Јан 2020, 08:51[/url]":35ftbt0v]pod uslovom da imaju opremu za sletanje po magli

цитираћу Илију везано за АТР-ове:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698557#p698557:35ftbt0v je napisao(la):
ilija » 14 Јан 2020, 12:37[/url]":35ftbt0v]Svi ATR-ovi imaju opremu i sertifikate od EASA-e za ILS CAT II. Isto tako i posada mora biti obučena i sertifikovana za letenje u uslovima smanjene vidljivosti.

што се тиче сертификације, мислим да већина пилота има сертификацију за летење по магли. иначе, и да су сви услови испуњени, на крају је на пилоту да одлучи да ли ће да слети или не

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699239#p699239:35ftbt0v je napisao(la):
Gargoyle » 16 Јан 2020, 09:18[/url]":35ftbt0v]zanimljivo je i da je jedan SSJ na ANT od 13 dec. verovatno u Jat tehnici, pitanje je za koga ga sređuju.
oznaka EI-FWD, bivši od Brussels Airlines

ускладиштен је од 13. децембра. вероватно им служи за обуку

Svi naši piloti na ATR 72 i 737-300 imaju sertifikat za vidljivost 300m i bazu oblaka 100ft (30m), odnosno ILS CAT II

Piloti na Airbusu imaju za 75m i bez ograničenja za bazu oblaka.
 
zanimljivo onda da se ovih dana zbog magle otkazuju letovi na linijama 3 atr-a
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699375#p699375:t2pamq3b je napisao(la):
Gargoyle » 16 Јан 2020, 15:23[/url]":t2pamq3b]zanimljivo onda da se ovih dana zbog magle otkazuju letovi na linijama 3 atr-a

зависи. било је и када су отказани летови свих 6 АТР-ова. а три која спомињеш су YU-ALN, YU-ALO и YU-ALP (мислим да они немају ни CAT II). YU-ALN и YU-ALP су се тек данас у 19:10 и 19:15 вратили за Београд, цео дан је био у Нишу. YU-ALO није ни летео јуче, а вечерас је само одрадио једну ротацију за Подгорицу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699386#p699386:8ey8k7sx je napisao(la):
Прле » 16 Jan 2020 03:48 pm[/url]":8ey8k7sx]Па вероватно је магла гушћа

pa gušća je i drugim modelima aviona pa oni sleću normalno, biće da je oko zamagljenja stakla što kaže @stefanias
 
то објашњење је толико идиотско да га не треба коментарисати. ево ти категорије ILS-а, са дозвољеном видљивошћу, па види сам да ли гушћа магла значи нешто или не:



DH - decision height, тј. висина одлуке, тј. висина на којој пилот мора да започне поступак неуспелог прилажења
RVR - runway visual range, тј. видљивост на писти

цео фајл ако некога занима
 
dakle, da zaključimo - atr-ovi su preusmeravani jer imaju maximalno CAT 2, ako i to
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699606#p699606:20hzx75e je napisao(la):
Gargoyle » Пет Јан 17, 2020 1:06 pm[/url]":20hzx75e]dakle, da zaključimo - atr-ovi su preusmeravani jer imaju maximalno CAT 2, ako i to

А ја таман помислио да је због замагљеног стакла :kafa:
 
cudi me da je lufthansa otkazala let juce, a320 je leteo, ne znam zasto nije sleteo kad vec aerodrom ima najvisu kategoriju za sletanje po magli. razumem da pilot donosi konacnu odluku, medjutim fr24 pokazuje da je avion u jednom momentu dodirnuo pistu i onda odustao od sletanja
 
пилот је донео одлуку. имао је два missed-а, па је одустао и отишао за Дубровник (?!). мада, није искључено да пилот нема Cat IIIb
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699698#p699698:fh6e5pls je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jan 17, 2020 3:22 pm[/url]":fh6e5pls]пилот је донео одлуку. имао је два missed-а, па је одустао и отишао за Дубровник (?!). мада, није искључено да пилот нема Cat IIIb
Uff, 2 missed approach-a potrose puno goriva. Bas me zanima sa koliko je stigao u DBV
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699709#p699709:355htf8z je napisao(la):
stefanias » 17 Јан 2020, 16:59[/url]":355htf8z]Uff, 2 missed approach-a potrose puno goriva. Bas me zanima sa koliko je stigao u DBV

било је довољно горива
 
moze li neko da mi pojasni zbog cega svi as avioni koji lete za svo i krr zaobilaze rumuniski vazdusni prostor?
 
Vrh