Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

To sada zavisi gde si tačno krenuo u Pančevo, da li u Rafineriju koja je bliže Dunavu pa bi ti trebalo možda per km manje nego na crtežu, ili na sever Pančeva i zavisi od buduće obilaznice oko Pančeva. Ili ako si krenuo ka Vršcu, do kojeg se sada dolazi dosta okolo kamionom jer se ide prvo na sever (Pupinov most) pa onda na jug (obilaznica oko Pančeva koja ide pored Dunava) pa na kraju na severoistok (put ka Vršcu).

Imajte u vidu da je naša ekonomija prilično bedna i da broj kamiona koji ide prema Pančevu uopšte nije tako spektakularno veliki. Zato nove puteve treba praviti pažljivo da se ne bi prezadužili bez razloga.
 
Stara Misa put za Kovin eto to je blizu buduce petlje kod Panceva
 
Vidim svima promakla veoma važna vest u jučerašnjim Novostima:

https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74 ... aja-godine

Čeka se završetak petlje: Iz Batajnice na auto-put do kraja godine

"Radovi na završetku petlje kod Batajnice treba da počnu čim bude potpisan ugovor sa izvođačem. Posao je vredan ukupno 11 miliona evra, a biće finansiran od kredita EBRD. Traži se najniža ponuđena cena.
BATAJNICA bi ove godine mogla da dobije direktan izlaz na auto-put, saznaju "Novosti". Naime, radovi na završetku Batajničke petlje trebalo bi da počnu čim se potpiše ugovor sa izvođačem, odnosno već u februaru ili martu. U toku je stručna ocena četiri ponude koje su pristigle na tender otvoren 23. decembra.

Više od četiri godine je prošlo otkako su završeni poslednji radovi na Batajničkoj petlji, a ostalo je da se poveže Obilaznica sa lokalnom mrežom puteva. Zainteresovani za gradnju petlje su: austrijski "Štrabag AG", bugarski "Trejs grup hold plc", turski kozorcijum "Mautek insat madencilik" i "Mehmet Ali unal insat tahut", kao i domaći konzorcijum "Unogradnja d.o.o" i "Montprojekt".

- Radovi se finansiraju iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a, prema sporazumu o kreditu, sprovodi se elektronska nabavka - kažu za "Novosti" u "Koridorima Srbije", koji su investitor ovog projekta. - U toku je stručna ocena ponuda i računska provera komisije za njihovu ocenu. Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena, ali ponuđač i njegova ponuda moraju da ispune kriterijume definisane konkursnom dokumentacijom. Stoga, ne znači da će ugovor biti dodeljen onome koji je ponudio najnižu cenu. Početak radova se očekuje odmah nakon potpisivanja ugovora sa izvođačem.

Saobraćajnice koje će u okviru kompleksa petlje Batajnica biti sagrađene su deo Batajničkog bulevara od rampi do raskrsnice puta sa Ulicom kralja Mihaila Zetskog. Radiće se i ulica od raskrsnice sa Batajničkim bulevarom do raskrsnice sa pristupom za intermodalni terminal, uključujući i završetak započetog mosta preko pruge i paralelnog mosta "blizanca".

- Biće sagrađena i veza budućeg intermodalnog terminala Batajnica sa mrežom lokalnih gradskih i državnih puteva. Projektno-tehnička dokumentacija kojom su definisani radovi na kompletiranju petlje Batajnica rađena je tokom 2018. i 2019. godine. Vrednost radova na izgradnji ovih saobraćajnica uključujući i most preko pruge, infrastrukturne instalacije, saobraćajnu signalizaciju i opremu, kolektor fekalne i kišne kanalizacije i pejzažno uređenje, iznosi oko 11 miliona evra - navode u ovom preduzeću.

Kažu da će "Koridori Srbije" nastojati da ugovoreni radovi budu završeni do kraja ove godine.

ZA punu funkcionalnost Batajničke petlje potrebno je dograditi deo lokalnih puteva, pre svega Ulicu Svetislava Vujovića. Zasada je planirana samo privremena veza, koja će služiti dok se Batajnički bulevar ne završi u celosti.

U Direkciji za izgradnju Beograda kažu da je tender za izradu tehničke dokumentacije u pripremi, ali i da imovinsko-pravni odnosi još nisu rešeni."


Dakle Jankauskas da pripremi čizme i donirani aparat.

:)
 
Nije promaklo.... samo smo humani :D
,, Radovi na završetku petlje kod Batajnice treba da počnu čim bude .... ,,

Ma mi vec imamo i tikove i alergisku reakciju cim cujemo ovakvu mantru....
:sesir:
 
Na pocetku autoputa kod Borce se vidi isprekidanom linijom produzetak do Panceva koji su neki clanovi ovde predlagali kao alternativu izgradnji obilaznice preko dunava do Panceva. Bilo bi lepo da buda oba :D
 
Da od lakat krivine na Spoljnoj tangenti, sa 10tak km pravo preko Tamiša do Skrobare bi moglo znacilo, a akobi se jos par km produzilo do vrsackog puta, to bi resilo pola tranzita ka Vrscu I delu juznog Banata.
Ovo je najbrze I najjeftinije resenje, ali neophodan je I Bubanj Potok-Pancevo sever do vrsackpg puta.
 
Свакако ће требати....једно 500 милиона еура за то. Најмање. Зависи од напредне тарифе.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Nek mi oprosti Zrenjanin ali mi stvarno nismo u poziciji da pravimo ovoliku mrežu AP, da smo rešili sve druge infrastrukturne probleme, ekološke itd. pa da se igramo crtanja puteva...ovako...prioriteti su obilaznica, Čačak-Požega, obnova postojećih AP pa tek onda recimo Moravski, Šabac-Ruma i možda AP ka Vršcu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701501#p701501:1q47g90v je napisao(la):
Johnest_Hon » Čet Jan 23, 2020 11:19 am[/url]":1q47g90v]Nek mi oprosti Zrenjanin ali mi stvarno nismo u poziciji da pravimo ovoliku mrežu AP, da smo rešili sve druge infrastrukturne probleme, ekološke itd. pa da se igramo crtanja puteva...ovako...prioriteti su obilaznica, Čačak-Požega, obnova postojećih AP pa tek onda recimo Moravski, Šabac-Ruma i možda AP ka Vršcu...
Ma opusteno do kraja godine tehnicka dokumentacija i to ce da kasni,pa onda dogovaranje za komercijalni ugovor ... ako i krene da se radi kraj 2022, do tad bi obilaznica trebala biti gotova kao i Cacak - Pozega ... neka se samo radi nikom ne skodi i ovako zaostajemo bar 50 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701501#p701501:2l83nvab je napisao(la):
Johnest_Hon » Thu Jan 23, 2020 11:19 am[/url]":2l83nvab]Nek mi oprosti Zrenjanin ali mi stvarno nismo u poziciji da pravimo ovoliku mrežu AP, da smo rešili sve druge infrastrukturne probleme, ekološke itd. pa da se igramo crtanja puteva...ovako...prioriteti su obilaznica, Čačak-Požega, obnova postojećih AP pa tek onda recimo Moravski, Šabac-Ruma i možda AP ka Vršcu...

Kao Zrenjaninac moram donekle da se usprotivim ovom stavu iako ga donekle razumem.

Ulaganja u naš okrug su minimalna poslednjih decenija. Počnimo od toga da 15 godina nemamo pijaću vodu (što svakako jeste veći prioritet od autoputa). Put za NS je do pre godinu-dve bio skandalozan, sa naborima na svakih 20-30 metara pa je voznja odavala utisak kao da konstantno prelazite preko mini lezećih policajaca. Put za Beograd je trenutno u ne tako dobrom stanju.

Ne vidim što je put do Uzica ili crnogorske/bosanske granice, pa i do Merdara bitniji od povezivanja najvećih gradova u našoj drzavi kvalitetnom mrezom puteva.

Lično imam utisak da smo mi kao grad i region malo podcenjeni i večito nemamo nikog bliskog vlasti ko bi uspeo da skrene paznju na grad malo. Podseticu da su i gradjani naseg okruga jedni od najredovnijih platisa poreza drzavi.
 
Сложићу се да је Банат запостављен и занемарен, како од републичке тако и од покрајинске власти. А у случају Београда и од градске и општинске власти.
 
Када се ради о изградњи нових путева, ваљало би сагледати искуства других. Рецимо, кажу да је Турска дуж своје медитеранске обале саградила путеве који су попут оног од Крагујевца до Баточине - одвојени коловози, савремен профил, али без зауставне траке, без жичане ограде, и - махом - без денивелисаних укрштања. Ти путеви су брзи, безбедни, квалитетни, а коштају најмање 40% мање од аутопутева, и, наравно, знатно се брже граде.
Турска је тако по знатно мањој цени и за знатно краће време направила мрежу безбедних путева који су јој били потребни. Зашто не би могло тако и код нас? Србија нема довољно саобраћаја за аутопут на већини праваца. За исто време и исту цену могли бисмо да имамо два пута више добрих и безбедних путева. Наравно, денивелација се увек прави на важним укрштањима.

...............................

Занима ме зашто на аутопуту више не праве укрштања у облику детелине, већ онаква као што је на раскрсници Обилазнице и Милоша Великог, издуженог облика? Зна ли ко?
 
Ја чисто сумњам да ће ово бити класичан аутопут, више ће да буде нека широка брза саобраћајница као од Панчевца до Панчева.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701702#p701702:33tkl4bi je napisao(la):
abrines » Чет Јан 23, 2020 9:41 pm[/url]":33tkl4bi]Ја чисто сумњам да ће ово бити класичан аутопут, више ће да буде нека широка брза саобраћајница као од Панчевца до Панчева.
Та широка саобраћајница је бескорисна у већем делу са семафорима и ограничењима брзине на 60 или 80 км на сат.
Као и Пупинов мост где је било чини ми се ограничење или 40 или 60, нисам сигуран... А мост има профил као Газела. Бар су могли да дигну на 80.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701752#p701752:13nx8kcr je napisao(la):
Mikie » Pet Jan 24, 2020 12:22 am[/url]":13nx8kcr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701702#p701702:13nx8kcr je napisao(la):
abrines » Чет Јан 23, 2020 9:41 pm[/url]":13nx8kcr]Ја чисто сумњам да ће ово бити класичан аутопут, више ће да буде нека широка брза саобраћајница као од Панчевца до Панчева.
Та широка саобраћајница је бескорисна у већем делу са семафорима и ограничењима брзине на 60 или 80 км на сат.
Као и Пупинов мост где је било чини ми се ограничење или 40 или 60, нисам сигуран... А мост има профил као Газела. Бар су могли да дигну на 80.

To su nasi bednici. Samo jasnici cekaju u bulevarima sa dve ili vise traka u jednom smeru i cekaju ko predje 50. To nema nigde ni u zemljama okruzenja a akmoli u evropi. A tek da ne pricam sramotu sto severna obilaznica do zrenjaninca nema osvetljenje niti zavrsenu ogradu. Kao i Ostruznicki most veoma eizicno voziti po mraju nema svetla u potpunosti... :rant: :kum:

Policije nigde nema pored skola, ali pored sajma su uvek tu, i u svakom sirokom bulevaru gde nema zive duse pesaka i sl. Ali samo da se uzmu kazne. Pa hajde policijo ako si tokiko jaka, zaustavljaj Politicara, Privatnika, Narko Dilera, Svestenika pa od njih naplati kazne i zapleni bmw audi merc :bg4: :kum:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701702#p701702:p2talcps je napisao(la):
abrines » 23 Jan 2020 21:41[/url]":p2talcps]Ја чисто сумњам да ће ово бити класичан аутопут, више ће да буде нека широка брза саобраћајница као од Панчевца до Панчева.

И то је добро, јер се лако могу унапредити у аутопутеве, по потреби
 
Lično mislim da je počelo da se preteruje sa AP. Na nekim pravcima su bukvalno lakat krivine i to je funkcionisalo a sad ne može ništa manje od auto-puta. Neki gradovi ne mogu da dobiju da im se poprave regionalni putevi. Kako smo to 1989. imali veću industrijsku proizvodnju nego 2019. a mnogo manje autoputeva? Da li postoji nešto između AP i puta? Npr. magistralni put sa obilaznicama oko većih mesta i sa sređenim ukrštanjima?

Slična priča i sa železnicom gde su uložene milijarde a na kraju će se vrteti par praznih vozova koje niko neće da koristi iz milijardu organizacionih razloga, kao što je npr. nepostojanje načina da se prevozom dođe do glavne železničke stanice u Beogradu. Primera radi: urađena je skupa pruga BG-PA. Koliko vozova vozi dnevno?

Autoputevi i pruge su dobri i korisni ali praviti skupe projekte na uštrb svega ostalog je najblaže rečeno neodgovorno.
 
Da, ovo sto Milaki kaze je apsolutno tacno, Banat (kao i istocna Srbija) su totalno zapostavljeni sto se tice autoputeva. Banat je bar duplo veci od Srema i nema ni jedan km autoputa, a Srem dobija šesti autoput (Bg obilaznica, Bg-Ns, Bg-Zg, Surcin-Obrenovac, Sr Raca-Kuzmin i Ru-Ša). Tu je ključni objekat most Vinča-Strarčevo jer kada se uradi, sve ostalo će biti lakše i jeftinije za povezivanje u Banatu, posebno južnom kao recimo autoput Pančevo-Vršac. Prioritet bi trebala biti Bg obilaznica do Pančeva sever (put za Vršac, oko 30km), autoput ćirilično slovo P (Zr-Ns i Zr-Bg, oko 110km). Kao i jeftina varijanta "privremene" severne obilaznice ok Bg: Pančevo sever-spajanje sa Pupunovim mostom tj nastavkom Spoljne Tangente preko Jabučkog rita i Tamiša (15km) kako bi se bolje spojio južni Banat sa Sremom. Tih 155km autoputa nije mnogo za teritoriju veličine Banata, i nakon toga još 60km autoputa do Vršca će opet imati manje autoputeva nego duplo manji Srem, ili neki drugi krajevi Srbije. Zr-Ru granica nisam siguran da je potreban, možda za xy godina ako se vezanost Srbije i Rumunije poveća, što sad ova EU granica usporava.
 
Vinča Starčevo nije uopšte bitan put za južni Banat, već sam pisao o tome. Obilaznica oko Pančeva i Vršca, to bi značilo neuporedivo više a koštalo značajno manje. Put od AP do mosta Smederevo-Kovin bi isto značio, a sigurno bi značio i ljudima u Smederevu. AP do Vršca bi bio potpuni promašaj. To bi koristilo 80.000 ljudi. Zato se i planira brzi put a ne AP.
 
Meni je Banat omiljeni deo Vojvodine...što se toga tiče...ali jeste apsurdno da Zr nema rešenu vodu a da se obećavaju nepotrebne stvari...nema tu prometa za AP...brza cesta 2+2 to je više nego dovoljno...Vršac Temišvar je već bitniji pravac...jednostavno je logično da AP ide ka većim mestima Budimpešta, Zagreb, Temišvar, Sofija itd. što ne znači da Banat ne zaslužuje bolju mrežu puteva između tih pravaca...
 
Pa mogao si da pises sta hoces, al to ne znaci da nije netacno. Ok, nema nastavka obilaznice Bubanj Potok-Pancevo sa mostom Vinca-Starcevo, - nema tranzita u mom kraju, blokada ugla Bulevara i Batutove za tranzit cisterni, kamiona, kombija, kola i sl, koja idu tuda da bi presla Dunav preko Pancevca. Ne svidja nam se njihova buka, zagadjenje, guzva koju prave... eto ih vama. Eto, ljudi treba vam predloze da birate, ili blokada tranzita ovuda ili izmestanje tranzita, a najprirodnije je kao nastavak Bg obilaznice od Bubanj Potoka do Panceva, i naravno Spoljna tangenta sa mostom preko Ade Huja, oba mosta trbaju, ne moze Beograd sa okolinom, ukupno 2 mil ljudi da se zakrcuje zbog svega 2 mosta na Dunavu za tolki promet i grad.
 
Most kod Vinče zahteva i dug tunel. To je suma 500 miliona evra. Ima mnogo boljih načina da se potroše tolike pare. Uostalom, praviće se most na Adi Huji.
 
Ne zahteva ništa jer su vlasti prethodnih decenija, pa i pola veka uzeli tolike pare na pretrpavanju okolnog, istočnog dela Beograda, kroz građevinske dozvole, poreze, deponiju što trpimo za ceo grad, i druge namete, i uzimaju konstantno svakog meseca, a gotovo da ništa nisu unazad vratili, uložili, tako da nam duguju par milijardi evra, što je višestruko veći dug od cene navedenog projekta. A i od okolnog dela oko Pančeva poput Rafinerije i sl uzimaju ogromne pare na akcize za gorivo, dug naknade za zagađenje vazduha decenijama i sl. Od toga što nam duguju, mi odlučujemo da uložimo naših 500 miliona u Bubanj Potok-Pančevo, nastavak Spoljne tangetnte (most preko Ade Huje preko Mirjeva do autoputa kod Laste), kao i proširenje i produženje mnogih ulica koje to čekaju decenijama (Žička, nastavak Južnog bulevara, nastavak Bulevara iza Cvetka, nastavak Dimitrija Tucovića sa Gospodara Vučića...). Kad nam to vrate i izgrade, onda ćemo biti infrastrukturno sređeni ko NBg, i dug će biti izglađen. O kamatama naraslih što ih čekamo decenijama, ćemo videti...
Dakle, od svojih para, od duga koji nam duguju će se izgraditi, ne treba niko sa strane da daje pare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702081#p702081:204bmb8p je napisao(la):
Earthmoving » Sat Jan 25, 2020 8:25 am[/url]":204bmb8p]Kao i jeftina varijanta "privremene" severne obilaznice ok Bg: Pančevo sever-spajanje sa Pupunovim mostom tj nastavkom Spoljne Tangente preko Jabučkog rita i Tamiša (15km) kako bi se bolje spojio južni Banat sa Sremom.
+1 Mnogo manje košta, a mnogo je bitnija od Vinče.

Drugo, ja ne vidim koji je to bitan saobraćajni tok koji opravdava izgradnju mosta kod Vinče? Jedino Banaćani koji idu za Užice i CG.
 
Vrh