Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Рекао бих да су само додали газишта и ограду на стари. То јасно говори да ће ту доћи ЛЕД светлећи знакови.
 
Занимљиво да се виде остаци Јатаган мале у зони од Делиградске до Мостара :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701968#p701968:1kz8eeje je napisao(la):
Вожд » Пет Јан 24, 2020 7:43 pm[/url]":1kz8eeje]
https://www.ebay.com/itm/Luftbild-des-S ... Swj-5eKwYW
file.php
Које године је сликано?

Нађох - "41 :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702037#p702037:1vrzv6fe je napisao(la):
Mikie » 24 Јан 2020 11:38 pm[/url]":1vrzv6fe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701968#p701968:1vrzv6fe je napisao(la):
Вожд » Пет Јан 24, 2020 7:43 pm[/url]":1vrzv6fe]
Које године је сликано?

Нађох - "41 :)
Или прецизније маја 1941.године. Luftbild des StG 77 Belgrad Београд Beograd Mai 1941 #11
Фотографију је снимио StG , скраћеница за Sturmgewehr, може да се преведе као јуришни нишанџија ескрадиле бомбардера
 
Gradi se toplovod ispod Gazele na starom delu grada. U narednom periodu mozemo iscekativati i izgradnju okretnice koja se sa Savskog trga izmesta tu.
 
Gazela iz malo drugačijeg ugla

Vudro ispod Gazele

Buduća okretnica ispod Gazele.Ako gledamo sa nekog bezbednosnog aspekta,ovo i nije tako loše bar će uvek biti ljudi ispod mosta.



Gazela graciozna.

Toplovod
 
И са друге стране је био мањи облик картон ситија и неколико уџерица. Памтим тај крај око Ганзовог депоа добро из периода поплава.
 
Mozda se varam ali zar ne bi bilo moguce dobiti efekat bilo koje boje sa rasvetom ako bi se kombinovale jacine RGB osvetjlenja? Naravno zavisi i od rezolucije dioda to jest koliko su individualne diode odaljene jedna od druge
 
Bilo bi lepo kada bi se dogradile stepenice kako bi se mogla preći Sava peške preko Ade. S obzirom da neće biti pešaćkog mosta ovo bi bila puna kapa.
 
Слажем се, чак не би биле лоше ни рампе па да може и бициклом да се попне на Газелу. Њен "тротоар" је један од ширих.
 
Izgradnjom obilaznice i formalno se može ukinuti klasifikacija autoputa u Beogradu kao klasičnog autoputa, samo podići više ograde između pešačko-biciklističkog dela i kolovoza i toeto.
 
Мислим да аутопут од Змаја до Ласте и нема класификацију аутопута. Овде је проблем техничке природе, шира стаза постоји само на мосту, на приступним саобраћајницама је нема.
 
U startu su pričali i da je projektovana za daleko veći broj vozila koji će tuda ići pa su brzo ukinuli zaustavnu traku. I to nije bilo dovoljno.

Koliko znam i dalje stoje table na ulazima koje označavaju autoput.
 
Ovo je izuzetno, pogotovu jer se vidi i planiran most umesto Starog Savskog mosta u produžetku Nemanjine.
 
Мислим да није баш тачно наставак Немањине, већ булевара АВНОЈа што се види на основу дуге зграде у блоку 21. Отприлике би тај мост са десне стране Саве ишао преко БАС-а право на кривину Савског трга ка Карађорђевој, што опет у суштини и јесте продужетак Немањине, али не баш права линија. Опет, није се смело одустати од тог плана због БнВ, распоред зграда се морао прилагодити мосту. Мада, теоретски, и данас може да се искористи она слепа саобраћајница поред Резидентса и Висте да у њеном продужетку буде мост преко Саве. Јесте да би било близу зграда, мада и Метрополитен и Магнолија нису ништа даљи од постојећег моста.
 
Значи ни овде није цео пројекат завршен до краја.
 
Vrh