Šta je novo?

Autoput Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

Potpisani su sa kinezima za te deonice Komercijalni ugovori sa rokovima izgradnje.
Sad ostaje samo da se prati dinamika radova i posle par godina vidi da li su u roku.
 
hehe, ali sto bi se ja odredjivao da li im verujem ili ne verujem. To ti je opet njihova fora da te uvlace u svoju igru i dobiju nasu besplatnu paznju, Moju paznju mogu dobiti tek kad vidim na terenu da grade. A sto se tice slika, video sam razne slike u zivotu, recimo sliku Miki Mausa :) Al to ne znaci da postoji u stvarnosti... Kolaju price i da su neki vidjali i neke makete Beograda na Vodi. Koje su misteriozno menjale oblike, jedna maketa je nestajala i bivala zamenjena drugom... I niko se nije potresao zbog tuzne sudbine nestale zgrade makete :(
 
Pa dobro, ako tad zaista krene, onda je to druga prica. Bar za mene
 
Izgradnjom obe deonice autoputa koji povezuje Zrenjanin sa Novi Sadom i Beogradom, otvara se mogućnost za izgradnju autoputa ili brzog puta do Temišvara, jer bi tada ostalo da se izgradi još oko 45km do granice i isto toliko od granice do Temišvara, tj. ukupno oko 90km.
O tome postoji posebna tema : viewtopic.php?p=701767#p701767
 
dragan":4taz8bw7 je napisao(la):
Pa sad, nije valda da ozbiljno sumnjaš i u sliku potpisivanja Memoranduma.
https://www.mgsi.gov.rs/lat/aktuelnosti ... novog-sada

Uostalom, ovde neće biti neki važnijih vesti ove godine, jer sredjuju dokumentaciju i ostale papire za Komercijalni ugovor koji će biti potpisan sledeće godine, bar prema sadašnjem planu.
A kako komentarišeš ovu sliku?

http://www.tanjugbiz.rs/foto_galerija/3 ... rak-napred

Poenta je da ne troluješ sa značajem memoranduma jer svi znamo šta je to. Primili smo k znanju i sad pratimo koliko će im trebati za ovo ili će prosto da otvore virtuelni auto put kao što su otvorili virtuelnu fabriku čipova.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Ko ovde troluje temu to je svima očigledno, kao "ovlašćeni predstavik" onih koji navodno "znaju šta je to".
Možda neko misli da se takav dokumenat potpisuje sa kinezima iz čisto dosade ili nekog zezanja.

Ovde sam govorio o Memorandumima koji su do sada potpisani samo sa kinezima i da su oni uvek doveli do Komercijalnog ugovora, osim za Fruškogorski koridor. Tu podrazumevam i Memorandume koji su predhodili poslovima oko Željezare Smederevo, kupovine dela RTB Bor, investiciju MeiTa u Obrenovcu,. . . kao i za kineske radove u Kostolcu. To sam više puta naglasio, kao i da je uvek bio prisutan kineski ambasador kod potpisivanja, a to nije beznačajno u poslovima sa kineskim državnim kompanijama.

Pošto je i ovaj Memorandum potpisan sa kineskom firmom nema razloga da taj dogovor bude neuspešan, jedino ako na opštu radost 4-5 ovdašnjih opozicionih hejtera neka od potpisnica izjavi da odustaje od ovog projekta ili se dogodi neka "viša sila" pa posao propadne, nap. :
- možda kineska firma odustane od posla i zarade ili kineska banka neće da da kredit ili gradjani Zrenjanina izadju na masovne proteste zbog gradnje autoputa ili opoziija pobedi na sledećim izborima i nova vlada odustane posla.
 
Mislim da je jasno da će se graditi, kada će početi izgradnja to niko ne zna. Ove godine sigurno ne a pitanje je i sledeće. Glavni razlog je ta fabrika guma koju su najavili u Zrenjaninu. Ostaje pitanje da li u oba pravca treba autoput.
 
Pricalo se i pre 5 godina kada sam bio u opstini Zrenjanin da ce se graditi, pa nista do sad. A neki ljudi umrli od tad. Mozda nije bas svejedno da li se nesto gradi sad ili za 10 ili 50 godina... Memorandumi im nista ne znace.
 
Upravo mislim to što milaki1990 i Earth. Gradiće se, ali ima mnogo ali... I mnogo političkog marketinga za neke realno ne tako značajne događaje.

A što se ovlašćenja tiče, struka mi dozvoljava... Ja se ne upuštam u rasprave o kvalitetu građevinskog materijala koji se ugrađuje, baš zato što ti ovde komentarišu stručni.

Smanji dragane politički marketing u komentarima.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Smanjiću ja ovde postove, ivchonny, ako me niko ne bude prozivao.
Kao što rekoh, ove godine se rade "papiri", pa neće ni biti nekih vesti.
Već sam dosta napisao o ovoj temi, pa ko hoće može to da pročita.
 
Молим вас да престанете да се препуцавате, без обзира ко је "први почео". Мислим да нам је свима жеља, ако не, онда у интересу да се задржи здрав однос, без обзира на тврдње да је овај или онај онакав или овакав.
 
dragan":3qpp6ptj je napisao(la):
Smanjiću ja ovde postove, ivchonny, ako me niko ne bude prozivao.
Kao što rekoh, ove godine se rade "papiri", pa neće ni biti nekih vesti.
Već sam dosta napisao o ovoj temi, pa ko hoće može to da pročita.
Ne postove, nego odgovore na kritiku. Nema razloga da se osećaš prozvanim zbog kritike same vesti i njenog značaja. Već sam rekao da su tvoje informacije korisne. Ali ako kritikujem informaciju, ne kritikujem tebe. Ako imaš neke dublje interne izvore i to je ok. Ali u svakom slučaju imam pravo da sumnjam u svaku vest, kao što ti imaš pravo da u svaku veruješ.

Niti sam član niti protagonista opozicije (bar za sada) niti hejtujem projekte. Hejtujem način na koji se promovišu, činjenicu da na njih ne utiče struka već puki politički interesi i sl. I činjenica je da u ovakvom okruženju ni prethodne vlasti ne bi postigle ni manje ni više od ove sada. Samo bi verovatno imali veću slobodu informacija.


Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Evo, opet sam prozvan, a svako može da vidi šta si pisao o meni predhodnih dana.
Jedna je stvar omalovažavati Memorandum, a druga pisati o nekom članu foruma.
Ja sam postavio samo ovaj kratki post-vest, a onda je počela bespotrebna rasprava.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701302#p701302:28qvwcw5 je napisao(la):
dragan » 22 Jan 2020 05:06 pm[/url]":28qvwcw5]Srbija dobija još jedan auto-put vredan 600 miliona evra, a gradiće ga Kinezi :
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1645279
 
dragan":w5sedxhr je napisao(la):
Evo, opet sam prozvan, a svako može da vidi šta si pisao o meni predhodnih dana.
Jedna je stvar omalovažavati Memorandum, a druga pisati o nekom članu foruma.
Ja sam postavio samo ovaj kratki post-vest, a onda je počela bespotrebna rasprava.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701302#p701302 je napisao(la):
dragan » 22 Jan 2020 05:06 pm[/url]":w5sedxhr]Srbija dobija još jedan auto-put vredan 600 miliona evra, a gradiće ga Kinezi :
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1645279
Na koji način sam te prozvao? Sve što sam napisao u prepisci s tobom krajnje dobronamerno, dobilo je dramski obrt epskih razmera. I bilo ko ko je kritikovao bilo koju vest koju si preneo našao se u sukobu s tobom. Glup način da daš sebi na značaju.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Glup je način što se ti nadgornjavaš sa mnom na više tema, a pri tom si me nazivao svakojakim imenima, pa i sns - botom. Neke postove je radi vredjanja obrisao admin Igor, ali mnogi su ostali i mogu da se pročitaju.
Više puta si drugima govorio da ne ulaze u polemiku sa mnom, ali ti obavezno počinješ neke rasprave. Ovde sam polemisao i sa drugim članom koji ima suprotno mišljenje, ali kulturno i bez pokušaja vredjanja.
Ti mojim postovima daješ na značaju, jer si opsednut sa mnom, što svi vide osim tebe. Sada sam opet ja ovde tvoja tema, jer opet želiš da budeš pametniji od mene, a ovaj autoput ti i nije bitan.
 
dragan":10wlbcml je napisao(la):
Glup je način što se ti nadgornjavaš sa mnom na više tema, a pri tom si me nazivao svakojakim imenima, pa i sns - botom. Neke postove je radi vredjanja obrisao admin Igor, ali mnogi su ostali i mogu da se pročitaju.
Više puta si drugima govorio da ne ulaze u polemiku sa mnom, ali ti obavezno počinješ neke rasprave. Ovde sam polemisao i sa drugim članom koji ima suprotno mišljenje, ali kulturno i bez pokušaja vredjanja.
Ti mojim postovima daješ na značaju, jer si opsednut sa mnom, što svi vide osim tebe. Sada sam opet ja ovde tvoja tema, jer opet želiš da budeš pametniji od mene, a ovaj autoput ti i nije bitan.

U pravu si, ne treba ti davati na značaju. Ovo ostalo... To je već vidljivo.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Na ovom forumu samo Steva ima jedan dan duže članstvo, jer je on postavio ovaj sajt sa forumom. To može da se vidi na datumu ispod avatara ( memberlist.php?mode=viewprofile&u=2)
Za to vreme sam otvorio desetine tema u svim podforumima, pa i bio član prve Redakcije Beobuild-a.
Znači, nemam nikakve potrebe da sada dajem sebi neki "značaj", već ću da predložim ovu opkladu.

Spreman sam da deponujem 1.000 evra kod admina Igora (na račun) za opkladu da će sledeće 2021. biti potpisan Komercijalni ugovor za ovaj autoput, pa pozivam sve hejtere da se klade na suprotnu opciju.
 
Dragane, svaka ti čast na dostignućima. Ti si ostvaren čovek :)

Ne moramo da se kladimo, meni je ova tema razbibriga, a svakako se ne kladim na virtuelnim forumima. Ovo sve je čisto radi mentalne gimnastike, neka vrsta ličnog socijalnog eksperimenta i vežbe. Nisam ja kriv što se pecaš na svaku kritiku.

Da imamo predvidiv sistem, tj. da imamo nezavisne institucije, možda i da prihvatim opkladu. S obzirom da je prostorni plan u fazi ranog javnog uvida (doduše sa elementima detaljne regulacije), po regularnom toku stvari teško da će se "komercijalni ugovor" (to je po tvojoj nomenklaturi verovatno ugovor o građenju) dogoditi sledeće godine. Ali ako "sistem" prepozna nekakav poseban značaj u ovom projektu, može već i u junu ove godine da se gradi - u ovoj državi ništa nije nemoguće.

Činjenica je da za sada nemamo ništa opipljivo. Nije usvojen prostorni plan posebne namene još uvek. Nema studije opravdanosti, nema idejnog projekta još uvek (dakle nisu vršena ispitivanja trase) itd. Za to je potrebno vreme nezavisno za kog glasaš. Po redovnom toku stvari, do faze gradnje po mojoj proceni treba još 2-3 godine.
 
@dragan Ne možeš da se buniš ako te neko proziva da si bot (opravdano ili ne nije bitno) a da onda uzvraćaš da su ostrali koji drugačije misle "hejteri".

Hronologija dogadjaja vezana za ovaj put i izjave zvaničnika u poslednjih 10ak godina meni kao nekome ko je iz Zrenjanina bude samo sumnju jer apsolutno ništa do sada nije ispoštovano. Već sam o tome pisao ali ajde da ponovimo još jednom:

Čini mi se da je prvi put pomenuto pred izbore 2012. od stane Velje Ilića, ali nisam siguran a nemam vremena da kopam po internetu sada.
Ako i nije 2012. onda jeste [b2013 i ]2014[/b]:

https://www.lobi-info.rs/auto-put-od-mo ... renjanina/
https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/e ... mesec-dana
Tada su rekli da imaju Češke partnere, da će put do Zrenjanina koštati 110 miliona i da će oni samo dograditi novu traku autoputa.

A onda su 2017. rekli da se protokol potpisuje u oktobru:
https://www.lobi-info.rs/pocinje-gradnj ... -novi-sad/

Tako smo posle 7-8 godina neispunjenih obećanja došli do toga da nam ponovo najavljuju jedan te isti put i mi terba slepo da im verujemo. Zaboga ne. Ne kažem da se ova priča sa kinezima neće ostvariti, ali isto tako svrstavanje bilo čije sumnje u njihove reči je mnogo bliže zdravom razumu nego hejtovanju. Pogotovo što smo u izbornoj godini kada političari (svi, bez obzira na partiju i državu) obećavaju svašta nešto.
 
Šta je ko pričao prošlih godina sada nije bitno, jer je prvi put potpisan Memorandum.
Ako neko misli da je to samo zezanje sa kinezima radi nekih izbora, to je njegov izbor.
 
Сморили сте обојица...
 
Sa Česima je oko 2013 potpisan Memorandum o razumevanju za brzi put ali se stalo sa tom idejom. Sam memorandum je neobavezujući dokument već predstavlja uvod u neki mogući dogovor. Da li će se ili ne ostvariti to je drugo pitanje.
Veći je problem što se tako bitne stvari rade na potpuno pogrešan način. Data je samo jedna trasa kao predlog umesto nekoliko alternativa, ako se već gradi severna obiliznaci ona već delimično postoji i gradi se joše jedna deonica (put za Mihajlovo put za Klek), pa će biti dve jedna do druge ili će ova morati da se preuređuje, direktna pogodba umesto tendera itd
Inače često putujem deonicom BG ZR i obrnuto (40-50 puta godišnje) i autoput je stvarno potreban zbog velikog obima saobraćaja. Deo od ZR ka NS je upitan (idem do desetak puta godišnje i ima mnogo manje saobraćaja na njemu)
 
Осећај некад зна да превари. Званично бројање Путева Србије из 2018. каже да је пут Зрењанин - Нови Сад прометнији од пута Зрењанин - Београд. https://www.putevi-srbije.rs/index.php/бројање-саобраћаја

И ја сам мислио да је пут ка Београду прометнији, али Нови Сад је ближи па је вероватно зато прометнији пут ка Новом Саду. Вероватно зависи и од времена путовања. Могуће је да је пут ка Новом Саду равномерније оптерећен током дана па се чини да има мање саобраћаја, али је укупан број возила већи.

 
Vrh