Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ajde da ne cepamo dlaku na četvoro, ali čak ni vrdnička kula nije na grebenskom putu, već novoizgrađeni prilazni put (do skoro bio samo makadam) kreće sa puta 313, koji sam spominjao.

Grebenski put je nešto drugo, on nema i ne sme da ima magistralni značaj, jer je FG i ovako teško preopterećena.
 
Baš naprotiv, do restorana Vrdnička kula se takođe spušta od Zmajevca, koji se nalazi na Partizanskom (grebenskom) putu. Deo koji je najavljen za obnovu je Venac - Zmajevac. Put je inače katastrofalan, često tuda vozim bicikl, dakle i za bajs je loš. Ali, kad ga rekonstruišu, veliki sam pesimista po pitanju bezbednosti znajući kako se i po ovakvom putu tuda voze automobili. A dosta ljudi pešači tuda.
 
@Mel, mislim da si odgovorio prethodnom kolegi. Ti i ja pričamo isto.

Ja sam takođe vrlo često u šumama i blatu :) FG, ređe nego što to želim doduše. Pozdrav kolega!
 
Da, referisao sam na prošli post, ali si me pretekao :)

znam o čemu pričaš, i za manjak vremena i za blato :kk: :vops:
 
Dok smo još kod puta za Vrdnik, kakav je ovaj deo koji ide direktno do Etno sela?
 
to je nov put, ali od kocke, valjda da bi se uklopio u etno šmek
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693068#p693068:21ia1nx6 je napisao(la):
Mel » 27 Dec 2019 10:29 am[/url]":21ia1nx6]Baš naprotiv, do restorana Vrdnička kula se takođe spušta od Zmajevca, koji se nalazi na Partizanskom (grebenskom) putu. Deo koji je najavljen za obnovu je Venac - Zmajevac. Put je inače katastrofalan, često tuda vozim bicikl, dakle i za bajs je loš. Ali, kad ga rekonstruišu, veliki sam pesimista po pitanju bezbednosti znajući kako se i po ovakvom putu tuda voze automobili. A dosta ljudi pešači tuda.

pa da, mi ovde i pričamo o obnovama puteva koji vode do vrdnika, od vrdnika do zmajevca je ok, od zmajevca do venca (grebenski ima oko 5km i to će da se radi) je katastrofa, a to je jedna od 2 opcije za dolazak iz pravca NS (druga je preko rakovca, tj, beočinskim putem), iz pravca juga postoji varijanta novoobnovljenom magistralom ruma-iriška petlja, pa uskoro obnovljenom deonicom preko rivice, ili putem koji ide kroz rumu, pored pavlovaca, koji je izgradila opština ruma svojevremeno i koji je ok za putnička vozila, zapravo to je najkraći put od autoputa do vrdnika, što beograđani najviše i koriste i koristiće sve dok ne bude izgrađen fruškogorski koridor i ta vrdnička petlja zbog koje je menjan projekat.
 
Inače, na karti Državnih puteva nema Grebenskog puta od Banstola do Neština.
Ucrtani su putevi koji prelaze preko Fruške gore pravcem sever-jug, ali nema
Grebenskog puta koji je dugačak preko 50km i koji je onda samo "šumski put".
 
Ali, Grebenski put nije "šumski put" i trebalo bi da dobije status Državnig puta
jer onda država mora da brine o njemu, a ne ovako tek ponekad kad se seti.

Meni je prosto neverovatno da on nema neki status i da nije čak ni na mapi i
ne znam kako su uopšte izdate dozvole za rekonstrukciju, asvaltiranje, . . i sl.
 
Grebenski put, ispod kojeg je planiran tunel "Fruškogorskog koridora", a koji
ide skoro celom dužinom kroz Nacionalni park "Fruška Gora", nije kategorisan
kao Državni put iako prolazi kroz više opština, već je u rangu "opštinskog puta".

Sa južne strane FG je Inđija, Irig, Sremska Mitrovica i Šid, a sa severne strane
su Sremski Karlovci, Novi Sad, Beočin i Bačka Palanka (Vizić i Neštin), tako da
svaka ova opština ima u svojoj nadležnosti parče od par km Grebenskog puta.

Trebalo bi Grebenski put uvrstiti u Državne puteve i to od Vizića na zapadu pa
do Banstola na istoku, a možda i do Čortanovaca, jer je Čortanovačka šuma na
Dunavu deo NP "Fruška Gora", pa bi tako država preuzela održavanje ovog puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693359#p693359:1azih62i je napisao(la):
dragan » Sub Dec 28, 2019 4:47 pm[/url]":1azih62i]Grebenski put, ispod kojeg je planiran tunel "Fruškogorskog koridora", a koji
ide skoro celom dužinom kroz Nacionalni park "Fruška Gora", nije kategorisan
kao Državni put iako prolazi kroz više opština, već je u rangu "opštinskog puta".

Sa južne strane FG je Inđija, Irig, Sremska Mitrovica i Šid, a sa severne strane
su Sremski Karlovci, Novi Sad, Beočin i Bačka Palanka (Vizić i Neštin), tako da
svaka ova opština ima u svojoj nadležnosti parče od par km Grebenskog puta.

Trebalo bi Grebenski put uvrstiti u Državne puteve i to od Vizića na zapadu pa
do Banstola na istoku, a možda i do Čortanovaca, jer je Čortanovačka šuma na
Dunavu deo NP "Fruška Gora", pa bi tako država preuzela održavanje ovog puta.
file.php
Kad smo vec tu, onda moram da se pohvalim da sam ga licno gradio :p 1979. godine sam bio na radnoj akciji Fruska Gora smesteni u naselju Letenka! Iako smo bili angazovani i na nekim drugim objektima, vecinu vremena smo probijali trasu na tom putu! Zvuci nestvarno, ali tu sam polozio i dobio dozvolu za vozaca traktora kao petnestogodisnjak, morao sam da sacekam da navrsim 16 da bi mi izdali dozvolu! Na osnovu nje sam kasnije dodatno polagao voznju, a testove su mi priznali, tako da ceo zivot vozim na osnovu te dozvole!
Inace sam bio i u Kragujevcu na radnoj akciji na izgradnji AP koji ni dan ganas posle 40 godina nije dovrsen! :?
 
Prodjoh pre neki dan deonicom Sabac-Ruma-Novi Sad. Od Rume ka Novom Sadu nisam odavno isao i moram priznati da je utisak da ima manje vozila nego na delu Sabac-Ruma. Ceo potez od rumske petlje do ulaska u Irig odlicno rekonstruisan. Iako je ogranicenje 80 skoro svi idu preko 100.
Bez obzira na sve mislim da je trebalo potpisati ugovor za kompletan deo od Loznice do N.Sada.
Nadam se da ce uskoro biti stavljen potpis i na taj deo i da ce jadni Irizani konacno moci na miru da spavaju bez straha da ce im sleper uleteti u kucu.
Za nekih 70ak km trebalo mi je sat i po. Uzgradnjom cele deonice to vreme bi se prepolovilo.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Često prolazim putem Ruma-Šabac i mogu vam reći da su gužve strašne. Jednom sam, vraćajući se iz Šapca odlučio da brojim kamione i autobuse sa kojima sam se mimoilazio. Za 20-25 minuta do izlaska na autoput ka Beogradu izbrojao sam 120 ovih velikih vozila, dakle na svakih desetak sekundi jedno prođe. U poslednje vreme idem alternativnim putem za Šabac i vidim da je sve popularniji. Iz smera BG se skreće sa autoputa kod Šimanovaca, posle se ide kroz Prhovo do Pećinaca paralelno sa autoputem, zatim se skreće pored Šećerane i ide u Buđanovce, pa u Nikince i u Platičevu se uključuje na put RU-ŠA. Ovaj put je kraći 10 km, nema kamiona i autobusa uopšte i saobraćaj je veoma slab. U dobrom je stanju, a putovanje traje isto kao i preko RU-ŠA.
 
Što ne ideš autoputem do Pećinaca, pa onda dalje lokalnim putem preko Buđanovaca, Nikinaca...?
 
Ево мало слика са терена, локација где ће бити нови мост преко Саве. Постоји ситан помак. Поглед са насипа ка обали где је мало искрчено растиње у приобалном појасу.

Screenshot_20200223_182737.jpg
Screenshot_20200223_182721.jpg

Screenshot_20200223_182712.jpg
Screenshot_20200223_182702.jpg
Screenshot_20200223_182652.jpg
Screenshot_20200223_182642.jpg

Pogledajte prilog 6
Screenshot_20200223_182532.jpg


Мислим да овај бродић ПИМа и понтон с овом скаламеријом имају везе са изградњом моста, верујем да је Драган боље упознат у њихову намену.
Screenshot_20200223_182616.jpg

Screenshot_20200223_182626.jpg

Узводно недалеко од будућег моста је пре годину-две никла викендица са лепо уређеном обалом. Као да је власник знао да ће поред имати мост.
Screenshot_20200223_182550.jpg

И поглед на другу страну насипа, и дање ми није јасно да су трасу пута направили по сред овог имања.
Pogledajte prilog 1
 
Ovo je tzv. "Stambena ladja" od PIMa koja služi i kao pristan za brod "opšte namene" koji radi sve po potrebi. Tu je smeštaj za posadu broda, sobe i kuhinja, sanitarni čvor i zajednička prostorija za "opuštanje". ;) . . Znači, oni tu ostaju dok su potrebni, to je njihov "kamp na reci".
 

Prilozi

  • IMG_20200223_193628.jpg
    IMG_20200223_193628.jpg
    135,5 KB · Pregleda: 4.255
Znaci od kada sam bio na tom delu pre dva meseca. Jedino sto su uradili je taj pristupni put. Nisko rastinje koje je raskrceno su verovatno delo lokalaca koji su izvlacili drva za ogrev i kada sam ja bio i slikao taj deo.
 
Мени је и даље занимљива случајност да су пут од моста са друге стране насипа претерали по сред Марковићевог имања.
 
danas kod Sapca primetio par kamiona nose armaturne sipove, e sad ko zna za sta su.
 
Где тачно? Ипак има пуно транзита око Шапца.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=711655#p711655:1ptikfsv je napisao(la):
Дошљак » 25 Feb 2020 12:14 pm[/url]":1ptikfsv]Мени је и даље занимљива случајност да су пут од моста са друге стране насипа претерали по сред Марковићевог имања.
Pa, jel su trebali da projektuju neku obilaznicu oko tog imanja?
 
Vrh