Šta je novo?

Стајалишта

Još 1.1. haha, nit ljudi izlaze nit ulaze. Baš slabo. Uvedena je samo da nervira vozače..
 
Navodno je zahtev iz škole prekoputa poslat zahtev. To je viša medicinska. Svakako ima uticaja i novog naselja koje je na 500m od Ruske i Filipa Višnjica...
 
Ta škola je tu oduvek, i nije bilo problema, a zemunskim kapijama je bliže da siđu na stanici Filipa Višnjića, nego da se vraćaju od više medicinske.
 
Meni je sve to jasno, ja kazem samo sto sam cuo. Po meni je krajnje nepotrebno ali ko nas slusa ovde..
 
Stajalište na petlji Radnička

xrkRILM.jpg
 
Gore iznad je neko razbio staklo kod lifta pa isto visi...

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Nema razloga za cenzuru, u pitanju je stoka.

Problem je sto tu stoku niko ne kaznjava.
 
Ја мислим да то није ст*** него секретаријат
 
Pa čekaj, odakle bi dolazio 38A na to stajalište, iz kog pravca.. zar on ne ide do Prokopa iz Topčidera...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Решење ће бити право када један тролејбус бар буде ишао туда и кад се направи локална линија Прокоп - Ст. трг.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713124#p713124:ymqarc1s je napisao(la):
predrag1978 » 29 Feb 2020 19:47[/url]":ymqarc1s]Pa čekaj, odakle bi dolazio 38A na to stajalište, iz kog pravca.. zar on ne ide do Prokopa iz Topčidera...
Ovo ti je buduća stanica ka Prokopu iz pravca autoputa. Linija opkruži oko stuba Mostarke petlje, pa se popne u Bulevar vojvode Putnika, pa odatle skrene levo u Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, pa onda pre stanice 40 i 41 ka Banjici, skrene u internu saobraćajnicu kojom saobraća do Prokopa , pa dalje Dragana Mancea i kako je prikazano na mapi, do okretnice na Topčideru.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713122#p713122:unok1goa je napisao(la):
solecar » 29 Feb 2020 19:42[/url]":unok1goa]Uskoro







Stajalište je pušteno u funkciju. Viđen juče autobus na liniji 36 da ga koristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713125#p713125:2f56kl4k je napisao(la):
branik » 29 Feb 2020 07:48 pm[/url]":2f56kl4k]Решење ће бити право када један тролејбус бар буде ишао туда и кад се направи локална линија Прокоп - Ст. трг.
Uskoro će i 41 biti preusmeren iz centra na Cvijićevu pa na Venizelosovu. Na kraju će Svetogorskom ići 65 i 77. Ne postoje planovi da se trolejbusi preusmere na Prokop.
 
То је једна давна идеја, још из раних деведесетих, где је тролејбус требало да сиђе на неку плочу, како би путници одатле имали брзу и ефикасну везу са центром.
А и сад, само да прође поред, било би веома корисно, а релативно лако и јефтино је решиво.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714837#p714837:2ddto5w4 je napisao(la):
vucko » 06 Mar 2020 04:20 pm[/url]":2ddto5w4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713125#p713125:2ddto5w4 je napisao(la):
branik » 29 Feb 2020 07:48 pm[/url]":2ddto5w4]Решење ће бити право када један тролејбус бар буде ишао туда и кад се направи локална линија Прокоп - Ст. трг.
Uskoro će i 41 biti preusmeren iz centra na Cvijićevu pa na Venizelosovu. Na kraju će Svetogorskom ići 65 i 77. Ne postoje planovi da se trolejbusi preusmere na Prokop.
Ako je to tačno, kako očekujete da vrate 28? Trebalo je da proširite zahtev da 28 i 41 idu u paru, to jest da ostanu na decenijskim trasama. Kome treba trolejbus u Venizelosovoj? Čak su se i stanari bunili. Skidanje mreže iz Svetogorske, a i iz Kralja Milana i Terazija ako je tačno, je korak ka potpunom ukidanju trolejbuskog saobraćaja u Beogradu. To je valjda svima jasno. To parče u Cvijićevoj i Venizelosovoj će da opstane dok neki tajkun ne ukine pogon Dorćol. Do tad će i BKM da dobro propadnu i neće biti isplativo ulaganje u njih. Serviraće se priča da bi bilo skupo remontovati ih, a reći će da je nepotrebna kupovina novih, jer na potezu Cvijićeva i Venizelosova ima malo putnika, kao i da 21, 22 i 29 smetaju na Slaviji. Naravno, u međuvremenu će biti skinuta mreža u Svetogorskoj, Kralja Milana, Terazijama i na Trgu i saopštiće da se ne isplati ponovo postavljanje. Takođe, vrlo je moguće da se taj drugi trolejbusko depo neće ni graditi, jer neće biti ispravnih i novih trola. Drugi scenario ne postoji. Postojao je da u centru ostane kako jeste i da se neke od linija (23, 26, 31, 47, 48, 50, 53, 59) pretvore u trolejbuske, ali koga briga za građane i smanjenje zagađenja?
 
Grad je očigledno odustao od trolejbusa i samo će kupovati elektrobuseve i buseve na gas. Crvena linija je da nemaju trolejbuse u centru jer po njima ruže ambijentalnu sredinu. Dosta i, je tvrd stav u tom pogledu. Ne možemo da se borimo za druge ako neće sami da se bore. Izgubio sam i vremena i para da bi na kraju doživeo da me tuku u zgradi opštine Zvezdara. Bojim se da će ljudi tek kada se skrate 29, 31 i 41 prebaci shvatiti o čemu se radi.
 
Vrh