Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 242 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,7%

  • Ukupno glasača
    254
Ma boli me uvo za dizajn, ali mi je krivo što ćemo doći u situaciju da sad kupujemo 100 zglobnih vozila i da opet kroz par godina stavljamo Solarise na najjačim linijama jer su i dalje najpouzdaniji.
Gde su uopšte raspoređeni 30 IK-218M? Ne zanimaju me pogoni neko konkretne linije.
3283 je na 17, 3266 na 27, jedan je na 15 (verovatno i više, jednog sam primetio, ne idem često tamo), na 31 s vremena na vreme puste jedan u šihti, ali to je retkost.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
A što ima novo vozilo grešku na tabli?
Akumulator?
Napajanje?

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Mogu da razumem izmotavanje sa Kinezma zbog politike i ''jačanja veza sa 'bratskim' narodom'' bla bla trt mrt... Ali ovo otkidanje na Turke koje je uzelo maha mi nikad neće biti jasno.

Mislim, jasno mi je. Cena. ''Zašto dati više za kvalitet ako mož' da prođeš jeftinije'' mentalitet...
 
Teško da ćemo mi u skorije vreme videti nešto u rangu jednog Citara, al ajde i ne moramo. I među "Turcima" ima solidnih proizvođača, al kao po običaju mi se uhvatimo za onog koji se još uvek dokazuje malobrojnim evropskim kupcima. Čitam da je prvi zglobni Procity na gas izrađen 2018 godine, i da još uvek služi u promotivne svrhe, a ne mogu naći podatke da li su se uopšte i prodavali do sad u nekom značajnijem broju. Nadam se da se Novi Sad neće opeći sa njima, i da će ih lepo poslužiti kad su ih već uzeli. Dizajn jeste manje bitna stvar za nas, al stvarno mi je ovakva prednja stena, ajde da kažem, čudna i nedovršena, a i zadnja je u boji karoserije za razliku od naših. Poneka prijavljena greška na tabli se i očekuje, al baš i to bode oči ovako na prvim dostupnim fotografijama. Kako reče i Becks, ako nije pobrljavio neki senzor, verovatno da postoji problem sa punjenjem akumulatora.
 
Мерцедес ми не треба, треба ми било који квалитетан аутобус, само да коректно обавља посао. А то има дуго да чекам.
 
Danas sam u popodnevnom špicu prolazio pored Crvenog Krsta i na okretnici 4 komada 83ki.
Jednostavno od ovih radova i Slavije koja je užas užasa od trola i 22A.

Od toga i Conecto #166.
Mogu da kažem , jako propao i od vremena i od korišćenja. Nakrivljen na desno kao neka karikatura.
Mislim da i oni jedva čekaju remodernizaciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716685#p716685:tnanu8r2 je napisao(la):
Daxara » Чет Мар 12, 2020 12:27 pm[/url]":tnanu8r2]
Gde su uopšte raspoređeni 30 IK-218M? Ne zanimaju me pogoni neko konkretne linije.
3283 je na 17, 3266 na 27, jedan je na 15 (verovatno i više, jednog sam primetio, ne idem često tamo), na 31 s vremena na vreme puste jedan u šihti, ali to je retkost.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

52, 73, 77, 101, 704, 706, 707
 
#3133 u kvaru na liniji 31, kod stanice Šumice smer ka okretnici Konjarnik.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716786#p716786:2u0cgizw je napisao(la):
Fića » 12 Мар 2020, 19:49[/url]":2u0cgizw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716685#p716685:2u0cgizw je napisao(la):
Daxara » Чет Мар 12, 2020 12:27 pm[/url]":2u0cgizw]
Gde su uopšte raspoređeni 30 IK-218M? Ne zanimaju me pogoni neko konkretne linije.
3283 je na 17, 3266 na 27, jedan je na 15 (verovatno i više, jednog sam primetio, ne idem često tamo), na 31 s vremena na vreme puste jedan u šihti, ali to je retkost.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

52, 73, 77, 101, 704, 706, 707
3282 је на 56.
 
Od toga i Conecto #166.
Mogu da kažem , jako propao i od vremena i od korišćenja. Nakrivljen na desno kao neka karikatura.
 

Prilozi

  • 46.jpg
    46.jpg
    52,9 KB · Pregleda: 3.247
  • 48.jpg
    48.jpg
    34,8 KB · Pregleda: 3.247
Izgleda dramatično, ali to sa jastucima uopšte nije veliki problem
 
Jedna mini reportaza od mene...


Usudio bih se da kazem da je ovo mozda i najbolji 112M u Zemunu. Radi se o #3245, inace je redovan na 2/700 ali eto danas je upao na 4/706. Uzeo ga je vozac u popodnevnoj dopuni. Iskljucio je #446 jer je curela neka tecnost i uzeo je ovog solaca. Pretpostavljam da je bio u garazi jer je dosao sa lepljenja reklame. Dugo u Zemunu nije bilo reklama i mislim da smo nepravedno zapostavljeni. Da se vratim na bus... sve u svemu je dobar. Vrata su super, nijednom se nisu otvorila po polasku iz stanice. Grejanje radi, displej takodje sto je bas lepo videti. Sto se kabine tice dobra je, uredna. Posada sa 2/700 ga cuva od kad je redovan tu. Jedino sto mu taster koji otvara samo I vrata nije fabricki vec neki nabudzen u garazi. Od dolaska u Zemun radio je na 702 i sad na 700. Njega je i posada na 702 cuvala bas jer je bio jedino novije vozilo koje je tamo redovno. Po dolasku Higera kratko je radio na sihti+III smena i prebacen je na 700. Jedino lose sto mu se desava je to da prijavljuje gresku prelivanja goriva. U februaru je nekoliko puta zbog toga iskljucivan sa linije, inace drugih problema nema. Cak mu je i podolit na III vratima u dobrom stanju. Evo i par fotkica:


QL1014F.jpg


molIhyY.jpg


Xxrm69v.jpg


3pWdvKM.jpg


S6PWItZ.jpg
 
branik":1jag5ojw je napisao(la):
Izgleda dramatično, ali to sa jastucima uopšte nije veliki problem
Млађе ФАП-ове 537 мучили су далеко већи проблеми од јастука, цркавали су мењачи, трулили носачи мотора и само су 257, 261 и 262 радили у последње три године. Тешки кршеви били и остали, старији су се далеко боље показали.
 
Skoro svi brojniji modeli autobusa u Beogradu su imali neke nadimke.

IK 161 je bio "Kockica", MANovi su "Japanci", IK 103 "Grbe". Što ne bi i FAP 537 bio "Ćopa"... :)
 
Ljudi moji GSP je obrnuto igricu, malopre na nekom 218M (3127 moguće) koji radi na 27 stoji na displejima 23. Priđem bliže, kad ono nalepili kolaž papir narandžaste boje na sva stakla za displeje da ispadne kao da displej radi.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Nisam baš siguran da je to pametno. Cilj je valjda smanjiti broj ljudi po autobusima, a po uvođenju vanrednog stanja, većina ljudi ipak mora na posao. Razumem potrebu, ako se želi smanjiti i broj vozača u saobraćaju, ali će i oni sami biti više ugroženi povećanim gužvama. Još imamo i toliko solo vozila na, inače, tramvajskim linijama, plus linije koje su uvek jako opterećene. Jutros na autoputu autobus na liniji 465 pun do poslednjeg milimetra, naravno sve zatvoreno, a još kad te prigradske linije desetkuju subotnjim redom vožnje, ne znam kako će tek onda funkcionisati. A zabranjuju se skupovi preko 50 ljudi čini mi se. Za noćni prevoz razumem potrebu privremenog ukidanja, al opet ga masovno koriste upravo vozači autobusa i za odlazak i za dolazak na posao. Moguće da žele da prebace što veći broj ljudi na sopstveni prevoz. Šta znam, i gužve možda i ne budu tolike. Videćemo od sutra.
 
Свакако ће се путник пре заразити у препуном 95 него у ноћном где и нема толико путника. То са суботњим редом вожње је изузетно глуп и непромишљен поступак.

А што се безбедности возача тиче, у многим градовима је забрањен улаз на предња врата и прилазак возачу.
Ево какоје то урађено у Риги, где и свакако никада нема толико путника у једном аутобусу као у Београду
 

Prilozi

  • 20200316_095259.jpg
    20200316_095259.jpg
    31,2 KB · Pregleda: 2.641
Ukidanje noćnog prevoza je necivilizovano. Većina ljudi ostaje bez mogućnosti da se noću uopšte kreće po gradu. Može da izbije nekome ko zna kakva hitna situacija koja nema veze sa virusom a biće uskraćen za uopšte i pomisao kretanja.
 
Смањите број посета форуму због короне. Дозвољено је окупљање до педесет људи, а нас има више.

Што се укидања ноћних линија тиче, глупост невиђена, као да нема људи који ноћу раде.
 
A na Karaburmi ništa novo:
#3197 dobio novu reklamu, izgubio displej.
Tu su još i #3131 dvosmenac na 31 i još jedan dvosmenac #3067 na 17.
c21efb89e2bc459f359785e0f25d0480.jpg
e6f858c21a49b6f263da32f5e745cefe.jpg
975e222fa836012ddcab0224f62dba1b.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Vrh