Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Без увреде, али да ли ми верујете да ме нимало не би зачудило да истрага утврди да овим искакањима неко намерно саботира и кочи БГВ само зато што је пуштен до Рипња и Младеновца? Па ово је већ трећи, можда и четврти пут за 4 месеца, ало бре!!! Нећу да прејудицирам, али ако се заиста и испостави тако, похапсити све одговорне. Не би то био први пут да неко саботира железницу, па сетите се само када се пре неку годину сумњало да аутопревозници диљем Србије каменују нове гарнитуре (не знам да ли је стварно било тако, али највероватније јесте)!!! НЕКО МОРА ДА ОДГОВАРА ДОК НЕ ИСКОЧИ НЕКИ ПУТНИЧКИ, БРЗИ ИЛИ БГ ВОЗ ПА НЕКО, НЕ ДАЈ БОЖЕ, НАСТРАДА, КО ГОД ТО БИО!
 
Кривица је на руководству ИЖС, ресорном министарству и госпођи министарки. А ми се заносимо са 200 на сат...
 
На уништеној железници захвалимо министарки Михајловић, а уједно и људима захваљујући којима је постала министарка.
 
Не треба изоставити ни претходне који су једнако занемаривали железницу.

Иначе, нешто ми пада на памет, да ли би било паметније возове са севера и запада који завршавају на Прокопу (Нови Сад, Суботица, Шид, Рума, Зворник) продужити до Панчева (Зворнички би могао да продужи и до Вршца) да стају и на стајалиштима БГ воза, с тим да у оквиру Београда важи у њима бус плус, да ли би ово добро дошло за појачавање БГ воза с обзиром на стање са расположивим гарнитурама?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716459#p716459:2ias505k je napisao(la):
Дошљак » 11 Mar 2020 04:14 pm[/url]":2ias505k]Не треба изоставити ни претходне који су једнако занемаривали железницу.

Иначе, нешто ми пада на памет, да ли би било паметније возове са севера и запада који завршавају на Прокопу (Нови Сад, Суботица, Шид, Рума, Зворник) продужити до Панчева (Зворнички би могао да продужи и до Вршца) да стају и на стајалиштима БГ воза, с тим да у оквиру Београда важи у њима бус плус, да ли би ово добро дошло за појачавање БГ воза с обзиром на стање са расположивим гарнитурама?
Bilo je takvih predloga i ranije ovde. Svemoćni menaĐeri SV-a to ne mogu da uklavire.
Mada,pošto na 90 procenata polazaka sa severa ide Flirt, zaboravi na manipulaciju putnika na Vuku i Pančevcu.
 
Баш штета, некако ми се тај крак новог чвора чини као да није икоришћен својим пуним потенцијалом. Ваљда могу да се среде и ти перони на Вуку и Панчевцу. Верујем да би многим грађанима значило да имају и друге возове осим градских на станицама од Прокопа до Панчева. Шта више воз би сигурно потукао аутобус у великој мери, а ублажиле би се мане Прокопа и потребе за већим инвестицијама у њега.
 
Posle tunela ispod Lamanša i ovih novijih tunela, između Italiije i Austrije i u Švajcarskoj, najveći građevinski poduhvat je izgleda - obijanje perona, ili dela perona na Vukovom spomeniku...

(Da ne zaboravimo i Kineski zid, a i Mažino liniju, koju pomenu jedan forumaš ovdašnji.)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716112#p716112:k4e7auyd je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Mar 10, 2020 3:56 pm[/url]":k4e7auyd]Без увреде, али да ли ми верујете да ме нимало не би зачудило да истрага утврди да овим искакањима неко намерно саботира и кочи БГВ само зато што је пуштен до Рипња и Младеновца? Па ово је већ трећи, можда и четврти пут за 4 месеца, ало бре!!! Нећу да прејудицирам, али ако се заиста и испостави тако, похапсити све одговорне. Не би то био први пут да неко саботира железницу, па сетите се само када се пре неку годину сумњало да аутопревозници диљем Србије каменују нове гарнитуре (не знам да ли је стварно било тако, али највероватније јесте)!!! НЕКО МОРА ДА ОДГОВАРА ДОК НЕ ИСКОЧИ НЕКИ ПУТНИЧКИ, БРЗИ ИЛИ БГ ВОЗ ПА НЕКО, НЕ ДАЈ БОЖЕ, НАСТРАДА, КО ГОД ТО БИО!

Šta sve neću pročitati na ovom forumu... :lool: :lool: :lool:

Jeste, sabotira prigradsku železnicu do Mladenovca sa 3 polaska dnevno, što je verovatno najmanji broj polazaka dnevno u prigradskoj železnici nekog milionskog grada na zemaljskoj kugli... :lool: :lool: :lool:

Da se ne lažemo, taj BG:voz za Mladenovac postoji samo da bi ga Vesić onomad i otvorio i to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716592#p716592:2ii1ebnx je napisao(la):
WLABmz » 12 Mar 2020 00:38[/url]":2ii1ebnx]Jeste, sabotira prigradsku železnicu do Mladenovca sa 3 polaska dnevno... :lool: :lool: :lool:
Sama činjenica da postoje samo 3 polaska dnevno po smeru je vid sabotaže.
 
Iz prve ruke da kazem da bi neke linije uveo SV ali imneda IZS uz razne odbijenice uglavnom glupe da pas smaslom ne bi progutao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715441#p715441:16htjvil je napisao(la):
Express » 08 Mar 2020 06:23 pm[/url]":16htjvil]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714852#p714852:16htjvil je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Mar 2020 05:52 pm[/url]":16htjvil]Предао сам на време примедбу на план. Мислим на План развоја шинског саобраћаја на јавном увиду од 3.2.2020. до 6.3.2020.

Основна примедба је на или загушење у железничком чвору или некоришћење капацитета због уског грла на два колосека између Железничке станице Нови Београд и Железничке станице Раковица. У случају реализације свих планова имали би 14 пари возова источно од Ж.Ст.Нови Београд и 15 јужно од Ж.Ст. раковица.

*******
Ladno izostaviše duplikaciju koloseka na deonici Novi Beograd-Batajnica zbog tunela. Osim toga čak i da je izvedeno kako je bilo predviđeno ostalo bi kao što kažeš usko grlo na kritičnom delu mreže jer duplikacija deonice Novi Beograd-Prokop-Rakovica-Resnik nije ni bila u planu. U tom smislu ovaj plan je u osnovi nepraktičan. Apsolutno je nedopustivo da ukoliko Republika izbegava "petljanje" po Beogradu sam Grad Beograd o svom trošku kao finansijski najmoćniji region ne realizuje projekat unapređenja čvora, posebno kada su zvaničnicima Skupštine Grada puna usta multimodalne mreže šinskih sistema.

Novi Beograd-Stara Pazova, Rakovica-Resnik i Velika Plana-Lapovo treba da budu četvorokolosečne, Resnik-Mladenovac-Velika Plana, Rakovica-Mali Požarevac-Velika Krsna-Velika Plana dvokolosečne. Unutar centralne zone beogradskog čvora Novi Beograd-Beograd C-Rakovica i Novi Beograd-Careva Ćuprija-Rakovica treba da budu dvokolosečne trase.

*****
На форуму нисам оставио цео текст примедбе.
Конкретан циљни стандард за линије приградске и регионалне железнице би био:
- Возови из Батајнице 6 пари возова на сат.
- Возови са Аеродрома Никола Тесла 4 пара возова на сат.
- Возови из Новог Сада 2 пара возова на сат.
- Возови из Шида 1 пар возова на сат
- Возови из Мачве и Подриња 1 пар возова на сат.
Укупно 14 пари возова на сат са запада, на које треба додати бар још 2 пара возова на сат са југа због везе са Техничко-путничко станицом Земун
- Возови из Макиша 4 пари возова на сат.
- Возови из Ресника 4 пари возова на сат.
- Возови из смера Лазаревца и Ваљева 2 пара возова на сат.
- Приградски возови из Младеновца и Смедеревске Паланке 2 пара возова на сат.
- Приградски возови из Умчара и Врчина 1 пар возова на сат.
- Возови из Јагодине и Ниша 1 пар возова на сат.
- Возови из Крагујевца и Краљева 1 пар возова на сат.
Укупно 15 пари возова на сат са југа.
Нека врста ширења пруге западно од Железничке станице Нови Београд је предвиђена у свим плановима укључујући и последњи. Проблем је што источно одатле постаје скупље и компликованије у свим варијантама које искључују правац Старог железничког моста. Ја сам сугеришем ту везу као Савски трг - Мостар - НБГ - Блок 39 - Тошин бунар - Бежанија Марка Челебановића - Бежанија Т6 - Ледине - Пословна зона Аеродром - Аеродром терминал са периферном везом. У том случају део возова из Срема могу преко Аеродрома, по 6-10 пари возова и на Батајничкој и аеродромској прузи и нема загушења пруге.

Јужно, нама се већ јужно од Раковице гранају 3 пруге са тренутно укупно 5 колосека. За ове циљне стандарде 4 воза на сат јужно од Раковице нам се одвајају ка Железнику, а минимум 1 воз на сат ка Јајинцима и Врчину. Три једноколосечне пруге могу да прихвате по један пар возова на сат, а за више нам требају додатни колосеци. Просторним планом је дефинисан нови брзи двоколосечни правац Ресник - Клење - Мали Пожаревац, а даље дуплирање колосека преко Мале крсне до Велике плане. Теретни саобраћај прелази на нову пругу и ослобађају се једноколосечне пруге за Младеновац и Врчин за више путничких возова, по 2 пара возова на сат. И то могу да прихвате као једноколосечне са мало осталих возова. Теретни возови се укључују код Ресника, али већ јужно одатле број путничких возова се знатно смањује, тако да више од два колосека не треба. На прузи ка Лазаревцу, чак и уколико не изградимо Београд - Умка - Обреновац - Лајковац, можемо ићи на делимично двоколосечну пругу уколико желимо више возова.

Односно, у рационалном друштву се сачувају обе пруге до Савског трга, у плитком тунелу, на насипу у полуукопу, шта год, али се сачувају, а уместо дуплирања Новог железничког моста и Дедињског тунела, или уместо неискоришћених железница, улажу у пругу за аеродром, Ресник - Клење - Мали Пожаревац итд.
Просторним планом је предвиђен нови двоколосечни правац Ресник-Клење-Мали Пожаревац са
 
Karlo, gotovo je i starim železničkim mostom i sa starim čvorom, pomiri se sa time.
 
A, polako Vučko, kao što znamo iz aktuelnog plana metroa, tunel sve može da reši. Ima da vraćamo železnicu u centar, pa ako treba ispod Milankovića, ispod Save, Vilsona...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=717272#p717272:1o7gnkcm je napisao(la):
vucko » 14 Mar 2020 10:17 am[/url]":1o7gnkcm]Karlo, gotovo je i starim železničkim mostom i sa starim čvorom, pomiri se sa time.
Готово је са тролом 28, помири се са тим...

Да си бар постао прави фаталиста, као што је став људи којима су кроз транзицију уништавали фабрике, железницу и остале институције, а они говорили: "боље не покушавај ништа, може да буде само још горе". "Они су тако одлучили, они ће тако урадити, а ми ништа нећемо да урадимо".

Него полуфаталиста-полуборац. За једну ствар добијаш по тинтари, наилазиш на нападе ботова, а не одустајешм за друго "они су тако одлучили". И укидање суштине путничке железнице, и укидање суштине тролејбуса су хирови и фикс идеје моћних политичких идиота, а на којима истрајавају.

Одлучи: или си фаталиста, или си борац. А садашњи политички моменат је да ако си борац, или си Дон Кихот, или радиш на укрупњавању и ширењу фронта.
 
Borac protiv vetrenjaca. Za sta se boriti a da stvarno ima smisla. Bitan je kontekst u kome se boris za nesto, a kad se prospe mleko uzrecica kaze ne vredi plakati. Mleko je prosuto, stanica ne postoji, stari zeleznicki most je besmisleno zadrzati tamo gde jeste u novom kontekstu.
 
Uf, sto ne volim kad se moja dva omiljena lika prepiru! :cry:
 
Laičko pitanje, srećem često taj pojam na forumu, guglanje mi nije baš pomoglo: šta se podrazumeva pod pojmom "jedan par vozova"? Voz koji ode od BG do NS ujutro i vrati se nazad popodne je jedan par vozova? Ili ima još neki kriterijum?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=717313#p717313:2rwkgxiv je napisao(la):
Karlo del Ponte » 14 Mar 2020 11:21[/url]":2rwkgxiv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=717272#p717272:2rwkgxiv je napisao(la):
vucko » 14 Mar 2020 10:17 am[/url]":2rwkgxiv]Karlo, gotovo je i starim železničkim mostom i sa starim čvorom, pomiri se sa time.
Готово је са тролом 28, помири се са тим...
Mislim da bi trebalo da se pomirimo sa činjenicom da ništa u državi ne može da se promeni na bolje i da je zato najbolje i najracionalnije rešenje da se ugasi forum i da svi lepo počnemo da se bavimo nečim drugim u životu, od čega bi smo zaista mogli da imamo neku korist, makar to bilo samo običnoi zadovoljstvo posađenom biljkom , ili što smo se prošetali parkom... :mrgreen:
 
Проблем је што су неки задовољни посађеним храстом, а неки марихуаном.
 
Redukuj da NE troši struju...haha

12b8b634791f603f1ab7756240d7718d.jpg


Sent from my Nokia 7.1 using Tapatalk
 
„Srbija Voz“ a.d. obaveštava korisnike svojih usluga da je zbog Odluke Vlade Republike Srbije o uvodenju vanrednog stanja i apsolutne zabrane kretanja gradana u periodu od 20 do 5 casova, a u cilju sprecavanja širenja zarazne bolesti COVID-19, došlo do promene važeceg reda vožnje.

Vozovi iz sistema BG:Voz saobracace prema sledecem:

Na relaciji Batajnica-Ovca-Batajnica, vozovi iz stanice Batajnice za Ovcu polazice u 6:07, 8:45, 12:45, 14:45, 16:06 i do Zemuna u 17:45 casova, a iz Ovce za Batajnicu u 6:35, 8:05, 10:05, 14:05, 16:05, 17:36 casova.

Na relaciji Lazarevac-Resnik-Ovca-Lazarevac, vozovi iz stanice Lazarevac za Ovcu polazice u 6:08, 11:08, 16:50 casova, iz stanice Resnik za Ovcu u 7:52, 9:52, 12:52, 13:52, 14:52, 17:22 casova, a iz stanice Ovca za Resnik u 6:50, 8:50, 10:50, 12:50, 13:50, 15:50, 18:30 casova i iz Ovce za Lazarevac u 7:50 i 14:50 casova.

16.03.2020

https://www.srbvoz.rs/red-voznje/?script=lat
 
Где оно беше стоји 412-023/024 и има ли икакве наде да та јадна гарнитура поново оживи? Колико се сећам, и 412-017/018 је баш-баш дуго стајала до ремонта 2010., још од 1990-их ако сам добро прочитао на 412emvbeovoz пре пар година.
 
Vrh