Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Мислим да тако мора због подземне гараже. Искрено, ово ће пре бити урбани џеп него трг, пошто води ка парку и паркинзима околних зграда.
 
Vozio sam juče bajs od Ruzveltove do Bekoa i nazad. Beton je užasan za bicikliste zbog velikih neravnina a ivičnjak koji je stavljen između trake sa tramvajem i automobilske trake pravi velike probleme sa gumama kada se prelazi preko rupa. Skroz sam zaboravio da ima deo Bulevar kod Zoo vrta koji ima po tri smera. Sramotno je da nije izgrađena biciklistička staza.
 
Dobra stvar je što ćemo sledeće nedelje, nakon Uskrsa, krenuti sa uređenjem pjacete na uglu Palmotićeve i Ulice Džordža Vašingtona. Tada kreću i radovi na rekonstrukciji dela Ulice Džordža Vašingtona, od Drinčićeve do Francuske, koju smo započeli ranije i očekujemo da ćemo dva meseca nakon Uskrsa imati završenu i ovu deonicu – istakao je Stojčić.

Pripremamo i rekonstrukciju Palmotićeve ulice, Ulice Strahinjića bana, osam pjaceta širom grada pre svega na Starom gradu i Vračaru. Imamo u planu izgradnju dvadeset manjih trgova u prigradskim opštinama, pripremamo i izgradnju garaže i trga na Bajlonijevoj i Kalenićevoj pijaci kao i u centru Banovog brda – istakao je glavni urbanista.

Kada je reč o radovima u Ulici 27. marta Stojčić je rekao da će se oni izvoditi tokom dva meseca nakon Uskrsa, zatim će uslediti prekid zbog velike frekvencije saobraćaja u junu i početkom jula.

– Nakon toga ćemo, kao i prošle godine iskoristiti najveći deo jula i avgust za nastavak rekonstrukcije, odnosno potez ka Kalemegdanu – zaključio je Stojčić.

izvor: beograd.rs
 
После празника наставак радова у Џорџа Вашингтона, машине крећу ка Француској
"Копају" од Дринчићеве до Цркве Александра Невског

bgd-cara-dusana-(1)_620x0.jpg


РАДОВИ на реконструкцији Улице Џорџа Вашингтона биће настављени следеће недеље, после Ускрса. Радиће се деоница од Дринчићеве до Француске испред Цркве Алкександра Невског, а према речима главног градског урбанисте Марка Стојчића, план је да буде завршена до 15. јуна.

- Обнова ове саобраћајнице се наставља, а део од Бајлонијеве пијаце до Француске радићемо од друге половине априла, па до прве половине јуна. Од 15. јуна до 15. јула правимо паузу, пошто очекујемо да ће на улицама бити велике гужве, и тада ће радници моћи да оду на одмор. А затим, од 15. јула настављамо са обновом последње деонице, од Француске улице до Калемегдана.

Како каже наш саговорник, почеће и уређење пјацете на углу улица Џорџа Вашингтона и Палмотићеве, где ће бити постављена склуптура Јернеја Копитара. Рад на платоу трајаће око месец и по дана.

За две недеље, према Стојчићевим речима, биће настављени радови и на простору иза зграде градске управе где ће бити парк посвећен Раши Попову.

У припреми су и нови пројекти попут реконструкције улица Палмотићеве и Страхињића Бана, као и осам пјацета широм града пре свега на Врачару и Старом граду. Ради се и на припреми обнова 20 мањих тргова у приградским општинама, на изградњи пијаце, гараже и трга на Бајлонијевој и Каленић пијаци, као и на Бановом брду.

Због ванредног стања, како главни урбаниста наводи, на градилиштима је око 20 до 30 одсто радника мање. Ипак, то је довољан број људи како би она функционисала.

ПОКЛОН ЉУБЉАНЕ

СПОМЕНИК словеначком лингвисти и слависти Јернеју Копитару подиже се на основу међународног реципроцитета, пошто је у Љубљани постављен споменик реформатору српског језика и аутору првог српског речника Вуку Караџићу.

Ово обележје биће поклон града Љубљане, а поставља се у знак сећања на пријатељство и сарадњу Караџића и Копитара који су почетком 19. века допринели развоју српског и словеначког језика.
Извор: Вечерње новости | 15. април 2020. 15:46
https://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1% ... Francuskoj
 
Ovaj deo od Francuske do Drinčićeve ima 225 metara. Samo polako, ne žurimo nigde. Pre mislim da se forsira ovaj deo jer će onda biti moguća rekonstrukcija Bajlonija i/ili izgradnja garaže koja je očilgedno prioritet.
 
Ako je i od VeUprave - mnogo je. Vrhunac junsko-julskih saobraćajnih gužvi - aaaaaaaaaaaa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728684#p728684:32ggr5h5 je napisao(la):
vucko » 17 Apr 2020 09:46[/url]":32ggr5h5]Ovaj deo od Francuske do Drinčićeve ima 225 metara. Samo polako, ne žurimo nigde. Pre mislim da se forsira ovaj deo jer će onda biti moguća rekonstrukcija Bajlonija i/ili izgradnja garaže koja je očilgedno prioritet.
Rekonstrukcija tek rekonstruisane Bajlonijeve pijace. :roll:
 
Sve su to predizborna obećanja, kakva crna rekonstrukcija Bajlonija, kad ni Kalenić nisu završili...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Rekonstrukcija ove ulice je sigurno najsramotnija rekonstrukcija koju je Beograd ikada preživeo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728520#p728520:2qq5q9hm je napisao(la):
Mikie » 16 Apr 2020 06:39 pm[/url]":2qq5q9hm]После празника наставак радова у Џорџа Вашингтона, машине крећу ка Француској
- Обнова ове саобраћајнице се наставља, а део од Бајлонијеве пијаце до Француске радићемо од друге половине априла, па до прве половине јуна. Од 15. јуна до 15. јула правимо паузу, пошто очекујемо да ће на улицама бити велике гужве, и тада ће радници моћи да оду на одмор. А затим, од 15. јула настављамо са обновом последње деонице, од Француске улице до Калемегдана.

Пре пар месеци потписан је уговор са неком кинеском фирмом о наставку радова на изградњи главног колектора - интерцептора, који треба да одведе отпдне воде ка постројењу за прераду у Великом селу. Колико је мени познато, било је предвиђено да једна деоница интерцептора управо прође кроз Цара Душана, од Калемегдана до Француске улице. Невероватно би било сада реконструисати улицу, а онда је за годину дана поново растурити због уградње колектора од 4 метра пречника. Кога би се могло званично консултовати да се спречи овакава врста фаула у најави? :?
 
Gdje je pozicija kolektora tačno ako je poslije ulice tadeusa k. Taj dio ispred beka se neće raditi ....
 
Mislite na onaj ugovor o JPP koji nije javan? Najmanji problem kod istog je što će preorati jednu raskrsnicu.
 
Eventualno odlaganje radova zbog kolektora bi znacilo da je ceo potez bez 3 tramvajske linije tramvaja jos minimum 2 godine, a ukupno 3.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728909#p728909:1731g7pb je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Apr 17, 2020 9:26 pm[/url]":1731g7pb]Rekonstrukcija ove ulice je sigurno najsramotnija rekonstrukcija koju je Beograd ikada preživeo.

Mislim da je konkurencija za izbor najgore veoma velika, imamo Vojvode Stepe, Ruzveltovu/Mije Kovačevića, a dodati i Slaviju itd. Danas je zaista teško reći da je neka ulica uradjena kako treba, sem onih koje se rade u sklopu Beograda na vodi, one deluju barem pristojno.
 
Што се тиче позиције интерцептора ја се сећам само навода из пар новинских написа својевремено.
Рецимо из Новости пре пар година:

"Interceptor je u stvari veliki kolektor koji bi trebalo da prikuplja otpadne vode i odvodi ih na prečišćavanje. Ukupna dužina od KCS Ušće, sa prolazom ispod Save do Ulice cara Dušana, i dalje Venizelosovom i Višnjičkom do Postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda (PPOV) u Velikom Selu iznosi 13.080 metara"

а у наставку се наводе и деонице:

"ČETIRI DEONICE

PRVA DEONICA: Od Kanalizacione crpne stanice (KCS) Ušće na Novom Beogradu do ukrštanja Vojvode Bojovića i Tadeuša Košćuška. Dužina je 1.520 metara sa prolazom ispod Save i kolektorom duž Bulevara Bojovića.

DRUGA DEONICA: Otvoren iskop kolektora, ulicama Cara Dušana i Venizelosove do ulaza u tunel Karaburma, dužine 2.800 metara.

TREĆA DEONICA: Tunel Karaburma. Dužina je 1.320 metara, a tokom 1990. izvedeno je 523 metra.

ČETVRTA DEONICA: Od tunela Karaburma do tunela Višnjica. Dužina je 1.729 metara"

https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74 ... akolektora

У Политици је био чланак са прецизирањем трасе:

"Polazna baza je crpna stanica "Ušće", odakle će se otpadne vode prepumpavati kroz sifonski prolaz ispod Save, dužine 1,5 kilometara, do Donjogradskog bulevara, blizu Ulice Tadeuša Košćuška. Trasa kolektora dalje ide ulicom Cara Dušana, zatim skreće u Dositejevu i Skenderbegovu i dalje nastavlja ulicom Đure Đakovića do Pančevačkog mosta. Tu skreće prema Bulevaru despota Stefana i delimično, prateći osovinu ulice, dolazi do Višnjičkog bulevara kojim se pruža do Rospi ćuprije, a zatim pravcem tunela Višnjica ispod Višnjičkog brda do budućeg postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda "Veliko selo"

http://www.politika.rs/sr/clanak/14712/ ... 0%BA%D0%B0

Нађох и две оскудне слике:

slika-3.png


t01_0310_s034.gif


Паде ми на памет да ће можда приликом предстојеће реконструкције Цара Душана поставити и цевовод интерцептора јер је он ту ипак мањег пречника него у Вишњичкој, али то ми је мало вероватно пошто је други извођач предвиђен.

Ко може да постави питање да ли се о свему овом води рачуна или ће бити беспотребног разбацивања драгоценог новца пореских обвезника :wink:
 
O ovome smo pričali i prošle godine, i odgovor je da u okviru ove rekonstrukcije nije predviđena izgradnja interceptora. Mislim da od toga nema ništa, jer bi morala da se menja tenderska dokumentacija i ugovor. Za nadkežne to predstavlja nepremostiv problem. Ipak valja popločati parking mesta granitom, to je prioritet.
 
Кординација радова увјек била ужа специјалност ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=729325#p729325:3j98thdc je napisao(la):
GOJE » 19 Apr 2020 08:45 am[/url]":3j98thdc]O ovome smo pričali i prošle godine, i odgovor je da u okviru ove rekonstrukcije nije predviđena izgradnja interceptora.

Нисам мислио на одговоре на форуму, већ на оне надлежних. За мене је катастрофална и помисао да неко планира да потроши огроман новац на обнову улице, а да је онда кроз годину-две растури багерима целом дужином тј. уништи комплетно урађени посао, осим можда шина, мада и њих сигурно на неким деловима. Мени оваква слика изазива мучнину у стомаку...
Зар није могуће зауставити реконструкцију код Француске улице, спојити шине, пустити саобраћај, а радове у Цара Душана наставити приликом постављања интерцептора. :grand:
Стекао сам утисак да рецимо Игор има добру комуникацију са канцеларијом градског урбанисте Стојчића, па јел могуће поставити ово питање, тј. да ли је могуће предупредити штету, ако они нису свесни овог проблема.
 
Pričali smo na forumu o odgovoru nadležnih prilikom javne rasprave. Njima ni na kraj pameti nije bio interceptor, iako je svima bilo potpuno jasno da će se ulica ponovo raskopavati. U međuvremenu se promenilo jedino to da je potpisan i ugovor i započeta rekonstrukcija, dakle ništa u pozitivnom i logičnom smeru.
 
Što samo govori da je menjanje asfalta i stavljanje ploča krajnji domet ove vlasti.

Od početka predviđam fijasko sa pokušajem premeštanja Zarićevog mosta i izgradnje novog mosta. Oni to jednostavno ne umeju. Interceptor je za njih nemoguća misija (osim da sve blokiraju na jedno 3 godine na celoj trasi istovremeno)
 
E, danas je počeo nastavak rekonstrukcije. Biće napadnuto celih 230 metara ulice Džordža Vašingtona:
20200421_100434.jpg

20200421_100544.jpg

A u Cara Dušana samo se radi na podešavanju tramvajske mreže da bi mogla da se otkači na spoju sa Dž. V.
Pogledajte prilog 2
 
Vrh