Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736512#p736512:kxvcn84s je napisao(la):
spatiotecte » Pet Maj 08, 2020 2:15 pm[/url]":kxvcn84s]
nakon izgradnje brze pruge ima i period testiranja iste i za to je potreban voz tako da za godinu i po dana svakako mora nešto da dodje kod nas.

Prugu može da testira i Vectron za 200 km/h, kao što je recimo u Bugarskoj prugu testirao OBB Taurus jer Bugari nisu imali vozilo za tu brzinu.

spatiotecte":kxvcn84s je napisao(la):
možda se ti vozovi već i proizvode za nas a da mi to ne znamo

Da li si ozbiljan? :lool:
 
A otkud ti znaš šta oni rade i šta planiraju? Kao i sve mi na forumu si mislio da će se nabaviti nekog zapadnog proizvodjača kad ono cvrc biće neki kineski.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736585#p736585:s0yo3gsi je napisao(la):
spatiotecte » Pet Maj 08, 2020 8:01 pm[/url]":s0yo3gsi]A otkud ti znaš šta oni rade i šta planiraju? Kao i sve mi na forumu si mislio da će se nabaviti nekog zapadnog proizvodjača kad ono cvrc biće neki kineski.

Trenutno ne nabavljaju ni zapadni ni kineski, pošto nikakva nabavka još uvek ne postoji. Nabavka mora proći kroz tendersku proceduru - makar ona bila pro forme.
 
Jel izgradnja brze pruge išla preko tendera? Pa nije, isto će biti i sa vozovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736595#p736595:3iwpz1rh je napisao(la):
spatiotecte » Pet Maj 08, 2020 9:06 pm[/url]":3iwpz1rh]Jel izgradnja brze pruge išla preko tendera? Pa nije, isto će biti i sa vozovima.

Нетачно. Пруга није ишла преко тендера јер су кредит за пругу дале Русија и Кина да би ангажовали своје фирме у изградњи. Нови ЕМВ се набављају из кредита ЕБРД од 100 милиона евра, чији су услови да мора да се распише тендер.
 
Sto neznaci da kinezi nece dati kredit da se brzi vozovi uzum od njih
Srb voz mora pod hitno da krene da pravi depo za vozove nove ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736640#p736640:3tspf0ab je napisao(la):
direktor » Sub Maj 09, 2020 12:03 am[/url]":3tspf0ab]
Srb voz mora pod hitno da krene da pravi depo za vozove nove ....

Pa pravi, TPS Zemun.
 
Kako ti radovi idu jel konstrukcija nove hale pocela da raste ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736645#p736645:2kpddnbt je napisao(la):
direktor » Sub Maj 09, 2020 12:18 am[/url]":2kpddnbt]Kako ti radovi idu jel konstrukcija nove hale pocela da raste ....

Ne znam, mislim da je bilo nekih reportaža na ULjŽ FB stranici. Trebalo bi da bude gotovo kad i pruga do NS.
 
Gdje se uputila ova despotija

despotija2020-05-09-00-48-09.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736645#p736645:37bo7azj je napisao(la):
direktor » 08 May 2020 11:18 pm[/url]":37bo7azj]Kako ti radovi idu jel konstrukcija nove hale pocela da raste ....

Postavljene su stope za hale
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736658#p736658:2jdxwfoq je napisao(la):
direktor » Sub Maj 09, 2020 12:51 am[/url]":2jdxwfoq]Gdje se uputila ova despotija

despotija2020-05-09-00-48-09.jpg

Pančevo, gde preuzima dizel dalje za sever.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736667#p736667:24filg8r je napisao(la):
WLABmz » 09 May 2020 12:14 am[/url]":24filg8r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736658#p736658:24filg8r je napisao(la):
direktor » Sub Maj 09, 2020 12:51 am[/url]":24filg8r]Gdje se uputila ova despotija

despotija2020-05-09-00-48-09.jpg

Pančevo, gde preuzima dizel dalje za sever.
Tačnije do Ovče. Tu vrše zamenu lokomotiva elektro-dizel-elektro.
Od NS-a preuzima skoro remontovana 441-414
FB_IMG_1589004503250.jpg
 
Kako je rešena naknada za korišćenje infrastrukture? Da li se računa po kilometru, kilovatu ili nešto treće?
 
Zeljeznicama nisu bile dobre lokse da ih izremontuju privatniku donose pare ...
 
Dart":2rmq00ds je napisao(la):
Kako je rešena naknada za korišćenje infrastrukture? Da li se računa po kilometru, kilovatu ili nešto treće?

Isto kao i što je rešeno sa državnim operaterima. Ako poseduješ registrovanu firmu za železnički prevoz pošalji zahtev za dodelu trase i dobićeš ponudu: http://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/

direktor":2rmq00ds je napisao(la):
Zeljeznicama nisu bile dobre lokse da ih izremontuju privatniku donose pare ...

Bolje da donose profit privatniku, nego lopovskoj državi. A i taj privatnik će platiti porez državi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736659#p736659:3dq24o1z je napisao(la):
spatiotecte » 08 May 2020 11:52 pm[/url]":3dq24o1z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736645#p736645:3dq24o1z je napisao(la):
direktor » 08 May 2020 11:18 pm[/url]":3dq24o1z]Kako ti radovi idu jel konstrukcija nove hale pocela da raste ....

Postavljene su stope za hale
To su hale za održavanje putničkih kola

hale.jpg



Ovo levo je postojeća zgrada potpodnog struga (vidi se gore na šemi), desno od nje su temelji hala za održavanje kola dok će hala za nove
garniture biti izgrađena u drugoj fazi.

 
Stvarno bi mogli od Rumunaca u Aradu da kupe nešto vagona i poneku lokomotivu od Simensa, i to je to za vozove za Peštu i Beč (i Bratislavu i Prag).

Za još poneki kratak intersiti Beograd - Subotica, ne znam da li ima smisla koristiti klasične kompozicije (jednog dana za ICS Subotica - Vranje (- Pirot) ima. Ne znam ni da li tako kratki intersiti/brzi vozovi i imaju smisla; kada se napravi nova pruga do SU, na velika vrata bih vratio - ubrzane.

Ako kojim slučajem srede barsku prugu bar do Užica, pustio bih odmah i vozove Subotica - Užice. Ne treba sve da završava u Beogradu, Novi Sad je recimo važan univerzitetski centar, ima studenata iz cele zemlje, i poslovni, a i železnica bi mogla ozbiljno da povuče razvoj turizma u Srbiji (nije loše jednom linijom povezati Palić i Zlatibor).
 
Пантограф":13y648if je napisao(la):
Stvarno bi mogli od Rumunaca u Aradu da kupe nešto vagona i poneku lokomotivu od Simensa, i to je to za vozove za Peštu i Beč (i Bratislavu i Prag).

Za još poneki kratak intersiti Beograd - Subotica, ne znam da li ima smisla koristiti klasične kompozicije (jednog dana za ICS Subotica - Vranje (- Pirot) ima. Ne znam ni da li tako kratki intersiti/brzi vozovi i imaju smisla; kada se napravi nova pruga do SU, na velika vrata bih vratio - ubrzane.

Ako kojim slučajem srede barsku prugu bar do Užica, pustio bih odmah i vozove Subotica - Užice. Ne treba sve da završava u Beogradu, Novi Sad je recimo važan univerzitetski centar, ima studenata iz cele zemlje, i poslovni, a i železnica bi mogla ozbiljno da povuče razvoj turizma u Srbiji (nije loše jednom linijom povezati Palić i Zlatibor).

Problem je što Srbija Voz nema niti planira izgradnju depoa za Štadlere i putničke vagone nigde osim Beograda. Zato su i posle zatvaranja pruge BG-NS povučeni svi Štadleri, lokomotive i vagoni Srbija Voza sa deonice NS-SU.
 
Da, da, znam. Pa, to može da funkcioniše i sa depoom u Zemunu, uz skraćene jutarnje i večernje polaske, ali naravno otežano i sa nepovoljnijim redom vožnje.

A morali bi jedared neke da baziraju u Nišu, i neke u Užicu (Požegi, Kraljevu).
 
Na deonicama južne pruge na koridoru 10 Vranjska Banja - Ristovac i Bujanovac - Bukarevac koje su remontovane tokom 2016. i 2017. od strane kompanije RŽD International nedavno je spuštena brzina na 50 km/h zbog lošeg stanja pruge. Biće kod nas 200 km/h, kad se budu šišali majmuni meseca limburga...
 
Kako moze tako brzo da sve propane 3 god uz odrzavanje ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736478#p736478:gfmxswlk je napisao(la):
mvbg1 » Пет Мај 08, 2020 12:41 pm[/url]":gfmxswlk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736400#p736400:gfmxswlk je napisao(la):
abrines » 08 May 2020 07:42 am[/url]":gfmxswlk]Ово није никаква лабораторија, него диспечерски центар. Где им паде на памет да га назову лабораторија. :bash:
Na koji dispečerski centar tačno misliš?
Снимак који је горе окачен, министарка обилази Кинезе. Јасно се види да су представили систем диспечерског центра.
 
Vrh