Šta je novo?

Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739873#p739873:2ssrre3i je napisao(la):
Drakche » 19 May 2020 08:31 am[/url]":2ssrre3i]Mali prikaz mogucnosti kanala umesto parka. Interesovalo me je da li uopste postoji sirina za tako nesto, ako budem merio precizno ut metar.
Rezultat je da postoji mesta za 4 trake za vozila, dve prostrane pescko-biciklisticke trake sa obe strane kanala i za jedan "pravi" sirok kanal.
Za zelene porvsine nema puno mesta, sem za drvored sa obe strane.
file.php


Podržavam kreativnost i inovativna rešenja.
Moram ipak da pitam koja je svrha veštačke vodene površine koja ide paralelno sa postojećim Dunavom na tako malom rastojanju.
 
Pa mogao bih da smislim 15 razlicitih namena za kanal, ali u principu nema prakticnu svrhu, sem sto bi, eto, tako nesto postojalo i u Beogradu.
 
Zamislite da Vesić izađe sa ovim rešenjem... kakva bi tek to histerija bila :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740478#p740478:1a6q64t4 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 20, 2020 5:55 pm[/url]":1a6q64t4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739873#p739873:1a6q64t4 je napisao(la):
Drakche » 19 May 2020 08:31 am[/url]":1a6q64t4]Mali prikaz mogucnosti kanala umesto parka. Interesovalo me je da li uopste postoji sirina za tako nesto, ako budem merio precizno ut metar.
Rezultat je da postoji mesta za 4 trake za vozila, dve prostrane pescko-biciklisticke trake sa obe strane kanala i za jedan "pravi" sirok kanal.
Za zelene porvsine nema puno mesta, sem za drvored sa obe strane.
file.php


Podržavam kreativnost i inovativna rešenja.
Moram ipak da pitam koja je svrha veštačke vodene površine koja ide paralelno sa postojećim Dunavom na tako malom rastojanju.

Moram priznati da mi na drugo gledanje ovo izgleda interesantna ideja, posebno ako bi se preko marine spojilo sa glavnim tokom Dunava... Hm...
 
Па, свакако изгледа интересантно, али канали се нигне не праве тек изгледа ради, осим у вехабијским шеихатима којима управљају људи с више новца него памети.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740738#p740738:p2gpfkq6 je napisao(la):
Perkan » Чет Мај 21, 2020 12:26 pm[/url]":p2gpfkq6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740478#p740478:p2gpfkq6 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 20, 2020 5:55 pm[/url]":p2gpfkq6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739873#p739873:p2gpfkq6 je napisao(la):
Drakche » 19 May 2020 08:31 am[/url]":p2gpfkq6]Mali prikaz mogucnosti kanala umesto parka. Interesovalo me je da li uopste postoji sirina za tako nesto, ako budem merio precizno ut metar.
Rezultat je da postoji mesta za 4 trake za vozila, dve prostrane pescko-biciklisticke trake sa obe strane kanala i za jedan "pravi" sirok kanal.
Za zelene porvsine nema puno mesta, sem za drvored sa obe strane.
file.php


Podržavam kreativnost i inovativna rešenja.
Moram ipak da pitam koja je svrha veštačke vodene površine koja ide paralelno sa postojećim Dunavom na tako malom rastojanju.

Moram priznati da mi na drugo gledanje ovo izgleda interesantna ideja, posebno ako bi se preko marine spojilo sa glavnim tokom Dunava... Hm...

И не само преко Марине, већ и преко Луке и још доле код рукавца код Аде Хује.
 
Pre nekoliko godina sam napravio takvu montazicu
 

Prilozi

  • beogradski kanal.jpg
    beogradski kanal.jpg
    579 KB · Pregleda: 3.823
Још кад дође поплава, мислим да јеће бити крајње узбудљиво.

Не видим да ни један концепт садржи лаки шински траспорт.
 
Зезнуто ти је то, у пар делова је доста виша пруга него обала морало би се копату + сви они подвожњаци (који су сад иовако бескорисни и ничему не служе).

Но веће је питање сад кад могу, што не продуже Цвијићеву директно до Дунавске?
 
Зато што су инертни и што не размишљају у напред. Туда су могли да извуку дијагоналу од Цвијићеве до оног ћошка Дунавске и туда да провуку тролејбусе.
 
Изгледа ће ипак бити после јао куку. А правдали би се комплексном процедуром, пројектовањем...
 
Канал је лепа идеја али не за наш менталитет.

За пар месеци би то изгледало овако:
 
Zavisi sta bi se gradilo pored...ako bi kvadrati trebalo da se prodaju sto bolje, vodilo bi se racuna.
 
Није то проблем менталитета, већ небриге државе и одсуства образовања.

Да видите само на шта личи Марсова поља у Паризу након неке манифестације. Да ли је и то проблем менталитета? Која је разлика између неког Србина који оставити отпад у природи уместо да га понесе кући удаљеној 5 километара, и Парижанина који га остави на трављаку уместо да га баци у катну која је на 50 метара хода? Нема је.

У одсуству владавине права, влада хаос. А кода нас се закон не спроводи.
 
Oдлично, коначно видимо тачну трасу продужетка Дунавске као и намеру о њеном проширењу, види се и продужетак Цвијићеве као и веза Дунавске са Панчевачким мостом. Биће овде пуно посла.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743657#p743657:1ovp91kl je napisao(la):
Дошљак » Ned Maj 31, 2020 11:58 am[/url]":1ovp91kl]Биће овде пуно посла.

Kaze li se negde kad planiraju da otpocnu ovaj projekat? Ako im je za jednu obicnu pasarelu kod Kalemegdana trebalo vise od 3g da je zavrse, bas me zanima ima li nekih okvirnih rokova za pocetak/eventualni zavrsetak radova ovog linijskog parka?
 
Нису ништа конкретно навели, ово је само план како треба да се гради. Мада поучени до сада усвојеним бројним плановима, начекаћемо се, осим уколико не отпочне овде брзо нека станоградња.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744552#p744552:2bzuziy9 je napisao(la):
Дошљак » Sre Jun 03, 2020 7:24 pm[/url]":2bzuziy9]Нису ништа конкретно навели, ово је само план како треба да се гради. Мада поучени до сада усвојеним бројним плановима, начекаћемо се, осим уколико не отпочне овде брзо нека станоградња.

Iskreno, koliko sam shvatio, park se gradi da bi pocelo da se gradi nesto drugo(sta god bilo pored parka), i time podiglo cenu kvadrata.

Npr. firma koja je kupila Marinu Dorcol je rekla da mogu da grade tek kad se napravi park i pristup samoj marini. U tom delu pruga i dalje postoji i povremeno se koristi, iako cela nije u funkciji.

Msm, realno, ne mozes da prodajes K-district kao lux stan, a da ti se preko puta nalaze ornonule kucice za zeleznicare ili zel. stanica Dunav cija je zgrada pretvorena u stambenu ili da gradis u Marini Docol, a da montazne stracare vire odmah iznad podvoznjaka koji vodi do same marine.
 
У суштини се овај парк и ради за "повезивање" успитне стамбене новоградње као и за дизање цене и квалитета. Али није да им се жури, ево К-дистрикт се већ продаје као највећи луксуз у граду иако су у истом блоку са неугледним баркама Војне установе Београд. Има ту пуно уџерица, страћара, барака, магацина, стоваришта, старих вагона, шина, радионица, аутосервиса и сличних садржаја да се уклони.
 
Ево мало слика будућег линијског парка на Вилиним водама.

Пружни прелаз краја Жоржа Клемансоа, леп је дрворед дуж пруге иза Новог Дорћола.
Screenshot_20200605_104459.jpg
Screenshot_20200605_104511.jpg


Подвожњак у Кнежепољској, веома симпатично озеленео амбијент.
Screenshot_20200605_104543.jpg
Screenshot_20200605_104557.jpg
Screenshot_20200605_104613.jpg
 
Plasim se da ova ideja ne ostane jedna od hiljada ideja razvoja Beograda zadnjih 100 godina koje nisu realizovane... Tema je otvorena pre vise od godinu dana i ni jedna stvar nije zapoceta. Sad je smanjenje budzeta zbog krize, deluje da ce biti izborna kriza pred nama ko zna kolko dugo, ako dodje neko drugi na vlast moze imati sasvim druge prioritete i ideje, kao sto su ovi pre 8 godina napustili gradnju UMP-a i sl projekte. Ovako sam ja napravio foto reportazu od Slavije do Zicke pre 3-4 godine pred "prosirenje i rekonstruisanje" od cega se nista nije desilo... Tako da ova ideja na zalost za sad deluje samo virtuelna...
 
Код нас се инфраструктура отприлике решава тамо где има интереса због новоградње. Чепови у граду попут Макензијеве-Жичке, Деспота Стефана пре Џорџа Вашингтона и сл. су у другом плану да не кажем трећем пошто нису у служби профита. Са друге стране, Вилине воде, лука Београд, Марина Дорћол и околниа су предодређени за судбину сличну Савском амфитеатру, а видели смо како у Савском амфитеатру знају да раде исти булевар и по два пута, привремени паркинг за БАС са роком од две године и сл.
 
Vrh