Šta je novo?

Trolejbusi

Menjali su mrežu pre par dana na tom pravcu, ali do sada su valjda završili.
 
Ja se ne sećam da su skoro menjali mrežu.
 
Danas je navodno negde između 11 i 12 časova bio manji požar na trolejbusu u Cvijićevoj ulici koji je ugašen reagovanjem vozača i korišćenjem PP aparata bez intervencije vatrogasaca. Ukoliko imate više informacija podelite deder :)
 
Белкоммунмаш 333 by Somi303, on Flickr
Овај се покварио па су га кабловима спајали са БКМ 321, али остао је ту на месту. Нисам могао да чекам да видим шта ће на крају бити са њим.
Белкоммунмаш 333 by Somi303, on Flickr
Белкоммунмаш 321 by Somi303, on Flickr
Белкоммунмаш 321 by Somi303, on Flickr
Белкоммунмаш 321 by Somi303, on Flickr
 
Spale motke i sastav guma
trola01-2020-05-26-02-32-33.jpg

trola02-2020-05-26-02-32-33.jpg
 
Никодијевићу се каже. Никодијевић је госпођа...
 
Hvala na ispravci! Stigao je i odgovor, odbijen je naš zahtev.

EZGvsZ_XgAAGPaI
 
Mafinest 28

Prvo su ukinuli 19 i 28,a ja se nisam pobunio jer nisam živeo na Zvezdari ili na Konjarniku.

Zatim su skratili 21 i 22,
a ja se nisam pobunio jer nisam išao ka Učiteljskom naselju ili Pašinom brdu.

Zatim će skratiti 29 do Slavije i 41 izbaciti iz centra,a ja se neću pobuniti jer ne živim na Medaku ili na Banjici.

Onda će doći po moju liniju, i neće biti nikoga da se pobuni.

Borba za vraćanje linije 28 je borba za poštovanje potreba građana svakog dela grada i korisnika svake linije. Simbolika linije 28 je što je bila prva u nizu planiranih promena o kojima niko nije pitao građane niti ih podupreo saobraćajnim studijama. Zato je ovo prva linija odbrane građanske slobode ovog grada.

Borba za 28 je i borba za vašu liniju. To je borba za vaše pravo da i vama sutra neko ne ukine prevoz bez najave, pitanja ili opravdanja. Želimo da o saobraćaju odlučuje struka a ne politika. Želimo da se poštuju potrebe građana koji su svaki dan na ulici a ne da nam o gradskom prevozu pričaju oni koji godinama ne izlaze iz službenih automobila.

Želimo efikasan i pouzdan gradski prevoz sa dugoročnom vizijom i planom, u koji će se ulagati sistematski svake godine a ne samo kada je sve već pred raspadom. Ovo nije samo borba za jednu liniju, ovo je borba za bolji grad i za bolji kvalitet života svih Beograđana. Ovo je borba za dostojanstvo i za bolju budućnost.

Recite to prijateljima kada vam sutra za 28 neko kaže "a to smeta ovima sa Zvezdare". Ovo nije problem Zvezdare i Palilule, ovo je problem svih nas. Korisnici 28 su samo prvi koju su ustali i rekli ne. I zato nastavljamo borbu i dalje, dok god bude bilo potrebno. Mi se borimo da ostavimo budućim pokolenjima bolji grad, mi možemo da čekamo. Nas ne plaše ni prepreke ni godine, naša borba je tek počela.
 
"Na današnjoj sednici usvojeno je i nekoliko urbanističkih planova, između ostalih i onaj koji predviđa izmeštanje trolejbuskog depoa sa Dorćola na Zvezdaru."

https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3 ... ih-planova

Da li je ovo mozda neka greska novinara? Kakav sad depo na Zvezdari, kad su razvlacili mrezu po svaku cenu do Dorcola?

EDIT: U Mondu su napisali opsirnije o ovome
https://mondo.rs/Info/Beograd/a1330180/ ... anova.html

"Glavni urbanista grada Marko Stojčić, ukazao je na plan izmeštanja trolejbuskog depao sa Dorćola, koji je kako je rekao, privukao pažnju javnosti.

On je rekao da je primetno da u medijskim natpisima ima dosta neistina kao i da je plan za izmeštanje depoa sa Dorćola donet još pre pet godina, te da mu nije najjasnije odakle sada napadi na ovu odluku.

On je naglasio logičnost izmeštanja depoa na novu lokaciji, u blizini stanice "Laste" i autoputa.

Glavni urbanista je dodao da će se nadalje razvijati trolejbuska mreža kako bi građani bili u mogućnosti da na komforan način koriste javni gradski prevoz."
 
Bacis 6 mil evra koliko vec za mrezu po dorcolu onda odlucis da premjestis depo sa dorcola da bi gradio zgrade...
 
Upravo o tome da ne znaju šta rade, da je samo važno da ne naprave neku nepopravljivu štetu. Ukinuta linija je ništa prema neadekvatnom trasom razvučenoj mreži. A premeštanje garaže je tek krupan posao sa nesagledivim poslesicama.
Baš je plan o velikoj dorćolskoj okretnici bio zaanovan na blizini garaže i njenoj brzoj pomoći u slučaju potrebe.
Motki će nam faliti. Materijala za mazanje imamo na pretek.
 
Dok oni naprave novu garažu mreža na Dorćolu će uveliko biti za zamenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743338#p743338:1qmfd4d6 je napisao(la):
igorsimic » 30 Maj 2020 07:50[/url]":1qmfd4d6]"Na današnjoj sednici usvojeno je i nekoliko urbanističkih planova, između ostalih i onaj koji predviđa izmeštanje trolejbuskog depoa sa Dorćola na Zvezdaru."

https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3 ... ih-planova

Da li je ovo mozda neka greska novinara? Kakav sad depo na Zvezdari, kad su razvlacili mrezu po svaku cenu do Dorcola?

EDIT: U Mondu su napisali opsirnije o ovome
https://mondo.rs/Info/Beograd/a1330180/ ... anova.html

"Glavni urbanista grada Marko Stojčić, ukazao je na plan izmeštanja trolejbuskog depao sa Dorćola, koji je kako je rekao, privukao pažnju javnosti.

On je rekao da je primetno da u medijskim natpisima ima dosta neistina kao i da je plan za izmeštanje depoa sa Dorćola donet još pre pet godina, te da mu nije najjasnije odakle sada napadi na ovu odluku.

On je naglasio logičnost izmeštanja depoa na novu lokaciji, u blizini stanice "Laste" i autoputa.

Glavni urbanista je dodao da će se nadalje razvijati trolejbuska mreža kako bi građani bili u mogućnosti da na komforan način koriste javni gradski prevoz."
Prema jednom od planova, na mestu Dorćolskog depoa treba da se gradi stambeni kompleks, te da se konačno izgradi i ona toliko spominjana okretnica preko puta depoa u Dunavskoj, a da se trolejbuski depo izgradi pored pogona Kosmaj, koji pripada teritorijalno Zvezdari. Takođe, gradi se i stambeni kompleks duž Venizelosove (upućeniji nek kažu naziv), pa se i zato razvlači mreža baš tuda, da se ne bi ljudi oslanjali samo na liniju 37.
 
Eво мало слика спорне нове трасе од краја Таковске до депоа Дорћол. Мени је сва та прича око селидбе депоа заједно са новом мрежом бесмислена, мада колико сам приметио по неким монографијама депо Дорћол је као привремено решење и импровизација.
IMG_1323.JPG
IMG_1324.JPG
IMG_1325.JPG
IMG_1326.JPG
IMG_1328.JPG
IMG_1330.JPG
IMG_1331.JPG
IMG_1332.JPG
IMG_1333.JPG
IMG_1334.JPG
IMG_1335.JPG

Овде до паркића Гундулићев венац је развучена мрежа са стубовима, даље су само ископана одређена поља за стубове до раскрснице са Жоржа Клемансоа.
IMG_1339.JPG
IMG_1340.JPG
IMG_1341.JPG
IMG_1342.JPG
IMG_1343.JPG
IMG_1344.JPG
IMG_1345.JPG
IMG_1346.JPG
IMG_1347.JPG
IMG_1348.JPG
IMG_1350.JPG
IMG_1351.JPG
IMG_1352.JPG
IMG_1353.JPG
IMG_1354.JPG
IMG_1355.JPG
IMG_1356.JPG
IMG_1357.JPG
IMG_1358.JPG
IMG_1359.JPG
IMG_1360.JPG
IMG_1361.JPG
IMG_1362.JPG
IMG_1363.JPG
IMG_1365.JPG
IMG_1366.JPG
IMG_1367.JPG
IMG_1368.JPG
IMG_1369.JPG


У Жоржа Клемансоа ми изгледа као да су гледали максимално да поштеде паркинг места.
 
Наставак, нису могле све слике да ми стану у претходну поруку :D

Дуж целе Дунавске је развучена мрежа.

IMG_1370.JPG
IMG_1371.JPG
IMG_1373.JPG
IMG_1378.JPG
IMG_1379.JPG
IMG_1380.JPG
IMG_1381.JPG
Овакав завршетак мреже ми није баш најјаснији, зна ли неко можда да ли је ово слепи део мреже или привремени завршетак због радова?
Pogledajte prilog 3Мало поглед кроз ограду.
IMG_1384.JPG
IMG_1386.JPG
IMG_1387.JPG

И један тролејбус на путу од депоа до окретнице Студентски трг, мени се чини да би овуда могла да функционише пристојно једна до две линије (нпр. 21 и 22).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743399#p743399:2g4zzreg je napisao(la):
Дошљак » Sub Maj 30, 2020 11:58 am[/url]":2g4zzreg]Овакав завршетак мреже ми није баш најјаснији, зна ли неко можда да ли је ово слепи део мреже или привремени завршетак због радова?
I meni deluje tako. I ima logike, s obzirom da, ako sam dobro shvatio - je ubačena nova skretnica za skretanje iz Dunavske u Dobračinu, tako da ko veli za sad im ne treba produžetak tog kraka do Dunavske jer tamo ''na dalje'' su samo jedan ulaz i jedan izlaz iz depoa.

Nego, zna li neko šta se trenutno dešava sa Trolzama i zglobnim BKMovima? Mislim, šta se dešava sa većinom njih? Vidim(o) s vremena na vreme poneku sliku kako sede u depou ali me zanima šta je dugoročan plan za njih?


I da... verovali ili ne, ali stari BKMovi nas služe evo već 13, a novi AKSM-2001 9-10 godina. :D Ala leti vreme. A bogme, s obzirom na firmu i uslove u kojima rade... solidno se i drže.
 
Видим на овим сликама мреже или делове мрежа које раније нису постојале. Видео самнпре да један крак са капије иде лево око гаража (како сам схвато, ту су паркирани зглобни бкм.
Нисам препознао где је она кривина код жуте куће са претпоследње слике.
Из Дунавске код Компресора на крају Добрачине биле су две линије мреже за једносмерни саобраћај. Десна је била интерна и водила је назад у гаражу кроз капију у Гундулићевом венцу.
Лева је водила на Ст. трг уз Добрачину. Пребацивало се ручно, није било скретнице. Да ли је сад урађена скретница лево у Гундулићев венац из Добрачине, или ће се тамо моћи само право из гараже?
Претпостављам да ће и у Цвијићевој узбрдо бити скретница за Звездару и Таковску.
 
USVOJENO: Trolejbuski depo se seli sa Dorćola (VIDEO)


Odbornici Skupštine grada Beograda na prvoj sednici posle ukidanja vanrednog stanja usvojili su nekoliko urbanističkih planova, među kojima i plan koji predviđa izmeštanje trolejbuskog depoa sa Dorćola na na novu lokaciju uz autoput.

https://mondo.rs/Info/Beograd/a1330180/ ... anova.html

Za one koji nisu pratili ovaj plan je bio na javnom uvidu u avgustu 2019. možete ga videti ovde. Zvaće se Kosmaj 2.

http://www.beograd.rs/lat/gradski-oglas ... j-proceni/

[
 
Vrh