Šta je novo?

Pančevački most

Moze to da se upristoji uredi smanji izgleda ko neki kandahar u svakom slučaju sad kad budu radili most rasklonice sve to ....
 
Vox91 , hvala
eto ta mala pijaca ispod Pančevačkog mosta ovetljava ne samo prostor nego i ljude.
Generalno pod mostovskim prostorima
pri samom projektovanju se malo ili nikako posvecuje pažnja i ako taj prostor je čudestan jer ima specificne efekte - igru svetlosti i zvuka.Na primer Na Seni ispod mostova mogu se videti ljudi koj zbog akustike baš ispod svodova mosta sviraju...
:sesir:
 
130250818_10214538009082663_3308776121373395204_o.jpg
 
Šteta šti se ne vidi datum izdavanja gore u ćošku!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=812905#p812905:2rr4gpsp je napisao(la):
stex_pb » Sre Jan 13, 2021 5:10 pm[/url]":2rr4gpsp]Podupirači :D

4067c66fe8ad72350b11b8199ef981a1.jpg


Sent from my Redmi 6 using Tapatalk

Ima ih više. Takođe su rekonstruisali pojedine stubove na delu do Dunava.

Samo da ne završi kao onaj most u Italiji... :?
 
Koliko svaku vlast boli uvo za banatski Beograd, strasno.
Zapravo za ceo Banat.
Ni jedan km autoputa, a od Smedereva do Horgosa je najkrace kroz Banat.
 
Za banatski Beograd se slažem, ali ne i za Banat i autoputeve. Nisu autoputevi merilo bilo čega niti trebamo svugde imati autoputeve. Tek smo 2019. kompletirali autoput Bratstva i Jedinstva koji je krenuo da se gradi još 1950-tih. Još uvek nismo autoputski rešili ni sav saobraćaj koji dolazi Zapadne Srbije ili tranzitira samo tuda iz Raške, Kosova, Crne Gore, Podrinja, itd.

Ne spaja autoput prioritetno Smederevo i Horgoš već najveće populacione centre u državi. Prvi autoput je provučen kroz Srem iz demografskih, političkih i vojno strateških razloga još za vreme Jugoslavije i to još važi.

Kad se baci na papir, očigledno je da su postojali drugi prioriteti i da tek sada Banat dolazi na red, isto kao i Moravski koridor i ostali putevi. A dobiće Banat autoput za Zrenjanin uskoro. Nadam se da će posle iz Zrenjanina nastaviti ka Temišvaru, umesto da se razbacujemo da pravimo još jedan autoput samo da bi spojili Vršac i usputna sela. Tu je magistrala i više nego dovoljna.
 
To preko Vrsca je medjunarodno utvrdjeni koridor, na zalost ne pravac preko Zrenjanina.
Osim toga, ne pitamo se samo mi, vec i Rumuni. Sa njihove tacke gledista, spajanje njihovog AP sa BG je krace i verovatno jeftinije preko VR. Rumunski AP ide ostocno od Temisvara, tako da bi trebalo obilaziti ceo grad, koji nije mali.
 
Kuda će ići put se da dogovoriti, to što je negde zacrtan koridor ne mora da znači da će to zauvek biti dominantan pravac. Iz Rumunske perspektive spajanje njihovog autoputa sa našim nije niti kraće niti jeftinije ako bi išao preko Vršca. Autoput u obe varijante bi prišao sa južne strane grada i završio otprilike na istom mestu. Temišvar će morati praviti neku obilaznicu kako god.

Zašto bismo pravili autoput preko Vršca gde mi trebamo sagraditi ~75km autoputa i Rumuni ~50km, kada možemo preko Zrenjanina gde mi trebamo sagraditi ~35km i Rumuni ~35km. Odnosno da se ukupno pravi 125km umesto 70km. To nema nikakve logike i nije opravdano ni iz naše, ni iz Rumunske perspektive. Vezom preko Zrenjanina se dobija direktna veza i sa Novim Sadom, pa dalje Zagrebom, Bijeljinom, Šapcem, čime god. A preko Beograda se to sve odaljava i približava jedino Vršac. Pristup autoputu ka Nišu i Čačku će biti isti u obe varijante.

Napravio sam 3 slike. Na jednoj se vidi gde bi kod Temšivara završavali autoputevi i gde je njihov autoput. Na drugoj se vidi ceo Banat i da je razdaljina u obe varijante između Beograda i Temišvara gotovo ista, čak je preko Zrenjanina malčice kraće. I treća slika gde se vidi na koje pravce u našoj zemlji bi se vezivala jedna varijanta a na koje druga.

Mislim da je odgovor jasan koja je varijanta bolja.
 

Prilozi

  • ŠiraSlika.jpg
    ŠiraSlika.jpg
    177,7 KB · Pregleda: 3.888
  • Banat.jpg
    Banat.jpg
    281 KB · Pregleda: 3.898
  • Temišvar.jpg
    Temišvar.jpg
    307,8 KB · Pregleda: 3.902
Bio sam letos u Vršcu prvi put, koliko sam primetio veliki broj stanovnika tog dela Vojvodine se iselio, a tako je i u Vršcu. Ne vidim da će se popraviti situacija a put ka Vršcu je već poluprazan te ne vidim poentu izgradnju autoputa ka tamo. Sećam se samo Mrkonjića i nekih fiks ideja o Italijanima koji bi preko Srbije i Vršca nepostojećim koridorom 11 do svojih 100.000 firmi u Rumuniji.

Zrenjanininski put je znatno opterećeniji i mislim da je Zrenjanin donekle u konglemeraciji sa Novim Sadom, te će izgradnja autoputa iz pravca BG-a i NS-a doprineti da se ovaj kred reindunstralizuje. Donekle bi napravio paralelu između Beograda i Pančeva sa Novim Sadom i Zrenjaninom.
 
Vidi NoLimit, zrenjaninac sam pa navijam za trasu preko Zrenjanina. I ja neki nacin smatram da je mnogo bolje da ide preko Zrenjanina, pogotovo sto bi to vuklo saobracaj na fruskogorski koridor, ne samo ka BG.
Sa druge strane imam informacije od ljudi koji su bili na mestima odakle su mogli da bolje se informisu o mogucnostima izmene koridora. Receno im je - ne moze. Osim toga, AP preko Vrsca je ucrtan u rumunske mape autoputeva kao planirani put, a i deo projektovanja je zavrsen. Od zaduzenih za evropske koridore je takodje receno da opcija preko Zrenjanina moze da ide kao poprecna veza izmedju koridora. E, sad, budi pametan.
Moje misljenje je da bi trebao da se uradi put Smederevo - Pancevo i Zrenjanin - Horgos, ter Zrenjanin - Temisvar. No, pitanje je da li bi na taj nacin bilo isplativo imati dva AP, pogotovo zato sto bi AP SM-PA-ZR-Horgos preuzeo deo saobracaja sa AP BG-NS-SU. No, AP ZR-TM bi svakako bio pogodak - dovelo bi ozbiljan saobracaj na Fruskogorski pravac, a ne bi ucinilo duzim pravac na jug.
Ono u cemu se ti i ja razlikujemo je da ti gledas samo saobracaj iz Temisvara, a ja saobracaj od autoputa koji prolazi zapadno od njega. Racunam da ce vecina saobracaja biti iz Aradam Moldavije, Ukrajine,...
Naravno, sve ovo je dzabe ako se ne sredi tranzit kroz Srbiju kao non-EU drzavu i sve lepote cekanja na granici.

Druga slika je iz predloga prostornog plana Vojvodine. Strelica i komentar na njoj sam ja dodao za jedan drugi forum, da naglasim da je za sad samo ideja, put jos ne postoji na terenu, ne projektuje se i ne prica se o njemu.
 

Prilozi

  • PPV.jpg
    PPV.jpg
    387,6 KB · Pregleda: 3.740
  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    73,1 KB · Pregleda: 3.735
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815681#p815681:1qu1hesp je napisao(la):
SunnyBoy » Fri Jan 22, 2021 1:09 pm[/url]":1qu1hesp]Vidi NoLimit, zrenjaninac sam pa navijam za trasu preko Zrenjanina. I ja neki nacin smatram da je mnogo bolje da ide preko Zrenjanina, pogotovo sto bi to vuklo saobracaj na fruskogorski koridor, ne samo ka BG.
Sa druge strane imam informacije od ljudi koji su bili na mestima odakle su mogli da bolje se informisu o mogucnostima izmene koridora. Receno im je - ne moze. Osim toga, AP preko Vrsca je ucrtan u rumunske mape autoputeva kao planirani put, a i deo projektovanja je zavrsen. Od zaduzenih za evropske koridore je takodje receno da opcija preko Zrenjanina moze da ide kao poprecna veza izmedju koridora. E, sad, budi pametan.
Moje misljenje je da bi trebao da se uradi put Smederevo - Pancevo i Zrenjanin - Horgos, ter Zrenjanin - Temisvar. No, pitanje je da li bi na taj nacin bilo isplativo imati dva AP, pogotovo zato sto bi AP SM-PA-ZR-Horgos preuzeo deo saobracaja sa AP BG-NS-SU. No, AP ZR-TM bi svakako bio pogodak - dovelo bi ozbiljan saobracaj na Fruskogorski pravac, a ne bi ucinilo duzim pravac na jug.
Ono u cemu se ti i ja razlikujemo je da ti gledas samo saobracaj iz Temisvara, a ja saobracaj od autoputa koji prolazi zapadno od njega. Racunam da ce vecina saobracaja biti iz Aradam Moldavije, Ukrajine,...
Naravno, sve ovo je dzabe ako se ne sredi tranzit kroz Srbiju kao non-EU drzavu i sve lepote cekanja na granici.

Nije ni potrebno da se menja zvanično koridor, samo da se na "koridoru" ne gradi ništa ili gradi obična nova magistrala a na poprečnom pravcu autoput. Razumem šta hoćeš da kažeš. Ako se već doguralo toliko daleko, mislim da bi nadoknada Rumunima njihovih troškova projektovanja bila u redu ako mi iniciramo promenu. Isprojektovati ceo put košta samo nekoliko miliona evra, a toliko košta samo 1 kilometar autoputa. A mi bismo uštedeli u gradnji 40km i oni 15km. Može se uštedeti nekoliko stotina miliona evra. Nijedan ašov još nije zakopan, autoput je u Rumunskim planovima tek nekoliko godina, sve se može regulisati ako ima volje. Imamo mnogo godina još pred sobom pre nego što će krenuti ovo sa gradnjom. Smatram da je sve pitanje sposobnosti naše diplomatije i ministarstva da ispregovara.

Ovaj drugi deo ne razumem u potpunosti. Kako se razlikuje saobraćaj iz Arada, Moldavije, Ukrajine i ostalih delova u varijanti Vršac i u varijanti Zrenjanin? To su sve gradovi iza Temišvara iz naše perspektive, njima ne pravi razliku kojim putem će ići nakon njega kada su putevi u obe varijante isti.
 
Kad kazem razlikujem saobracaj iz TM od ostaog:
- saobracaj iz Arada na primer koji bi isao na Zrenjanin bi sa Autoputa trebao da prodje oko TM, sto bi bilo nekih desetak kilometara do tacke gde bi se spojili sa saobracajem iz TM.
- saobracaju iz TM je svejedno da li ide do jednog ili drugog AP, tako da za je za njih prakticno AP je tih desetak km kraci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815493#p815493:3vrtn26a je napisao(la):
vucko » Чет Јан 21, 2021 11:36 pm[/url]":3vrtn26a]Bio sam letos u Vršcu prvi put, koliko sam primetio veliki broj stanovnika tog dela Vojvodine se iselio, a tako je i u Vršcu. Ne vidim da će se popraviti situacija a put ka Vršcu je već poluprazan te ne vidim poentu izgradnju autoputa ka tamo.

Ово је први и највећи проблем Србије. Мало и све мање становника. Мислим да би требали да организујемо тему како да се то превазиђе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815907#p815907:36wxrxjb je napisao(la):
Прле » Sub Jan 23, 2021 12:01 am[/url]":36wxrxjb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815493#p815493:36wxrxjb je napisao(la):
vucko » Чет Јан 21, 2021 11:36 pm[/url]":36wxrxjb]Bio sam letos u Vršcu prvi put, koliko sam primetio veliki broj stanovnika tog dela Vojvodine se iselio, a tako je i u Vršcu. Ne vidim da će se popraviti situacija a put ka Vršcu je već poluprazan te ne vidim poentu izgradnju autoputa ka tamo.

Ово је први и највећи проблем Србије. Мало и све мање становника. Мислим да би требали да организујемо тему како да се то превазиђе

Pored češćeg parenja bez zaštite dva pripadnika čovečje vrste različitog pola, mislim da ovde poreska politika može da igra značajnu ulogu, pored već famozne decentralizacije.

Dići poreze u BG-u, NS-u, ukinuti ih na selu, smanjiti u ostalim gradskim sredinama. Ukinuti porez na hranu za bebe i opremu i odeću, ali i za stariju decu. Ali da ne idem u off, ako otvoriš temu, rado ću diskutovati.

Elem, mislim da Pančevački most treba pod hitno rekonstruisati :lol: (čisto da se vratimo na temu :sesir: )
 
Hoće li skoro ova rekonstrukcija rampi? Ima li ikakvih naznaka?
 
Pridjite mostu sa donje strane, videcete u kakvom je stanju golim okom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817160#p817160:1uwoyfih je napisao(la):
MC_ » Uto Jan 26, 2021 1:14 pm[/url]":1uwoyfih]Pridjite mostu sa donje strane, videcete u kakvom je stanju golim okom.

Još bolje, pređite most pjehe ili bajsom.. :o
Preporučljivo samo za one sa uplaćenim životnim osiguranjem, ne može ni Renato sve da na'vata.
 
Obzirom šta prave od nas, to mu pre dođe basna.. :mrgreen:
Ne znam kojim će trikom taj elaborat pokazati da je to izvodljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822749#p822749:17u97el6 je napisao(la):
stex_pb » Pet Feb 12, 2021 8:22 pm[/url]":17u97el6]https://rs.n1info.com/vesti/stojcic-tramvaj-ce-ici-preko-pancevca-ako-studija-pokaze-da-je-to-moguce


Čini mi se da smo propustili ovu bajku o poširenju pančevca i dodavanju još jedne trake za tramvaje. Tekst iz januara
Božee, koliko oni nas sve zamlaćuju, a ništa konkretno se ne radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822771#p822771:1y81o1hj je napisao(la):
banjanin » Pet Feb 12, 2021 10:28 pm[/url]":1y81o1hj]Obzirom šta prave od nas, to mu pre dođe basna.. :mrgreen:
Ne znam kojim će trikom taj elaborat pokazati da je to izvodljivo.
Možda se radi elaborat izdržljivosti onih skela kojim podupiru :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Vrh