Autobuski terminus - Zeleni Venac - sa blizom okolinom - Ideje

Radionica, naši neobavezni modeli, predlozi, ideje - kako učiniti Beograd lepšim

Moderator: Igor

alexandernbg
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 289
Pridružio se: Sub Feb 10, 2007 10:01 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod alexandernbg » Pet Avg 27, 2010 9:27 pm

Zanima me kako bi vi uredili prostor koji obuhvata deo oko Meka, ulaz u podzemni prolaz i donju stanicu...

Nekako mi je ruglo ovako, ja bih gore napravio neki park sa kaficem, stanica naravno ostaje, Mek bih srusio...
A dole isto zelenilo, drvece..ali ne neko visoko da ne zakloni pogled...

Pustite masti na volju :)
Mrzim srpsku zeleznicu.
jovanovm
Advanced
Postovi: 3548
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 65
Pohvalio: 19

Postod jovanovm » Sub Avg 28, 2010 12:03 am

Otprilike tako nešto isto. Dozvolio bih gradnju malih kioska za prodaju sendviča, kafe i tako toga na obodu tog mini-parka, stavio dosta zelenila i par stolova za šah. Nešto nalik na Zuccotti Park blizu ruševina Svetskog trgovinskog centra u Njujorku...

Slika
zidar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2063
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2923
Pohvalio: 808

Postod zidar » Sub Avg 28, 2010 1:42 am

Okretnicu treba cim prije izmestiti sa sadasnje lokacije. Apsurd je imati terminalnu stanicu u centru grada, isto vazi i za trg republike.
U centru autobusi treba da budu prolazni a ne da se gomilaju i zauzimaju prostor. Nista ne izmisljam, Systra je to lepo obrazlozila u studiji iz 2000. koja nikada nije primenjena.

To naravno zahteva kompletnu reorganizaciju javnog prevoza.

A kada to uradimo, valja spojiti potez Zeleznicka stanica-Zeleni Venac a onda u dva pravca, ka Terazijama i ka knez Mihajlovoj. Sve to u pesackim ulicama, parkovima i stepenicama. Nije to mnogo zahtevan poduhvat mada bih ja usput i par zgrada srusio.

Slika

Mozda sam malo van teme ali nisam mogao da odolim, u svakom slucaju sadasnji zelenjak treba barem umiti, izmedju donje i gornje stanice staviti pokretne stepenice a od gornje stanice napraviti terasu koja gleda na reku.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Sub Avg 28, 2010 2:12 am

1.Ukinuo bih okretnicu,
2.ako baš mora i dalje tu da bude, uveo bih trole umesto buseva barem zbog buke i ekologije,do izgradnje Metroa
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4717
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sub Avg 28, 2010 11:04 am

Окретница би требало да се измести, само је проблем где. :/

Оне уџерице требало би срушити и направити паркић.

Све степенице би требало да буду покретне (укључујући и Каменичку - колико знам, за то су и постојали планови).
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17508
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4668
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Sub Avg 28, 2010 12:31 pm

Potpisujem zidarov i willetov post.

Mislim da po onom planu metro sa jovinom dakle po gup-u iz 1972 zamisljena pesacka zona od glavne zeleznicke preko parka ispred ekonomskog fakulteta do zelenjaka...
Poslednja izmena od vucko u Sub Avg 28, 2010 12:33 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11499
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10373
Pohvalio: 2339

Postod stf » Ned Avg 29, 2010 6:45 pm

Slazem se. Gradski saobracaj kroz centar treba da bude protocni, a ne u vidu depo-a. Za to cak ne treba ni investicija, vec samo reorganizacija.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4717
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Ned Avg 29, 2010 8:22 pm

Проблем са проточним саобраћајем је - проточност улица. Слажем се да су проточне линије практичније, али у случају Београда све то доста килаво функционише (нема га, нема га, па наиђе 5 заредом). :/
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11499
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10373
Pohvalio: 2339

Postod stf » Ned Avg 29, 2010 11:08 pm

Wile E. Coyote napisao:нема га, нема га, па наиђе 5 заредом. :/

Autodebilski koncept!
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17508
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4668
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Ned Avg 29, 2010 11:10 pm

Cuti bre,ima cemo 250 tih ekoloskih buseva,oni su vodootporni na guzvu,ali cuti nemoj nikome reci!!! :P
hazard
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2459
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:51 am
Kontakt:
Pohvaljen: 226
Pohvalio: 234

Postod hazard » Pon Avg 30, 2010 10:48 am

Wile E. Coyote napisao:Проблем са проточним саобраћајем је - проточност улица. Слажем се да су проточне линије практичније, али у случају Београда све то доста килаво функционише (нема га, нема га, па наиђе 5 заредом). :/

Pa onda nek uzmu neku ulicu u centru (manju) i da je zatvore za sav saobracaj osim javnog. Kola nek kruze malo vise, a autobusima/trolama oslobodili bi slobodan pravac. Ja sam tako imao ideju (ne znam koliko prakticnu) da se 1 ili 2 ulice na gornjem dorcolu zatvore za sav saobracaj osim za trole, kako bi se osigurala prohodnost ka C. Dusana i depou GSP cime bi se ukinula okretnica na stud. trgu. Mozda moze i neko slicno resenje za zel. venac.
Poslednja izmena od hazard u Pon Avg 30, 2010 10:51 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4717
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 30, 2010 11:03 am

Ух, тешко да можеш да затвориш улице око Зелењака, јер ту ти је Бранкова, Теразијски тунел, Дечанска... Једноставно нема неких алтернативних праваца. :( Питам се и да ли би те све улице поднеле гомилу пролазних линија (и сад 16, 65, 77 и 95 праве гужву).

Ако се добро сећам, било је планова да терминус на Зеленом венцу буде подземни. Није ни то најсрећније решење, јер још увек остаје гомила аутобуса у улицама које воде ка терминусу.

А да окретница трола треба да се склони са Студентског трга на Дорћол, то потписујем. :kk:
Poslednja izmena od Wile E. Coyote u Pon Avg 30, 2010 11:19 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17508
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4668
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Pon Avg 30, 2010 11:20 am

To u vezi podzemnog plana je sigurno jovinovo "maslo" jer takodje ima plan da na studentskom trgu bude podzemna okretnica trola
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11499
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10373
Pohvalio: 2339

Postod stf » Pon Avg 30, 2010 9:27 pm

vucko napisao:To u vezi podzemnog plana je sigurno jovinovo "maslo" jer takodje ima plan da na studentskom trgu bude podzemna okretnica trola

Konacno i on da me razocara. :P
Okretnica treba da se izmesti, nista drugo. Npr, mogla bi biti kod depoa u Dunavskoj. Kad bi isli za garazu, vise se ne bi spustali niz Dobracinu, vec samo ostajali tu.
A za Zeleni Venac cu da dobro porazmislim, pa cu da se javim....ima tu dosta da se razmislja.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
metropolitan
Intermediate
Postovi: 142
Pridružio se: Sre Jun 30, 2010 12:28 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod metropolitan » Pon Avg 30, 2010 11:49 pm

Tema zelenog venca se slaze sa temom Savskog amfiteatra koja je toku. Obe su pravi pogodak i izuzetno vazne za izgled Beograda i zdravlje Beogradjana.

Najpre bi trebalo nesto da se ucini da nestanu one rupe na trotoaru izmedju Sremske i autobuske stanice kod nekadasnje Beobanke.Sta vec nije asfaltirano i poplocano, stosta i vise puta, a ovo mesto gde prolazi ubedljivo najvise ljudi svakodnevno neda svoje rupe u asfaltu, mozda je to deo zasticene celine 20. veka poput kaldrme sa Kosancica.

Dugorocnije trebalo bi do prolaska metroa povezati linije iz juznih delova Beograda sa novobeogradskim i ostvariti pomenutu protocnost, ali one bi mogle da se krecu inace vrlo sirokom Jug Bogdanovom, mozda bi cak i redukovani automobilski saobracaj, samo za stanare Starog grada isao tom ulicom dok bi nesretni zitelji Brankove najzad mogli da otvore prozore i ugledaju drvece ispred svojih zgrada i reke biciklista. rolera i setace u svojoj lepoj ulici sa prelepim pogledom prema uscu i Nbg.

Posle mosta sva vozila bi skretala ka Jug Bogdanovoj, Principovoj i Pop Lukinoj, a ul.Carice Milice koja je takodje vrlo lepa, poput one po kojoj dobi ime,bi bila pesacka veza Knez Mihajlove, parka na Toplicinom vencu i Zelenog venca.

U nastavku prema Karadjordjevoj...drugi put.
aladin2908
Intermediate
Postovi: 127
Pridružio se: Sub Jun 04, 2011 8:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod aladin2908 » Čet Jun 09, 2011 10:50 pm

Vidim da nije dugo objavljivano ali isto tako ništa nije ni urađeno. Verovatno bih ponavljao veći broj članova kada bih rekao da je najbolja zamena za Z. Venac ulica kod Ušća. Makar za linije koje dolaze sa N. Beograda. Linije tipa 52.53.56 mogu da okreću u ulici Admirala Geprata jer svako ko se vozi ovim linijama zna koliko je semafor na raskrsnici Kneza Miloša i Kraljice Natalije nepodnošljiv, ali mislim da ni njima nije problem Ušće ako se preko mosta ukine prolazak linija 75.84.71.704.706.706

A ako ostane okretnica kod Z.Venca neka se uvede lokalna trolejbuska linija Z. Venac Ušće sa taktom na 5-7 minuta
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17508
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4668
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Čet Jun 09, 2011 10:54 pm

Na drugim temam je diskutovano.Neko je postavio pre neki dan sa konferencije danas link o zagadjenju i ekoloskim gorivima.

Gospodja iz gradskog sekretarijata je lepo rekla da je ubedljivo najzagadjenije mesto u Beogradu Zeleni venac,a merili su cak i lokaciju na autoputu kod mostara!
aladin2908
Intermediate
Postovi: 127
Pridružio se: Sub Jun 04, 2011 8:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod aladin2908 » Čet Jun 09, 2011 11:01 pm

Pa svaki dan čekam autobuas tamo i moram da priznam da ne greši. Mada ne vidim i kako bi pogrešila kada se nabije 10 parkiranih sa jedne i 10 sa druge. Prave gužvu,smog i opšti haos...Najviše nervira čekanje jer se svi lepo uparkiraju i svaki sledeći staje sve niže i niže da je poslednja stanica odmah kod ugostiteljske škole. Pauza se pravi na perifernim terminusima gde ne postoji toliki protok saobraćaja!
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4717
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Jun 09, 2011 11:07 pm

aladin2908 napisao:Vidim da nije dugo objavljivano ali isto tako ništa nije ni urađeno. Verovatno bih ponavljao veći broj članova kada bih rekao da je najbolja zamena za Z. Venac ulica kod Ušća. Makar za linije koje dolaze sa N. Beograda. Linije tipa 52.53.56 mogu da okreću u ulici Admirala Geprata jer svako ko se vozi ovim linijama zna koliko je semafor na raskrsnici Kneza Miloša i Kraljice Natalije nepodnošljiv, ali mislim da ni njima nije problem Ušće ako se preko mosta ukine prolazak linija 75.84.71.704.706.706

A ako ostane okretnica kod Z.Venca neka se uvede lokalna trolejbuska linija Z. Venac Ušće sa taktom na 5-7 minuta

И онда ће бити потребна по 2 преседања са краја на крај. Ако се окретница измешта, онда све линије које окрећу у центру морају да се преместе на ту окретницу.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17508
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4668
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Čet Jun 09, 2011 11:10 pm

To je lepo objasnio zidar,bolje je i imati presedanja,ali tacan i pouzdan prevoz i manje zagadjenje na zelenjaku.Sto je kraca linija to je pouzdanija,dobilo bi se i vise vremena nego sto se gubi na zelenjaku.

Zidar je pominjao neku liniju sa intervalom 2-3 min od zelenjaka do okretnice na uscu.
Glas prirode
Intermediate
Postovi: 328
Pridružio se: Ned Sep 12, 2010 12:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod Glas prirode » Pet Jun 10, 2011 2:38 am

Dobro je sto se tema okretnice Zeleni venac pokrenula, jer sam i danas na tom mestu mislio o tome koliko je vazno i neophodno da se koliko sutra iznadje resenje za oslobodjenje od te okretnice i zagadjenja koje izaziva.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4717
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pet Jun 10, 2011 7:32 am

vucko napisao:To je lepo objasnio zidar,bolje je i imati presedanja,ali tacan i pouzdan prevoz i manje zagadjenje na zelenjaku.Sto je kraca linija to je pouzdanija,dobilo bi se i vise vremena nego sto se gubi na zelenjaku.

Zidar je pominjao neku liniju sa intervalom 2-3 min od zelenjaka do okretnice na uscu.

И даље ме није убедио. Ако ћеш да идеш са Новог Београда или Земуна на Звездару и мењаш 3 превоза, то је жестоко малтертирање (да не говорим о појединачним картама, мада се то да средити тако што би важиле пола дана). Ако се окретница измешта, онда све линије које окрећу у центру треба пребацити на ту окретницу, а онда поново прелази гомила линија преко Бранковог моста.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
11030
Higher intermediate
Postovi: 1173
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1146
Pohvalio: 693

Postod 11030 » Pet Jun 10, 2011 6:07 pm

Okretnica jednostavno ne treba da postoji, bar ne za dvocifrene linije. Cini mi se da je ideja za Admirala Geprata najbolja, ne bi se islo Narodnog fronta gde je uvek guzva zbog bolnice. I tu naravno da bude protocna stanica a ne groblje autobuskog cekanja. Ili bar tu izmestiti dve linije, 52, 56 na primer. Balkanskom se do AG spusta za 2 min.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8703
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3440
Pohvalio: 819

Postod boca-ica » Pet Jun 10, 2011 11:18 pm

Wile E. Coyote wrote
Ако ћеш да идеш са Новог Београда или Земуна на Звездару и мењаш 3 превоза, то је жестоко малтертирање (да не говорим о појединачним картама, мада се то да средити тако што би важиле пола дана). Ако се окретница измешта, онда све линије које окрећу у центру треба пребацити на ту окретницу, а онда поново прелази гомила линија преко Бранковог моста.

Kako bi bilo to isto a malo izmenjeno ?
Ако ћеш да идеш са Новог Београда или Земуна на Звездару и мењаш 3 превоза, то је жестоко малтертирање (да не говорим о појединачним картама, мада се то да средити тако што би важиле пола дана). Ако се окретница измешта,(иза Дејтонке где је трамвај ) онда све линије које окрећу у центру треба пребацити на ту окретницу, а онда прелази гомила линија уместo једног преко 3 , тј. 4 моста Бранковог, Старог (трамвајског), Газеле и будће Игле

Negde sam i mapu postavio sa istim ali promakao mi komentar Wile E. Coyote a baš bih ga rado pročitao bez obzira da li je pozitivan ili negativan :)
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4717
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sub Jun 11, 2011 10:42 am

Мислим да је мени промакла мапа. Ја сам као и сви да се реши проблем окретнице на Зелењаку, али генерално нисам за то да се све линије скраћују до ширег центра и повезују аутобусом кроз загушени центар. Једино се могу повезати метроом, којег никад неће бити. Према томе, једино решење је заједничка окретница (или пар окретница у кругу који се може препешачити за пар минута).
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"

Povratak na “Beobuild - radionica”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gosta