Šta je novo?

Taksa za ulazak u centar grada

Pa jasno je da se tesko moze smanjiti obim prevoza jer koliko god da se napravi ulica i traka uvek ce biti skoro potpuno pune(bar sto se tice sireg centra).

Stoga je jasno da taksa daje dodatni novac gradu i forsira javni prevoz,oko te dve stavke se sve vrti.
 
Protiv takse, pa nama teški saobraćaj prolazi kroz centar jer nije završena obilaznica a mi se pravimo da smo metropola. Posle gradnje metroa možemo diskutovati. Ako ne postoji alternativa onda se to zove harač.
 
Ali ako se tim ‚‚haracom‚‚ finansira poboljsanje javnog prevoza ili metro, sta je tu lose?
 
Loše je ako metroa neće biti još 20 godina, i ako te pare odu negde druge, kao što se kod nas često desi..
 
Finansirao bi se most na Adi.
 
Oce sipak,evo pricah sa drugom koji je kao i ja student a radi istovremeno.Po ceo dan je u kolima,i misljenja je da je most na adi trebao i 500 miliona da kosta,al da se napravi.A onaj ko zabrani automobilima da udju u centar treba da ide na lomacu.Sto je najgore tako misli velika vecina naseg naroda koja vozi.
 
Isto tako je moj kolega juce parkirao dzip na PESACKO STEPENISTE , a kad sam mu napomenuo da ce mu ostati otisci stopala po haubi, jer nemaju pesaci gde da prodju, lik meni odgovara da bi tom nekom, polomio obe noge. Zamisli!
Takve stoke ima mnogo, i uveo bih mu taksu i za izlazak iz centra, maloumni id*** sebicni. Ko da su jedni na svetu, i samo oni treba da zive.
 
Uvek treba da postoji alternativa, u sadašnjoj situaciji da bi otišao u PA mora se proći kroz centar što znači da bi plaćali taksu i oni koji ne žele u centar ali moraju. Znam da nije pravo poredjenje ali to bi bilo gore nego što je bila naplata poluprofila BG-NS oni su bar imali alternativu sa starim novosadskim putem. Poseban problem je teretni saobraćaj za koji ne postoji obilaznica a osim gužve oni prave i većinu štetnih gasova. Mislim da ne mogu dovoljno da istaknem koliko je Beogradu neophodna obilaznica. Što se tiče takse da bi naplaćivali moramo i nešto ponuditi (obilaznica, metro, UMP, SMT) bilo šta u suprotnom to postaje harač.
 
Da, ali nekoliko postova ranije sam objasnio da se tranzit ne bi naplacivao, vec samo boravak u centru, a napisao am i kako bih to izveo.
 
Stf to nije pravo rešenje. Po meni ne treba izmišljati toplu vodu, već primeniti proverena rešenja naravno uvažavajući specifičnosti Beograda. Za sve to su potrebne velike investicije u infrastrukturu i drumsku i železničku, tj. bez razvijene infrastrukture nema ni razvijene ekonomije ni svega ostalog što iz toga proizilazi. U sadašnjoj situaciji mislim da bi efekti takse bili veoma mali, pogledaj prihode parking servisa. Broj auta u BG tek treba da raste jer imamo mali broj vozila po glavi stanovnika i to je neminovno sa porastom standarda, što znači bez ozbiljnijeg ulaganja u infrastrukturu nema ni velikih pešačkih zona ni izmeštanja saobraćaja iz centra. Postoji podatak da tri četvrtine štetnih gasova u saobraćaju u EU naprave kamioni a mi našu obilaznicu pravimo već preko 20 godina samim tim vidiš gde smo.
 
Vrh