Šta je novo?

Tošin bunar: proširenje i rekonstrukcija ulice

Pa da, nema tog saobraćajnog problema koji naši inspirisani stručnjaci neće pokušati da reše - klasičnom semaforizovanom četvorokrakom raskrsnicom sa 4 signalna režima.

Ne vredi, i to je struka, kao fudbalske sudije, gde moramo da dovedemo strance.
 
Inače, završetkom izgradnje kraka autoputa od Surčina do Vojvođanske predviđam kolaps u Tošinom bunaru ravan onom u Jurija Gagarina.
 
Ако се не реконструише - да, биће хаос, иначе не би морао да буде проблем. Већ сад имамо глупи чеп код "Роме", где се ови који настављају право сабијају у једну траку - избегавају крајњу десну јер има условну стрелицу, па да не љуте ове што скрећу ка Б. коси - а онда кад се прође семафор, одједном ширина, 3+3, све у 16. Само треба ускладити пропусну моћ раскрсница са истим параметром профила улице. Велика наука.

Слично важи и за Јурија Гагарина.
 
vucko":3586a40b je napisao(la):
Inače, završetkom izgradnje kraka autoputa od Surčina do Vojvođanske predviđam kolaps u Tošinom bunaru ravan onom u Jurija Gagarina.
Videćemo.

Olakšavajuća okolnost je što će gužva zbog auto-puta biti najveća nedeljom uveče kada nema previše saobraćaja u JG i u TB-Zemunska-Vojvođanska.

Ali zato petak će biti paklen sigurno.
 
Зато треба направити функционалном трећу паралелну дуж дела НБГ западног од пруге, Европску/Јапанску, која треба да се продужи кроз бивши ИМТ и споји са Ђорђа Станојевића код паркинга Ерпорт ситија. Та веза ће моћи да одвуче локални саобраћај из 60их блокова до Омладинских бригада, Миланковићевог булевара, аутопута и Пупиновог булевара.
 
Ima i više nego dovoljno mesta da se doda još jedna traka od Lidl raskrsnice do Rome koja će dodati desno skretanje i omogućiti dve trake za pravo.

Mada iskreno, mislim da je za početak dovoljno da se srednja traka prebaci sa skretanja levo, na pravo. I ovako dve trake skreću u 1 1/2 zbog parkiranih kola i svi završe u 1 traci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848985#p848985:3tyzygwe je napisao(la):
Пантограф » 12 Мај 2021 09:08 am[/url]":3tyzygwe]Ако се не реконструише - да, биће хаос, иначе не би морао да буде проблем. Већ сад имамо глупи чеп код "Роме", где се ови који настављају право сабијају у једну траку - избегавају крајњу десну јер има условну стрелицу, па да не љуте ове што скрећу ка Б. коси - а онда кад се прође семафор, одједном ширина, 3+3, све у 16. Само треба ускладити пропусну моћ раскрсница са истим параметром профила улице. Велика наука.

Слично важи и за Јурија Гагарина.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849057#p849057:3tyzygwe je napisao(la):
bl3y4 » 12 Мај 2021 01:45 pm[/url]":3tyzygwe]Ima i više nego dovoljno mesta da se doda još jedna traka od Lidl raskrsnice do Rome koja će dodati desno skretanje i omogućiti dve trake za pravo.

Mada iskreno, mislim da je za početak dovoljno da se srednja traka prebaci sa skretanja levo, na pravo. I ovako dve trake skreću u 1 1/2 zbog parkiranih kola i svi završe u 1 traci.
Скоро сваки дан пролазим том раскрсницом код „Роме“ и скрећем десно из Земунске у Гандијеву и правац Бежанијска коса.

Не треба додавати још једну траку јер тај део Земунске улице, тј само правац према Војвођанској, неких 100 метара пре семафора је са четири траке, две за лево скретање у Гандијеву према Јурија Гагарина и две траке за правац ка Војвођанској. С тим што је крајња десна трака, и за кретање право и за десно скретање у Гандијеву према Бежанијској коси.

Све је лепо обележено водоравном сигнализацијом на самим тракама. Колико пута ми се деси да чекам на семафору иза градског аутобуса или аутомобила који иду право. И кад се упали зелена стрелица за десно скретање, морате да чекате, то није никакав проблем. Једино кад је црвено светло за право и упали се зелена стрелица за десно условне скретање, можете да прођете тј. да скренете десно, само ако сте први у десној траци, с тим што морате да прво пропустите пешаке, ако их тада има на пешачком прелазу у том делу улице.

Иначе је много већи саобраћај на овој раскрсници за лево скретање из Земунске у Гандијеву према Јурија Гагарина, него за правац према Војвођанској улици. Бар за сада. Земунска улица треба да се реконструише и да буде 3+3, када, вероватно када се изгради ова магистрална саобраћајница Сурчин-Нови Београд. Наравно тада сви они паркинзи који су у Земунској улици, и са парне и непарне стране – лете одатле. Једино ће можда бити "проблем" код хотела "Б", правац улице до хотела и ти паркинзи !
 
Тачно, ту их је сада више за скретање улево, ка Гандијевој, али, када ово буде правац за Чачак и Ужице знатно ће се повећати број ових који хоће право. А за право ту нема довољно простора: пошто се иза раскрснице настављају три траке, сва логика каже да три траке на том семафору треба да буду за право. А то неће моћи никако.
 
Зато треба урадити као алтернативни правац за 60те блокове и из њих спајање улица Европске/Јапанске са Ђорђа Станојевића.
 
Može li neko da mi skicira ili kaže gde je Roma? Slabo znam taj kraj :)
 
Ugao Gandijeve i Zemunske/Vojvođanske.

Zanimljivo, inače, koliko Gandijeva ima potencijala da napravi problem, i sa Jurija Gagarina, i ovde.
 
Tu je kod Rome bilo i jedno ostrvce koje su oni koji su se spustali sa b.kose redovno kačili i ostavljali branike na raskrsnici.
Sećam se kao klinac, kada je radjena Vojvodjanska, da je ceo saobraćaj isao Partizanske avijacije, pa se spuštao Gandijevom (sa mrežom rupa od šahtova), te ostro skretanje u Pere Segedinca. E to je bio horor dobrih godinu dana.
 
Ovo proširenje u TB koje je na prethodnoj strani skicirao @Gaga meni naviše liči na buduće levo skretanje iz pravca Bežanije u sadašnji kompleks Publikuma, pre onog BVK objekta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850617#p850617:2sz6rsua je napisao(la):
Bezaninac » 17 Мај 2021 12:53 pm[/url]":2sz6rsua]Ovo proširenje u TB koje je na prethodnoj strani skicirao @Gaga meni naviše liči na buduće levo skretanje iz pravca Bežanije u sadašnji kompleks Publikuma, pre onog BVK objekta...
@Бежанинац, тачно биће и то лево скретање из правца Бежаније у садашњи "Публикум" и стамбено насеље "Нови Минел". То су почели сад за викенд да раде, а поставили су и каблове преко обе коловозне траке, за ту будућу раскрсницу са семафором. Ево неколико фотографија од јуче-17.05.2021., где се виде радови на том будућем левом скретању.




 
Samo cu reci jedno. STRASNOOOOO...Jos jedna semaforska raskrsnica u nizu. Ako bi brojili od raskrsnice sa Gandijevom do raskrsnice sa ulicom Heroja od Kosara onda je to 4. ili 5. semafor. 1.sa Gandijevom, 2. Lidl, 3. Dim trade i hotel Nbgd 4. kod Eko pumpe i Savade 3, 4. OVA NOVA ZA NOVI MINEL i 5. semafor bi bio taj sa Herojem od Kosara. Ova relacija koju sam napomenuo je duzine nekih manje od 1,5km. Bruka i sramota. Zasto nisu iskoristili semafor kod Eko pumpe pa tamo nek se zavlace??? Tosin bunar postaje ulica za IZBEGAVANJE.
 
Јел се то десила нека оптичка варка или је неки проблем са нивелацијом ивичњака?
 
Dodajte na Tošin Bunar i to da će Koridor 11 biti priključen na njega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851300#p851300:2z7tsq05 je napisao(la):
Galeks » 19 Мај 2021 12:17 pm[/url]":2z7tsq05]Јел се то десила нека оптичка варка или је неки проблем са нивелацијом ивичњака?
Ако мислиш на трећу слику по реду, није ни једно ни друго. Радници су само поставили укосо ивичњак, где би требало да буде. Види се да имају још да обрађују бетон од шахта, јер смета да се правилно постави тај ивичњак. Увећао сам тај део слике и означио стрелицом тај ивичњак, где се лепо види то што сам објаснио.
ивичњак_оптичка варка.JPG
 
Што каже @Бежанинац, а сада се види боље, биће само лево скретање из правца Бежаније у садашњи "Публикум" и стамбено насеље "Нови Минел".

Поставили су ивичњаке на делу где треба да се скреће лево према насељу "Нови Минел", спровели инсталације у ископане канале преко улице, асфалтирали их, за нову семафорску раскрсницу :notok: у Тошином бунару. Од недеље ће да скидају ивичњаке на делу средњег (зеленог) појаса, у коловозној траци према Земунској улици, где ће бити та будућа раскрсница са семафорима. На супротној траци у делу будуће раскрснице треба да се поставе ивичњаци на мањем делу "бившег" зеленог појаса између коловозних трака. Тек после тога следи насипање слојева са земљом, шљунком, песком па асфалтирање. Надам се да ће до краја следеће недеље то све урадити.

Неколико слика од јуче-субота 22.05.2021., могао сам на миру да сликам пошто су радници Београд пута отишли у 14 часова.

Будућа раскрсница за скретање у "Публикум" и насеље "Нови Минел", скретање се види на десној страни слика.
IMG_20210522_141640_resized_20210522_105202843.jpg
IMG_20210522_141642_resized_20210522_105204587.jpg
IMG_20210522_141700_resized_20210522_105203251.jpg
IMG_20210522_141724_resized_20210522_105203710.jpg

Постављени ивичњаци за нову траку за лево скретање.
IMG_20210522_141755_resized_20210522_105404594.jpg
IMG_20210522_141810_resized_20210522_105405465.jpg
IMG_20210522_141933_resized_20210522_105406595.jpg

IMG_20210522_141941_resized_20210522_105406215.jpg

Поглед у правцу бензинске станице и раскрснице са Булеваром хероја са Кошара и Николе Добровића.
IMG_20210522_142022_resized_20210522_105405052.jpg

Постоља за семафоре за оба смера коловозних трака. У реду је урађено постоље за коловозну траку у смеру према Земунској улици, а пре десног скретања за "Публикум" и насеље "Нови Миленијум". Али ме мало буни урађено постоље за семафор, овде на паркингу, з после будуће раскрснице, а за коловозну траку у смеру према раскрсници са Булеваром хероја са Кошара и Николе Добровића!
Оваква постоља су урађена и на делу раскрснице за лево скретања, пре будуће раскрснице, а из правца Земунске улице.
IMG_20210522_142206_resized_20210522_105818831.jpg

:sesir:
 
Zašto toliko naši forsiraju leva skretanja kada postoji raskrsnica 100m dalje gde može polukružno da se uradi?

Leva skretanja su smrt za saobraćaj i ne smeju se uvoditi kada je mogućnost polukružnog u blizini.

Ko daje dozvole za ovakve stvari? Mozga bez.
 
Polukružno je još veća smrt... zapravo se polukružno okretanje zabranjuje na mestima gde bi bilo učestalo (Glavna pošta, Oml. brgd - Đ. Stanojevića (nisam siguran da li je i dalje zabranjeno)) i time značajno smanjivalo kapacitet trake za levo skretanje. Mislim da to na Nikole Dobrovića ne bi dobro funkcionisalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852486#p852486:3s6p1eoq je napisao(la):
astrodule » 23 Мај 2021 09:21 am[/url]":3s6p1eoq]Zašto toliko naši forsiraju leva skretanja kada postoji raskrsnica 100m dalje gde može polukružno da se uradi?

Leva skretanja su smrt za saobraćaj i ne smeju se uvoditi kada je mogućnost polukružnog u blizini.

Ko daje dozvole za ovakve stvari? Mozga bez.
@Дуле, лева скретања су мање „зло“ него полукружно окретање. Полукружна окретања знају доста да успоре саобраћај, поготово у улицама које су профилом уже, па нека возила, због већег круга окретаја или своје дужине, не могу одједном да ураде полукружно, него морају да стану, па уназад, па тек онда да наставе даље. За то време се створи колона иза таквог возила.

Полукружно окретање код Николе Добровића, на то полукружно окретање си сигурно мислио, је удаљено 330 метара, од места где сада раде лево скретање.
Да не раде ово лево скретање за насеље „Нови Минел“, сва возила која би скретала полукружно код Николе Добровића, би направила у неким тренуцима, приличну колону-гужву, јер ту поред полукружног окретања, скрећу и возила која иду лево према Бежанијској коси. Изградњом левог скретања, ће на елегантан начин да се смањи притисак возила на раскрсницу Тошин бунар-Николе Добровића-Булевар хероја са Кошара, који признаћеш, није мали, а биће све већи.

Дозволе издаје градски Секретаријат за саобраћај.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852617#p852617:3s6p1eoq je napisao(la):
winstonsmith » 23 Мај 2021 09:26 pm[/url]":3s6p1eoq]Polukružno je još veća smrt... zapravo se polukružno okretanje zabranjuje na mestima gde bi bilo učestalo (Glavna pošta, Oml. brgd - Đ. Stanojevića (nisam siguran da li je i dalje zabranjeno)) i time značajno smanjivalo kapacitet trake za levo skretanje. Mislim da to na Nikole Dobrovića ne bi dobro funkcionisalo.
@винстонсмит, наравно да си у праву, око полукружног окретања, а @Дулету сам већ одговорио. Да, и даље је забрањено полукружно окретање код Омладинских бригада-Ђорђа Станојевића. Мада по неки пут има бахатих који то ипак ураде!
 
У Грчкој је практично на свим раскрсницама забрањено полукружно.

Али, постоји и ефикасно и корисно полукружно окретање - само га треба изместити са раскрснице. Код нас имамо примере у Бул. ЗЂ и у Европској/Јапанској, а у свету: https://en.wikipedia.org/wiki/Michigan_left
 
Vrh