Šta je novo?

Kamenička ulica

BG city

Novice
Učlanjen(a)
03.03.2017.
Poruke
3
Pohvaljen
0
Ulica koju gosti Beograda prvo primete kada od "Autobuske stanice Beograd" krenu prema centru prestonice. Tužno je gledati ih kako se provlače izmedju prostrtih ćebadi i čaršafa sa polovnom robom. Pripadnici komunalne policije prođu jednom dnevno, maltene se pozdravljajući sa ekipom koja se ne menja godinama. Broj hotela i hostela u Savamali raste proporcionalno broju gaća, čarapa, ratkapni i bojlera u ponudi sumnjivih likova...a mogla bi biti mnogo više od toga. Samo uz malo razumevanja i podrške gradskih otaca. Da li neko ima predlog kako rešiti ovo bizarno stanje?
 
Evo jedno rešenje i tako od ulice Gavrila Principa do Balkanske:

LjubljanaTouristCard-info-utili.jpg
 
Mislim da je tvoj predlog dobro rešenje za uspone sa kojih se pruža ugodan pogled. Ovde je nekada postojao pogled na reku i zalazak sunca, ali je stanje izmenjeno sa izgradnjom BG na vodi. Svi postavljaju pitanje komunikacije centra grada i BG na vodi, a Kamenička ulica je najprirodnija i najbrža konekcija. Da li je preskupo izgraditi pokretne stepenice, pa makar samo jedne, za penjanje ka gradu? Ako to može Medelin u Kolumbiji i to u dužini od 350 metara (ovde je potrebno manje od 100), ne vidim zašto ne bi mogao i Beograd u dogledno vreme. Prikačio sam rešenje iz Medelina, Barselone i Portugala.

https://www.yahoo.com/news/colombian-ci ... 00654.html

Pogledajte prilog 2
 
- cini mi se da nagib u Kamenickoj nije toliki da bi se savladavo uspinjacom ili pokretnim stepenicama
- ne znam kako bi se u tom slucaju rijesilo kretanje automobila
- ne znam kakva ce biti izmjena u ulici nakon izgradnje tunela
 
Prvo treba počistiti onaj svinjac i zabraniti divlju prodaju djubreta, pa tek onda da razmišljamo o funikularima i esalatorima.
 
Divlja prodaja đubreta je zabranjena, a čišćenje se zna u čijoj je nadležnosti (kao i kontrola prodaje).

To znači da je problem u nečem drugom...
 
Pola Monte Karla je u ovim pokretnim stepenicama, negde su paralelno obicne i pokretne a negde je opcija samo pokretne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moram priznati da je ovo sa pokretnim stepenicama odlicna ideja doduse neko je prepisao od velikih gradova ali ako i prepisujemo neka to bude od najboljih!
 
Negdje smo vec raspravljali o ovome mislim da postoji cak tema
 
Pokretne stepenice sa montažnom ciradom koja bi stajala spakovana u nekom od obližnjih komunalnih objekata :pob:
 
Svidjaju mi se predlozi. Tema je prava. Obim investicije nije neogranicen, mozda se neko i zainteresuje. Predlozicu da krenemo sa najgrdjim tehnickim izazovima, pa hajde da ih resavamo:
1) Ko god se penje Kamenickom, mora da predje ulicu Gavrila Principa, kako elegantno postaviti nadvožnjak, da bude lepo uklopljen. Gde bi se on završavao, u parku ili trotoaru
2) Kad se popnete Kameničkom izađete jednu raskrsnicu, tu je Lomina ulica, levo se ide za autobusku stanicu Zeleni Venac, a desno ka Balkanskoj ulici. Ako produžite napred izađete na ulicu Kraljice Natalije (bivša Narodnog Fronta), od nje preko parka ste na Terazijama, levo Zeleni Venac desno ka Balkanskoj. Od Lomine ulice do Kraljice Natalije su ulazi na pijacu Zeleni Venac. Da li produžavati pokretne stepenice ka Kraljice Natalije i dalje ka Terazijama? Kako rešiti ukrštanje sa Lominom?
3) Dvonožna st***, sitnog zuba ili bez njih. Vandali svake vrste. Štetočine iz obesti. Navijači, koji obožavaju prolazak Kameničkom.
4) Krajnje legitimni zahtevi starija komšinica koja vuče kolica sa pijace i komšije koji voli da nosi gajbu paradajza na ramenu, a pod drugu mišku poduhvati džak krompira.
5) Održavanje higijene, čišćenje, pranje, uklanjanje snega
6) Dugoročno rešenje. I da bude vanvremenskog dizajna. Na primer TC Staklenac je posle 2 godine vec bio potpuna dosadna staklo-čelična ruina. Mora da deluje sveže bar 50-tak godina, sa što je manje mogućim održavanjem jer ga kod nas nema.
7) Kolika treba biti minimalna širina pokretnih stepenica u jednom smeru? Koliko odmorišta treba da ima?

Nastavite pitanja, a možete da dajete i po neki odgovor. Predlažem da se za odgovore vezujemo za redne brojeve koje sam predložio.

Srećno!
 
Uf, dobra tema - ali mislim da duuuugo nece doci na red za sredjivanje, prosto jer nijedno resenje nije najsrecnije.

Prva slika, primer iz Ljubljane, uspinjaca, mislim da nije potrebna. Niti bi kamenicka povezivala neke bitne tacke, nit je nagib strm, verovatno vise i kosta, operater mora da je u blizini, svega 20ak ljudi bi moglo da stane odjednom itd...

Pokretne stepenice na mestu sadasnjih bi bile pun pogodak. Ali nista fensi i skupo, obican hongkonski recept bi bio dovoljan. Pokrivene, automatske, pouzdane i lepo uklopljene u okolinu.

 
Ja bi samo Kameničku proširo za 2 metra na ustrb onih dvorišta
a postojece stepenice obnovio i u izrazeniji kaskadni poredak turio .... i dr. ništa ne bi diro :)

Balkanska , Kamenička, Abardareva...... su vrlo upečatljive i ne zaboravan deo Beograda.....

verovatno domaci i strani turisti kad se vrater svojoj kuci
opisuju posebno baš te karakteristične Bgd ulice
-da po njima - i koza pod ručnom ide -

šalu na stranu, ali oduševljavamo se opisam takvih ulica tudjih gradova , a što ne bi i našim Beogradskim :D

Kao na primer ovo:
...Istražiti Porto je veoma jednostavno, sve dok vam je obuća udobna. Kao i u portugalskoj prestonici,
Lisabonu, brda i strme, srednjovekovne ulice, povezane štrikovima na kojima se suši veš, čine portret grada....

deo šarma...

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437470#p437470:1x0dd04k je napisao(la):
direktor » 04 Mar 2017 12:46 am[/url]":1x0dd04k]Negdje smo vec raspravljali o ovome mislim da postoji cak tema
Bilo je detaljne priče na bar dve teme. Spajanje Kalemegdanskog platoa sa Savskim priobaljem i Terazijska terasa. Uopšte, ceo Terazijsko-Kalemegdanski greben treba spojiti pokretnim stepenicama sa priobalnim nivoom na svim stranama oko njega. Ja sam ih predložio na tri strane Kalemegdanske tvrđave. Naprimer, jedne pored velikih stepenica pa ispod ulice, sve do pećine ispod Kalemegdanskog šetališta. Sećate se najave o galeriji ispod Kalemegdana?

Što se tiče Terazijske terase, iako je Beograd na vodi trajno upropastio njihovu najlepšu karakteristiku, pogled na reku, ipak i dalje ima smisla da se projekat uradi, pošto i dalje treba pešački spojiti Terazije sa Savskim priobaljem. Pošto će se zbog tunala ionako rušiti (bar) jedan od jedina dva bloka koja Terasi smetaju, ima smisla porušiti i drugi, pa napraviti široku otvorenu padinu koja se spušta ka reci. A to dalje znači da Kamenička ulica neće ni postojati, nego se ova tema svodi na uređenje Terazijske terase.
 
..nego se ova tema svodi na uređenje Terazijske terase....
pa jeste....nego .... hocemo li to doziveti mi... ili naša deca.... :roll:


zato sam i napisao
ajd sad da je za 2 metra proširimo na uštrb onih dvorišta.... i taman da sredimo nj. stepenište :D
 
Vremenski okvir je vezan za početak radova na tunelu. Glavni i najstrmiji deo Kameničke je pored bloka koji mora da se ruši pre početka tih radova, sasvim nezavisno od odluke o Terazijskoj terasi. E sad, kad će to biti je malo teže reći. Meni se čini da će vrlo brzo posle otvaranja prvih zgrada u BNV-u početi saobraćajni problemi. To bi moglo da posluži kao podsticaj da se ne odugovlači sa mostom i tunelom.
 
Da, terazijska terasa ima najvise smisla.
A sto se tog tunela tice - tja, steta sto hoce da kopaju za automobile, umesto za metro. :violina:
 
Slazem se da Kamenicka ulica bez Terazijske terase i nema bas neki efekat, ovako jedno pristojno krpljenje je sasvim dovoljno ((
 
Žao mi je što to kažem, ali Kamenička (iliti Kamenjarska) mi je bila i ostala jedna od najodvratnijih ulica u gradu. Pogotovu u zadnjih dve godine, kad se pretvorila u cigamalu i buvljak.

Daj bože da se krene sa izgradnjom Terazijske terase i tunela ispod, pa da se sve to lepo makne jednom za svagda. Odnosno rekonstruiše i preuredi, a da se straćare i nered maknu.
 
Били су мењали водоводне цеви. Иначе често копају Каменичку, највише због топловода.

Ова је од 20.06.2020. год. Изгледа да су гледали Марку Жваку. Воле да преправљају коцке, па то ти је... :wink:
IMG-20200619-201040.jpg
 
Vrh