Šta je novo?

Pančevački most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883254#p883254:38hreapr je napisao(la):
Дошљак » 24 Sep 2021 07:37 pm[/url]":38hreapr]Мислим да Дробњак ни не размишља о железничком делу моста. Није у његовој ингеренцији. А замислите ИЖС да им неко сад каже е џаба сте радили други колосек, руши све.
Stvarno bi te to začudilo :?:
 
Са СМАРТ планерима очекујем све, па и космичку луку :D
 
Planirao sam odavno da im predložim neku genijalnost, tipa masovnog helikopterskog transporta (MIL 26 prima ljudi ko zglobni autobus), jer bi to imalo realne šanse da bude prihvaćeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883263#p883263:qahyjmf3 je napisao(la):
Дошљак » Pet Sep 24, 2021 7:48 pm[/url]":qahyjmf3]Али би било сулудо рушити све то. И реално, ЈП Путеви Србије немају никакве ингеренције над железничком инфраструктуром.

Seti se Glavne. zel stanice. ne bi bio ni prvi ni poslednji put.
Ako Vodja kaze, vecina ce biti spremna da saceka sa tim mostom. Moze i bez pruge.
 
Teško da je most toliko loš a pre par godina su mu dodali drugi kolosek gde su vozovi od po nekoliko stotina tona.

Dobar je predlog da most ostane za železnicu jpp i pešake/bicikliste, a da se novi drumski most pravi u produžetku Cvijićeve.
 
Мост у продужетку Цвијићеве би био погоднији за јавни превоз, пешаке и бициклисте у односу на Панчевац. Свакако сумњам да ће рушити и железнички мост, а разлог за то је прост - НИС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883320#p883320:2cc4iogu je napisao(la):
Дошљак » Pet Sep 24, 2021 10:09 pm[/url]":2cc4iogu]Мост у продужетку Цвијићеве би био погоднији за јавни превоз, пешаке и бициклисте у односу на Панчевац. Свакако сумњам да ће рушити и железнички мост, а разлог за то је прост - НИС.

Sve moze.
 
Da nije neka predizborna koska za mučenike s tzv. Leve obale i prolaznike iz PA i ZR?

Nekako najviše vuče na to.
 
Oduvek Pancevac je bio Meka za Somove kapitalce.... valljda nj. stubovi prave velike ne odoljive mutne virove

:lool: :lol: :lool:
 
5 godina od najave radova na uklanjanju SSM i izgradnji novog i nije urađeno ništa, a ovde se frljaju sa izgradnjom dva nova dunavska mosta i rušenju jednog postojećeg kao da je to igranje kockicama.

Ne nasedajte na lupetanja ovog indijanca, dežurnog žrtvenog jarca nad kojim se Vučić svako malo iživljava..
 
Право кажеш. Дуг је списак најављених-само што нису ове године или следеће-пројеката.
 
Poenta njegove price je, da je sanacija preskupa, odnosno ,da ce kostati kao nov most.Ako je vec preskupa,bolje za taj novac izgraditi nov most,a posto ima mesta za novu lokaciju, onda se stari njece dirati,dok se nov ne napravi.Zato je pominjao Gazelu i suludu cenu obnove,a tu nisu mogli za taj novac ,da naprave nov most na drugoj lokaciji.
Ovde se postavlja drugo pitanje, ko ce da odgovara za neblagovremeno odrzavanja Pančevca,jer da je on blagovremeno održavan,oštećenja se ne bi širila.
Poledajte Gazelu,sredisnja ograda je počela ozbiljno da truli, dok na mostu na ADI raste trava.
Pogledajte Brankov most,rupa ,rupu stize,dok ispod curi voda na sve strane,a tek sumanuto farbanje sredisnje metalne bankine,ne traje ni mesec dana.Farbaju decenijama bojom za čunkove.
Ovde nesto kada se sazida, to se ne odrzava,bar narednih 50 godina, i kasnije je obnova skuplja od novog mosta.
Može novi Pančevac, samo kada saznamo ko će da odgovara za nebrigu,taj treba i da plati svojim parama nov most.Sva Drobnjakova, i njemu sličnih pokoljenja, nece moci da otplate štetu koju su nam štetočine napravile.
Ko im je branio, da bar lukove Pančevca ofarbaju, samo četka i kantica, nikakva pamet, palamudjenje,NASA tehnologija, niti Teslini zraci smrti, ko im je to branio poslednjih 30 godina?
 
Vucic voli da pikira na Drobila, mada on pikira na sve, jer je nelecen a i narod ovde voli siledzije. Ali nije ni Drobilo naivan i nevin, namazano je to samo tako. On cuti i trpi sve, ali svoje duboko korenje i kajmak ne pusta.
 
Fascinantno je da ni stubove ne zele da iskoriste.
Znaju kako su se zuti omastili sa Mostom na Adi.
Na izgradnji mosta mogu dobri ljudi dobro da se ugrade.
Zanimljivo je da je most 2014. pregledan i proglasen bezbednim i ispravim. Za doba njihove vlasti.
 
Мени све мирише да ће направити нови мост за друмски саобраћај и трамвај, као и нове петље са обра стране Дунава, па да ће онда да сруше друмске конструкције и оставе само железнички мост као самосталан.
 
Železnički deo je saniran, brzina je 50 km/h preko mosta za vozove, ali je zabranjeno da se dva teretna voza nađu u isto vreme na mostu.
 
Zamlaćivali su nas poslednjih desetak godina mostom kod Ada Huje a sada je tu štafetu preuzeo imaginarni Pančevački most 2. Inače, na javnom uvidu plana generalne regulacije šinskih sistema je bila jasno ucrtana trasa tog tramvaja preko Pančevca II iz pravca Vuka Vrčevića.
 
WLABmz":3gcnux3u je napisao(la):
Železnički deo je saniran, brzina je 50 km/h preko mosta za vozove, ali je zabranjeno da se dva teretna voza nađu u isto vreme na mostu.
Vidim da si dosta upucen u Žs, znaš li možda da li je ta zabrana dva voza istovremeno posledica lošeg stanja mosta ili je jednostavo most projektovan za manje opterećenje, ipak je davno građen?

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
Most je projektovan za dva koloseka, dakle na njemu bi morala da budu dozvoljena dva teretna voza u isto vreme po projektovanom stanju. Dakle, postoji neki tehnički razlog tog ograničenja.
 
Mislim da je jedan od razloga i kočenje vozova na mostovskoj konstrukciji. Jer sećam se kad sam svojevremeno pitao jednog inženjera železničkog saobraćaja, tačnije bezbednosti ŽS, zašto tačno su se vozovi vukli brzinom ljudskog hoda preko Starog železničkog mosta. Pa mi je rekao da ne smeju da dobiju previše ubrzanja jer ako počne jače da koči, to podužno opterećuje konstrukciju mosta i njegove krajeve. A jelte, što je stanje gore, to je i dozvoljeno optrećenje manje.

Nisam nikad razmišljao o tome na taj način, ali posle mi je imalo logike. Kada par stotina ili hiljada tona počne da koči i prenosi inerciju na most, nije svejedno jel to radi sa 10 ili 40 km/h... Pošto tad bukvalno sve te tone počnu da ''nabijaju'' konstrukciju podužno.

E sad, to je važilo za SŽM, gde je uvek prelazio po jedan voz u jednom smeru u momentu. Ne znam da li to važi i za Pančevac, gde mogu dva voza da prelaze istovremeno ali u suprotnim smerovima. I šta se onda dešava. Verovatno i tu ima XY skrivenih faktora i procedura koje treba ispoštovati. Pitaću ga ovih dana pa ću preneti ako saznam išta. Pitaću taman i za mišljenje o ovim sporadičnim kontradiktornim izjavama o novom mostu umesto Pančevca i šta bi to značilo za železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883516#p883516:2j57o7ft je napisao(la):
WLABmz » Sub Sep 25, 2021 5:24 pm[/url]":2j57o7ft]Most je projektovan za dva koloseka, dakle na njemu bi morala da budu dozvoljena dva teretna voza u isto vreme po projektovanom stanju. Dakle, postoji neki tehnički razlog tog ograničenja.

Most je projektovan za zeleznicki saobracaj, a ono sto mu smeta su neplanske vibracije ,
koje dolaze sa nakaradno sklepanih drumskih konzola koje su dodate kasnije.
U trenutku dodavanja konzola, frekvencija drumskih vozila u prelasku , bila je oko 70-80 % manja no danas..
Sada zamislite taj intenzitet amplituda vibriranja i kako to utice na celicnu konstrukciju koja nije projektovana
da trpi i te BOCNE vibracije... To je i jedan od razloga da ne smeju biti dva voza istovremeno na mostu..

Skinite drumske nakarade , koju su na silu dodali (Ne pitajuci zeleznicu mnogo) , imacete bolji most koji ce trajati.

Ima li ovde neki masinac ???? Ili makar staticar ?
 
Pa mozda je na to Drobnjeliks mislio svo vreme. Da se drumski saobracaj izmesti a drumski deo mosta demontira a da ostane samo zeleznicki.
 
Vrh