Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

@Stf

Не одасвуд до свуда, али између главних макроцелина, то треба да има. То олакшава и преседање. Ево даћу ти конкретан пример: једна моја колегиница је живела у Гроцкој, друга у Мислођину, обе радиле на НБ. И обе путовале по два сата на посао - нема се баш пара за толико гориво, па се иде бусевима. Исход: колегиница из Мислођина се преселила ближе и наставила да ради, колегиница из Гроцке није могла да се пресели јер живи у мужевљевој кући, па је дала отказ кад је родила дете.

Не треба тај аутобус да иде на 10 минута, али на пола сата би богме могао. Уосталом, биће и неопходно, кад се БАС пресели на НБ (код железнице).

Додуше, уведена је линија од Икее до Б. косе, па се може рећи да је та осовина исток-запад сад некако и покривена.
 
Дошљак":2zx50rmk je napisao(la):
То су неке ређе линије предпостављам?
466 [БАС - Јаричиште - Врчин Центар]
9 полазака (4 у смеру ка Врчину, 5 ка БАСу)
466А [БАС - Бубањ Поток - Јаричиште - Врчин Центар]
1 полазак (ка Врчину)
468 [БАС - Јаричиште - Врчин Центар - Гроцка]
2 поласка (у оба смера)


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
По мени би југ општине Гроцка могао имати барем једну линију до БАС-ове станице. Али постоји и решење у виду појачања линија Аутопутем. Форсирати што више 352 354Б и 366. И обезбедити две-три локалне линије до Гроцке (једна из Дражња, друга из Живковца и већ постојећи 365 из Младеновца) док се до Болеча, Лештана, Винче и Калуђерице може преседати линијама 302 и 303 (од Заклопаче)

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Овако бих ја:
350 Пударци - Камендол - Брестовик - Гроцка
351 Дражањ - Умчари - Гроцка
352 Шумице - Дражањ (Аутопутем)
354 Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка
362 Живковац - Умчари - Шумице (Аутопутем)
363 Живковац - Камендол - Брестовик - Гроцка
365 Гроцка - Умчари - Дражањ - Младеновац
366 Шумице - Умчари - Камендо (Аутопутем)

И потез 300 решен без већег броја линија, најосновнији смерови, мада би ово захтевало и постојање окретнице у Гроцкој. Гроцка једино насеље у Београду које као главно у општини нема главну аутобуску станицу која је преко потребна, Сопот који је мањи од Гроцке има, Гроцка не.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
A što ne bi ste probali i da tražite BG: voz? Samo nemojte one priče kako ništa ne može da se promeni , kako je super organizovan potez 300 i kako baš tako treba da bude sa prigradskim linijama...
 
Реално су веће техничке могућности за изградњу пруге до Винче него до Обреновца.
 
solecar":2svy31r8 je napisao(la):
A što ne bi ste probali i da tražite BG: voz? Samo nemojte one priče kako ništa ne može da se promeni , kako je super organizovan potez 300 i kako baš tako treba da bude sa prigradskim linijama...
Бг воза ће бити од Београда до Пожаревца када заврше пругу до Мале Крсне и он ће обухватати Врчин, Дражањ, Умчаре и Живковац али остаје тај већи део општине без пруге

Мислим дајем предлоге ал сам потез 300 обухвата много насеља и захтеван је за анализу и треба стручно анализирати шта увести, укинути, појачати.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Али износим чињенице свака општина има главну аутобуску (Обреновац, Барајево, Лазаревац, Сопот, Младеновац) док је Гроцка нема а многи ће се сложити да је потребна а колико је само приче било за њу посебно се сећам оне да ће се изградити у Босанском Насељу и опет ништа.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Podsećanje na deo mog predloga za Bg: voz:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883623#p883623:36u882dj je napisao(la):
solecar » 26 Sep 2021 01:25[/url]":36u882dj]U okviru prigovora na aktuelni plan šinskih sistema, uložio sam primedbe i dao predloge.

2. Предлог за додатне линије

Линија 7: Обзиром да постоји пруга која пролази кроз поједина Аваласка насеља, као и кроз насеља у јужном делу општине Гроцка, предлажем успостављање линије на релацији ЖС Нови Београд – Живковац. Уколико није могуће да линија саобраћа до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем или продужење до ЖС Земун или да линија саобраћа до Прокопа. Линија би користиласва постојећа стајалишта дуж трасе Прокоп – Кијево, која већ користе постојеће линије Бг: воза, одакле се се одваја и постојећом пругом саобраћа преко Авале и јужног дела Гроцке. Линија би користила постојећа стајалишта на новоуспостављеној траси, уз изградњу нових где је то потребно. На овај начин би се брзо и једноставно повезала са Новим Београдом, Земуном и центром, али и са Аеродромом, следећа насеља: Бели поток, Зуце, Врчин, Заклопача, Мала Иванча, Поповић, Мали Пожаревац, Дражањ, Умчари и Живковац, као насеља са потеза градских линија на 300 која имају везу са најјужнијим насељима општине Гроцка.

Линија 8: Обзиром да је у плану изградња крака ка Винчи, предлажем успостављање линије на релацији Карабурма – Винча, која би саобраћала трасом линије 3 до одвајања за Церак винограде, а одатле трасом предложене линије 7 до одвајања за Винчу, до које би долазила новоизграђеном пругом. На овај начин би се добила не само боља веза северног дела Гроцке са центром, него и са северним делом града, што често истичу као недостатак становници општине Гроцка.
 
Гледао сам данас цео снимак седнице, Соле сасвим су неоправдано одбили твоје приговоре који су били крајње конструктивни. А већина образложења одбијања су им била неутемељена, посебно за критику ж. станица Сајам и Макензијева.
 
Не знам колико то има везе али у Живковцу станица није са више колосека, тек је у Водњу станица са више колосека и евентуално бих ја ту довео бг воз, до Водња

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Naveo sam i da se izgradi potrebna pruga / stanice tamo gde nedostaje. Sad je pravi trenutak da se proba i sa železnicom i sa reorganizacijom / uvođenjem minibus linija, jer izbori su u aprilu sledeće godine.
 
solecar":2x6iay30 je napisao(la):
Naveo sam i da se izgradi potrebna pruga / stanice tamo gde nedostaje. Sad je pravi trenutak da se proba i sa železnicom i sa reorganizacijom / uvođenjem minibus linija, jer izbori su u aprilu sledeće godine.
У Умчарима и Врчину већ постоји нека веза са железничким станицама. У Дражњу би се увођењем линије 365 преко Дражња могло успоставити стајалиште недалеко од прелаза самим тим и станице (жел. станица је 300 метара удаљена од прелаза) и ово није уопште неизводљиво. Е сад нисам сигуран где се налази и да ли постоји станица у Живковцу?

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Imao sam na faksu kolegu koji je iz Sopota brze dolazio i odlazio na faks od mene iz Lestana.
I to dobrih pola sata brze (Vukov spomenik je u pitanju)
 
Nex":3ppi9865 je napisao(la):
Imao sam na faksu kolegu koji je iz Sopota brze dolazio i odlazio na faks od mene iz Lestana.
I to dobrih pola sata brze (Vukov spomenik je u pitanju)
Зато што су поласци из Младеновца и Сопота знатно ефикаснији због аутопута. Од Сопота до Аутокоманде ти у најгорем случају треба сат времена тачно. Знам јер сам ишао том линијом

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
За поређење, Устаничка - Заклопача данас округло сат времена. Јер Бајдина :kafa:
 
Somi303":3cdum0co je napisao(la):
За поређење, Устаничка - Заклопача данас округло сат времена. Јер Бајдина :kafa:
Док с друге стране од Шумица до Заклопаче треба пола сата (са линијом 354Б)

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Nadamo se svi da će tako biti jer vreme je da konačno dobijeno vezu sa Mirijevom bez da pešačimo 10-15 minuta putem gde prolazi kamioni, ili da ideš čak do mite ružića pa da čekaš neki bus, za šta treba previše vremena i brže ti je da od Nine Kirsanove ideš pešaka gore.
 
Огромне муке имамо да се линија уопште задржи у садашњем облику, камоли продужења. Секретаријат једноставно не дозвољава.

Иначе је реконструкција Војводе Степе требала да се уради у августу, а радови су оволико каснили јер Секретаријат није дозвољавао успостављање привремене минибус линије. Њихово решење је било 309 до Три Тигања и то је то, није их занимало што ће 50 000 људи остати без превоза. И ето колико је трајало натезање са њима.
 
I jel to opravdanje da se ništa ne (u)radi?
Jel neki problem izaći i blokirati Smederevski put i / ili autoput? Kako su stanovnici Zaklopače uspeli nakon samo jednog blokiranja Smederevskog puta da reše problem neasfaltiranja ulice u naselju i skraćenja linije.
A i može da se piše Beogradskoj hronici ili da se kontaktira studio B petkom, kada u Jutarnjem programu gostuje Vesić pa ga direktno pitati.
 
Што се тиче секретаријата опет су информисали све тако што се ништа не зна.
Углавном затворено је укључење за Београд из правца Младеновца и искључење из правца Ниша на петљи Мали Пожаревац и возила са линија 465 и 493 иду прво до петље Умчари где праве круг и настављају за Београд. Али такође возила са линије 365 немају другу опцију него да иду трасом преко Дражња и преко прелаза који је иначе "небезбедан" наравно дирекција за јавни превоз ће игнорисати да линија 365 опет иде преко Дражња.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894011#p894011:mw3infmm je napisao(la):
solecar » 28 Окт 2021 11:18 am[/url]":mw3infmm]I jel to opravdanje da se ništa ne (u)radi?

Све што је до општине, урађено је и ради се константно. Чак и политичко лобирање одозго. Више од тога не може.

А људи нека блокирају, али не Смедеревац него 27. марта или Таковску, да они који одлучују о овом питању испаштају, а не недужне комшије из суседних места. Беш неког ћату из Секретаријата заболе што је блокиран Смедеревац, ако и знају где је тај пут.
 
Zabole ćatu i za blokiranje 27. marta i Takovske. On radi posao onako kako mu kažu nadređeni. A ako je jednodnevno blokiranje Smederevca pomoglo građanima Zaklopače, ne vidim zašto ne bi moglo da pomogne i drugima.
 
Vrh