Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Rok je svakako do kraja sledece god!
Ali ajde krenimo redom:
Put ovaj je u projektu radjen odavno i svi ti mestani su upoznati sa tom trasom, receno im je jednog dana ce preci put preko vase parcele i ende. To je jos radjeno kada se 90ih pocinjala graditi obilaznica oko va, ali jedan deo je samo uradjen.
Ja bih iskreno voleo da svako domacinstvo dobije po mil eu, ali druze, stojis na putu od drzavnog znacaja, jednom ces biti sklonjen, ali ne bitno ne zamarajmo se sa tim, unajmili su oni advokate i pravno to sada zele da isteraju, dok ne dodje do granice kada su kinezi platili i do tog i tog datuma imaju rok da se izgradi, onda ce doci preko noci i postati sve sava mala, ali ajde...
Da se prave kruzni tokovi, nastavak duplih ili sta god sto ste pominjali je u startu ne realna opcija, pruga, izmena projekta, crtanje novog, novi problemi td td....
Pominjao je neko ovde sto se ne rade mostovi, mislim da sam u nekim mojim postovima objasnjavao dinamiku i tok same izrade, ovde je ostalo mozda nekih stotinak metara i trasa je istrasirana kao sto kazete. Posle toga idu nasipi i dolazenje do trazene kote. Posle toga se rade "finiji" poslovi kao sto su sredjivanje skarpe, nasip za petlju, regulacija i saniranje samih tokova reka. A mostovi, nadvoznjaci, rade tek na kraju, firme koje ce za to i biti angazovane, posle ide asfalt, to isto radi druga firma, pa ide krecenje puta sto rade drugi, pa zastitne ograde, barijere zvucne, opet neke druge firme i td...
Svi bi mi voleli da to bude do avgusta ove god, ali zamislite samo kada krene da se radi prikljucak sam kod DM placa, kolika ce tu biti guzva, izmestanje saobracaja, sporo ce sve ici, gde je most na kolubari, nadvoznjak preko pruge, ima tu da se radi i radi...
Jos nesto za kraj, sve to sto vidite sa strane dok prolazite, ili preko ovih snimaka, nazalost nije ni 50% uradjenog, nazalost ali tako je....
 
Bice kao u Kini, dalje neces moci sem okolo..

ayeqwnM_700b.jpg
781f6a3c-6e49-45d5-9329-d7ee3e6dbe53.jpeg
bafec3507bfe731bd474ebd4318d68ed.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849076#p849076:2gqedq8n je napisao(la):
Slucajni prolaznik » Sre Maj 12, 2021 1:50 pm[/url]":2gqedq8n]Rok je svakako do kraja sledece god!
Ali ajde krenimo redom:
Put ovaj je u projektu radjen odavno i svi ti mestani su upoznati sa tom trasom, receno im je jednog dana ce preci put preko vase parcele i ende. To je jos radjeno kada se 90ih pocinjala graditi obilaznica oko va, ali jedan deo je samo uradjen.
Ja bih iskreno voleo da svako domacinstvo dobije po mil eu, ali druze, stojis na putu od drzavnog znacaja, jednom ces biti sklonjen, ali ne bitno ne zamarajmo se sa tim, unajmili su oni advokate i pravno to sada zele da isteraju, dok ne dodje do granice kada su kinezi platili i do tog i tog datuma imaju rok da se izgradi, onda ce doci preko noci i postati sve sava mala, ali ajde...
Da se prave kruzni tokovi, nastavak duplih ili sta god sto ste pominjali je u startu ne realna opcija, pruga, izmena projekta, crtanje novog, novi problemi td td....
Pominjao je neko ovde sto se ne rade mostovi, mislim da sam u nekim mojim postovima objasnjavao dinamiku i tok same izrade, ovde je ostalo mozda nekih stotinak metara i trasa je istrasirana kao sto kazete. Posle toga idu nasipi i dolazenje do trazene kote. Posle toga se rade "finiji" poslovi kao sto su sredjivanje skarpe, nasip za petlju, regulacija i saniranje samih tokova reka. A mostovi, nadvoznjaci, rade tek na kraju, firme koje ce za to i biti angazovane, posle ide asfalt, to isto radi druga firma, pa ide krecenje puta sto rade drugi, pa zastitne ograde, barijere zvucne, opet neke druge firme i td...
Svi bi mi voleli da to bude do avgusta ove god, ali zamislite samo kada krene da se radi prikljucak sam kod DM placa, kolika ce tu biti guzva, izmestanje saobracaja, sporo ce sve ici, gde je most na kolubari, nadvoznjak preko pruge, ima tu da se radi i radi...
Jos nesto za kraj, sve to sto vidite sa strane dok prolazite, ili preko ovih snimaka, nazalost nije ni 50% uradjenog, nazalost ali tako je....
I u pravu si brate i nisi. Sto se tiče projekta, niko od ljudi do pre godinu dana nije znao da ce im put preći preko svojih kuća i zemljišta, prvi put kad se pominjao taj put, bila je priča da će sadašnji magistralni put biti proširen u duple trake, pa je bila priča da će počinjati kod bivše kafane Evropa, da bi odjednom pravili neke egzibicije po selu, koje niko nije očekivao, tako da ne bih baš krivio ljude koji su se slučajno našli na trasi saobraćajnice, tako da imaju svo pravo da naplate po meni i 5 puta više nego što im stvarno vrede domaćinstva.
 
Evo da i ja pitam Slučajnog prolaznika da mi kaže gde će tačno ova brza cesta Valjevo-Loznica proći u Kamenici, pošto tvrdi da se unapred decenijama zna? Niko od ljudi s kojima sam tamo pričao ne zna ni kuda ni kad.
 
ValjevacVA":1rzt7yd2 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849076#p849076 je napisao(la):
Slucajni prolaznik » Sre Maj 12, 2021 1:50 pm[/url]":1rzt7yd2]Rok je svakako do kraja sledece god!
Ali ajde krenimo redom:
Put ovaj je u projektu radjen odavno i svi ti mestani su upoznati sa tom trasom, receno im je jednog dana ce preci put preko vase parcele i ende. To je jos radjeno kada se 90ih pocinjala graditi obilaznica oko va, ali jedan deo je samo uradjen.
Ja bih iskreno voleo da svako domacinstvo dobije po mil eu, ali druze, stojis na putu od drzavnog znacaja, jednom ces biti sklonjen, ali ne bitno ne zamarajmo se sa tim, unajmili su oni advokate i pravno to sada zele da isteraju, dok ne dodje do granice kada su kinezi platili i do tog i tog datuma imaju rok da se izgradi, onda ce doci preko noci i postati sve sava mala, ali ajde...
Da se prave kruzni tokovi, nastavak duplih ili sta god sto ste pominjali je u startu ne realna opcija, pruga, izmena projekta, crtanje novog, novi problemi td td....
Pominjao je neko ovde sto se ne rade mostovi, mislim da sam u nekim mojim postovima objasnjavao dinamiku i tok same izrade, ovde je ostalo mozda nekih stotinak metara i trasa je istrasirana kao sto kazete. Posle toga idu nasipi i dolazenje do trazene kote. Posle toga se rade "finiji" poslovi kao sto su sredjivanje skarpe, nasip za petlju, regulacija i saniranje samih tokova reka. A mostovi, nadvoznjaci, rade tek na kraju, firme koje ce za to i biti angazovane, posle ide asfalt, to isto radi druga firma, pa ide krecenje puta sto rade drugi, pa zastitne ograde, barijere zvucne, opet neke druge firme i td...
Svi bi mi voleli da to bude do avgusta ove god, ali zamislite samo kada krene da se radi prikljucak sam kod DM placa, kolika ce tu biti guzva, izmestanje saobracaja, sporo ce sve ici, gde je most na kolubari, nadvoznjak preko pruge, ima tu da se radi i radi...
Jos nesto za kraj, sve to sto vidite sa strane dok prolazite, ili preko ovih snimaka, nazalost nije ni 50% uradjenog, nazalost ali tako je....
I u pravu si brate i nisi. Sto se tiče projekta, niko od ljudi do pre godinu dana nije znao da ce im put preći preko svojih kuća i zemljišta, prvi put kad se pominjao taj put, bila je priča da će sadašnji magistralni put biti proširen u duple trake, pa je bila priča da će počinjati kod bivše kafane Evropa, da bi odjednom pravili neke egzibicije po selu, koje niko nije očekivao, tako da ne bih baš krivio ljude koji su se slučajno našli na trasi saobraćajnice, tako da imaju svo pravo da naplate po meni i 5 puta više nego što im stvarno vrede domaćinstva.
Ne bih ja baš rekao da se "mi" slučajno nadjemo na trasi nekog puta, dalekovoda, vodovoda, pruge i slično.
Jer "MI" smo eksperti LEGALIZOVAĆE SE kategorije,
pa se niko i ne interesuje o planovima i namenama zemljišta...
Ma šta, pa ni regulacine i građevinske linije...



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849101#p849101:24hb7yzi je napisao(la):
ValjevacVA » Sre Maj 12, 2021 3:15 pm[/url]":24hb7yzi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849076#p849076:24hb7yzi je napisao(la):
Slucajni prolaznik » Sre Maj 12, 2021 1:50 pm[/url]":24hb7yzi]Rok je svakako do kraja sledece god!
Ali ajde krenimo redom:
Put ovaj je u projektu radjen odavno i svi ti mestani su upoznati sa tom trasom, receno im je jednog dana ce preci put preko vase parcele i ende. To je jos radjeno kada se 90ih pocinjala graditi obilaznica oko va, ali jedan deo je samo uradjen.
Ja bih iskreno voleo da svako domacinstvo dobije po mil eu, ali druze, stojis na putu od drzavnog znacaja, jednom ces biti sklonjen, ali ne bitno ne zamarajmo se sa tim, unajmili su oni advokate i pravno to sada zele da isteraju, dok ne dodje do granice kada su kinezi platili i do tog i tog datuma imaju rok da se izgradi, onda ce doci preko noci i postati sve sava mala, ali ajde...
Da se prave kruzni tokovi, nastavak duplih ili sta god sto ste pominjali je u startu ne realna opcija, pruga, izmena projekta, crtanje novog, novi problemi td td....
Pominjao je neko ovde sto se ne rade mostovi, mislim da sam u nekim mojim postovima objasnjavao dinamiku i tok same izrade, ovde je ostalo mozda nekih stotinak metara i trasa je istrasirana kao sto kazete. Posle toga idu nasipi i dolazenje do trazene kote. Posle toga se rade "finiji" poslovi kao sto su sredjivanje skarpe, nasip za petlju, regulacija i saniranje samih tokova reka. A mostovi, nadvoznjaci, rade tek na kraju, firme koje ce za to i biti angazovane, posle ide asfalt, to isto radi druga firma, pa ide krecenje puta sto rade drugi, pa zastitne ograde, barijere zvucne, opet neke druge firme i td...
Svi bi mi voleli da to bude do avgusta ove god, ali zamislite samo kada krene da se radi prikljucak sam kod DM placa, kolika ce tu biti guzva, izmestanje saobracaja, sporo ce sve ici, gde je most na kolubari, nadvoznjak preko pruge, ima tu da se radi i radi...
Jos nesto za kraj, sve to sto vidite sa strane dok prolazite, ili preko ovih snimaka, nazalost nije ni 50% uradjenog, nazalost ali tako je....
I u pravu si brate i nisi. Sto se tiče projekta, niko od ljudi do pre godinu dana nije znao da ce im put preći preko svojih kuća i zemljišta, prvi put kad se pominjao taj put, bila je priča da će sadašnji magistralni put biti proširen u duple trake, pa je bila priča da će počinjati kod bivše kafane Evropa, da bi odjednom pravili neke egzibicije po selu, koje niko nije očekivao, tako da ne bih baš krivio ljude koji su se slučajno našli na trasi saobraćajnice, tako da imaju svo pravo da naplate po meni i 5 puta više nego što im stvarno vrede domaćinstva.
Slazem se sa tobom i napisao sam, da je srece da milion evra svako domacinstvo dobije bez obzira sta bilo, njiva ili supa, garaza, itd. Postoji u sluzbenom glasniku javni uvid u ovo sve sto ja pricam, ali da se prvi put pominje, Da, i to u istom glasniku 2010god, sve se moze proveriti, svakako zato i jesu pocete duple trake pa stale kod Evrope, onda su videli da ne mogu ici duplim trakama celu deonicu i trazili su resenja. I menjan je uvid pa skoro svake god ili bar druge, sto opet isto sve ima u glasniku. Ja licno znam 3 osobe razlicite koje su kupovali pre 10-tak god njiive, livade i sume sa one strane pruge za smejuriju od para. Zasto? Neko im je nekada otkrio tajnu da ce proci tuda to i to, e sada da li je zaista prosla trasa kroz njihovo stvarno ne znam nije ni bitno zaista. Vodimo polemiku bez potrebe, a kao sto sam rekao i ponavljam, zalosno je sto su smesne pare ponudjene, niko nikada nece na te pare pristati, ali sam samo napisao onako kako se vec jednom dogodilo, doci ce do datuma kada ce morati ljudi da se sklone a sudite se vi sa njima i 7 god to njih ne zanima. Oni moraju da urade to i nista ne moze da im stoji na putu, jer je to od drzavnog interesa!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849108#p849108:1xc88447 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Maj 12, 2021 4:00 pm[/url]":1xc88447]Evo da i ja pitam Slučajnog prolaznika da mi kaže gde će tačno ova brza cesta Valjevo-Loznica proći u Kamenici, pošto tvrdi da se unapred decenijama zna? Niko od ljudi s kojima sam tamo pričao ne zna ni kuda ni kad.
Ne znam druze zaista kada sam pomenuo tamo taj deo, znamo svi da je obilaznica planirana da ide kroz brdjane, tunel da se kopa na kraju sadasnjih duplih traka, od toga verovatno nikada nece biti nista. A obilaznica sada gde pocinje kod Zula da tako kazem tuda je trebalo desno ako gledas iz Bg da ide obilaznica preko D. Grabovice, Jasenice i da izlazi preko Zabrdice na Sabacki put, ali i od toga se odustalo odavno i promenjen je plan, pa ce se dole gde bude ukljucenje na novu brzu saobracajnicu ide preko gornjeg dela popucaka. To je sve sto znamo, dalje kuda ide mislim da ne zna niko..
 
Није исто када се експропријација односи само на земљу и кад пут прође кроз двориште и збрише цело домаћинство. Тек сад се суочавамо са разликама али и неопходним другачијим приступом у таквим приликама. Једно је било преко Сувобора где је све мање људи и где су неки једва, дочекали да се реше земље, а друго је кад на периферији Ваљева или Чачка удариш по уређеним, организованимни опремљеним домаћинствима, којим треба бар годину дана за премештање, под условом да је унапред исплаћена регуларна цена.
Легализација по селима је спровођена само тамо где је неки прикљачак био условљен њоме, као сад у последње време у мом крају за водоводну мрежу.
Већина тих објеката направљена је бар пре двадесетак година када су путеви били идеје, али ко зна којом трасом. И не треба кривити само села - док се сагради обилазница око Београда, Железник је замало не преплави.
Много тога овде није рађено по неком дугорочном плану, него се пројектује и ради у ходу, па није чудо што се понекад нађу у позицији да не знају шта ће. А кад неко каже да због јавног интереса пут мора да прође, без обзира на приватну имовину, нека замисли да се његово брижљиво грађено домаћинство скобило са тим јавним интересом. У таквим околностима откупне цене земље и објеката морају да буду изнад тржишних. Не заборавите, од чега ће домаћинство да живи док се поново не скући?
 
Eво нпр. мој другар не зна шта да ради са стоком, требао је и на штали да мења кров, али сад треба пут да му пређе по сред домаћинства, а цена коју су им понудили је срамно ниска.
 
Odlican snimak napretka radova
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VN2BA5uPybc[/youtube]
 
Ovde mora regulacija korita Kolubare da se radi ili ode put
 

Prilozi

  • Untitled.png
    Untitled.png
    987,6 KB · Pregleda: 1.233
Tu su pred Popuckama i pred kucama..
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    491,7 KB · Pregleda: 1.237
Danas su probali da rade na delu gde su kuce, ali su ih ljudi najurili, jer nije rešena eksproprijacija. Čak je i policija reagovala.
 
Misliš da su u Popučkama dobili Popi****?
A meni upravo reče prijateljica nedaleko odatle da je eksproprijacija tamo završena, al izgleda da nema tačne informacije ako ovo Valjevac kaže.
 
Било је баш напето, а биће још више напето. Људима су упали у двориште са механизацијом и ако ништа нису потписали. Имформације из прве руке.
 
Meni samo nije jasno kako mogu da ruše nešto što nije plaćeno. Domaćinsto i zemlja se vode na toj ženi gde su upali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849473#p849473:2o59y11v je napisao(la):
Earthmoving » Čet Maj 13, 2021 8:01 pm[/url]":2o59y11v]Misliš da su u Popučkama dobili Popi****?
A meni upravo reče prijateljica nedaleko odatle da je eksproprijacija tamo završena, al izgleda da nema tačne informacije ako ovo Valjevac kaže.
Tačna informacija je da niko nije prihvatio ponudu na tom delu, sem jedne ili dve manje kuće, mislim da ljudi nisu odavde i jedva su čekali da se otarase.
 
Вероватно ће пробати једну од две варијанте:
1. Фантомке Сава мала
2. Државни интерес - Трбушани

Људи треба да се организују одмах нађу доброг адвоката и тужба + сталне демнострације, ако хоће иоле поштену цену да добију. Пут ће свакако бити направљен. С обзиром да кошта као АП, и треба да плате поштено експропријацију! Скоро 100 милиона еура, има ту доста за поштено плаћање, мада онда мање за клепање!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849476#p849476:1eipecag je napisao(la):
ValjevacVA » Čet Maj 13, 2021 9:19 pm[/url]":1eipecag]Meni samo nije jasno kako mogu da ruše nešto što nije plaćeno. Domaćinsto i zemlja se vode na toj ženi gde su upali.

Moja žena je rodom iz Mostara i njima su skoro isplatili pare za zemlju kuda će proći auto put to je parče puta koje se delom već gradi od Bune do Počitelja i posle do Mostarskog aerodroma. Imali su tri procene i isplatili su im srednju vrednost od te tri. E sad njoj su uzeli zemlju tj brdo koje ne može da koristi, međutim ima ljudi kojima cena u nekim daljim parcelama ne odgovara prolazi kroz vinograde, preko kuća i sl. Situacija je da mogu da tuže državu i budu u sporu narednih nekoliko godina jer je i kod njih sudstvo kao kod nas, i da nakon spora dobiju više novca ili ono što je u startu ponuđeno. U svakom slučaju čim krenu da rade taj deo moraće da napuste svoje imanje jer je to "projekat od nacionalnog interesa". I da, većina trase kroz Mostar ide preko Srpske zemlje i zemlje gde ono malo Srba živi, ali to je druga priča.
 
А где ће да оду ти људи? Нек их исплате прво лепо да могу да се преселе.
 
images%7Ccms-image-000025867.jpg


MEŠTANI POPUČAKA BLOKIRALI RADOVE NA SAOBRAĆAJNICI IVERAK-LAJKOVAC
Meštani sela Popučke blokirali su radove na izgradnji brze saobraćajnice Iverak-Lajkovac, koja Valjevo treba da spoji sa auto-putem "Miloš Veliki", zbog toga što još uvek nisu rešeni imovinsko-pravni odnosi.



Na trasi brze saobraćajnice, u delu koja prolazi kroz selo Popučke u dužini od oko dva kilometra, nalazi se 20 gazdinstava ili preko 85 posto kuća i pomoćnih zgrada koje su planirane za rušenje na celoj trasi dugoj preko 17 kilometara.



Obren Jankićević, žitelj sela Popučke, kaže da su im na kaubojski način upali na imanja. Naglašava da dogovor sa predstavnicima državnih organa nisu postigli jer većina meštana, kojima se uzimaju imanja i kuće zbog izgradnje brze saobraćajnice, nisu pristali na sramotno niske ponude za svoja gazdinstva.



Prema njihovim rečima procejena vrednost za parcele-njive je 500 evra po aru, a za kuće od 200 do 250 evra po kvadratu. "Mi smo poljoprivredna gazdinstva, od poljoprivrede živimo, gde ćemo mi sa stokom, neko ima i registrovane manje firme", očajni su meštani Popučaka.

Obren Jankićević navodi primer da je procenjena vrednost poljskog WC značajno iznad vrednosti zidanog bunara. Kaže da od novca koji bi dobili ne bi mogli da izgrade ni polovnu od ovoga što sada imaju.



- Prinuđeni smo da se organizujemo i da ne dozvolimo da uđu u naša domaćinstva, moramo da sačuvamo našu dedovinu i očevinu. Oni su rešili da radovima dođu pred naše kućne pragove, a kuće još uvek nisu procenjene. Kada nam sve poruše, šta nam vredi da se suprostavimo i žalimo. Sve je nakaradno urađeno. Mi smo nedavno imali razgovore u Gradskoj upravi sa predstavnicima JP "Putevi Srbije" i dogovorili smo se da nam ne ulaze u posede dok se ne uradi procena kuća i zemljišta, i dok ne dobijemo rešenja o eksproprijaciji. Kada smo pitali bageristu kako ste mogli nelegalno da uđete na privatnu njivu na kojoj je posađen kukuruz, on nam je odgovorio pitanjem: zašto ste sadili kad znate da će tuda proći saobraćajnica – priča Obren Jankićević.

Njiva površine pet hektara, koja je na trasi buduće saobraćajnice, u koju je juče prepodne "bez validnih papira ušao bager" je u vlasništvu porodice Svetolika Jankićevića.



- Njiva je procenjena, ali mi smo se žalili tako da je to još u procesu. A što se tiče kuće i pomoćnih objekata, čija je površina preko 2000 kvadrata, to još uvek ništa nije procenjeno niti je regulisano. Pa na osnovu čega je bager ušao na naše imanje? Pozvali smo policiju koja je došla nakon jednog časa. Podnećemo krivičnu prijavu – kaže Svetolik Jankićević.

Njegova majka Gordana Jankićević priča da je bila u šoku kada je jetrva pozvala da joj kaže da je u njihovu njivu ušao bager.



- Niko nas nije obavestio da će početi radove. Ovo je sramota. Mi živimo od poljoprivrede, naše domaćinstvo postoji od davne 1926. godine, ulagale su i sticale generacije. Nismo protiv izgradnje saobraćajnice, ali smo protiv toga da nam se ruše kuće i uzimaju budzašto njive – kaže Gordana.

Dragan Grbić, meštanin Popučaka, čije je gazdinstvo takođe na trasi buduće saobraćajnice Iverak-Lajkovac kaže da su u mnogo teškoj situaciji.



- Moje komšije i ja, a to je šest domaćinstava u ovom delu Popučaka, ne znamo ni kuda ćemo ni šta ćemo. Ponude koje su nam dali za naša gazdinstva su sramotne, pa sam se ja žalio. Uzimaju mi preko dva hektara. Misle da nam uzmu zemlju za 500 evra, e ovu zemlju uzeti neće. Hoće kuće da nam plate mizerno, pa nismo mi slepci, ova imanja su sticale generacije. Mi smo im rekli da ne pokušavaju da ulaze u naše njive i domaćinstva dok se sve ne reši. Branićemo naša imanja dok nam ne isplate sve kako treba – poručio je Dragan Grbić.

Meštani Popučaka kažu da nisu stručnjaci, ali smatraju da nije trebalo da trasa nove saobraćajnice Iverak-Lajovac prolazi kroz najgušće naselje gde ima preko 20 domaćinstava. Mogli su trasu da projektuju sa druge strane puta, prema Kolubari, gde je mnogo manje naseljeno.

get_img


Sumnje Kolubarskih.rs da nije završena eksporoprijacija potvrdili su meštani Popučaka, koji su blokirali radove na brzoj saobraćajnici Iverak-Lajkovac, a dele i sumnju da ne postoji projekat niti građevinska dozvola i pokazuju nam neki granični kamen koji je više puta pomeran.



PROBLEM KOME SE PREDSEDNIK VUČUĆ NIJE NADAO


Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je sredinom juna prošle godine u Nepričavi obišao početak pripremnih radova na saobraćajnici Iverak-Lajkovac.



Odgovarajući na pitanje Kolubarskih.rs kada će biti završen projekat saobraćajnice Iverak-Lajkovac, kada će biti izdata građevinska dozvola, kada će biti završena eksproprijacija i kada će početi radovi, predsednik Aleksandar Vučić ni na jedno pitanje nije odgovorio konkretno, nego je rekao da će ceo projekat raditi fazno te da će tako fazno biti izdavane lokacijske dozvole.



Tada je nagovestio da će najveće probleme imati sa regulacijom vodotokova, a "što se tiče eksproprijacije, tu neće biti mnogo problema, čak mislim da će problema biti mnogo, mnogo manje nego na drugim mestima".



PITANJA NA KOJA ODGOVOR ČEKAMO ŠEST MESECI!


Kada su početkom novembra 2020. godine na deonici u Divcima počeli radovi na brzoj saobraćajnici Iverak-Lajkovac, Kolubarske.rs su Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture uputile dopis sa nekoliko pitanja. Pored ostalog pitali smo da li je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture izdalo građevinsku dozvolu za izgradnju puta Loznica-Valjevo-Lajkovac, deonica Iverak-Lajkovac (veza sa autoputem E-763 Beograd-Južni Jadran, deonica Beograd-Požega)?



Zatim, da li je završen projekat za izgradnju tog puta, da li su regulisana imovinsko-pravna pitanja, da li investitor poseduje pravo na zemljište koje je na trasi puta, kao i da li su svi vlasnici kuća i imanja pristali na prodaju zemlje?



Ova pitanja smo Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture uputili prošle godine 9. novembra i 11. decembra, međutim, i pored obećanja PR službe, odgovore nismo dobili. Potom smo pozvali Kabinet ministra, te smo, na njihov zahtev, pitanja i njima prosledili 26. februara ove godine, ali još uvek nismo dobili odgovore.


https://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valj ... jkovac.htm
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zlfKTNfO5jg[/youtube]
 
Gde će? Nemam pojma i kod njih je ludnica kao i kod nas.

Zemlju koju meštani imaju u blizini Valjeva da daju bud zašto, to ne bi trebali nikako. Pogotovo ako godinama plaćaš porez na određenu cenu zemlje a sada ti proceni istu 30 %.

Kod nas se sve radi naopako.
 
Vrh