Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

https://twitter.com/dentistolog/status/ ... 31008?s=19

Neverovatno... Ja bih oduzeo dozvolu i auto, udario ogromnu novčanu kaznu plus dao društveno dobrotvorni rad. I ako ga opet uhvate da vozi bez dozvole, oduzeo bih auto tom vlasniku, a ovog strpao u zatvor. Ne vredi ništa drugo nego ovakve drakonske mere, da se najviše kazni počinilac, ali i svako ko bi mu eventualno pomogao da se i dalje ovako ponaša, jer ništa drugo nema efektivnije kod Srba a to je da se uplaše ako bi trebalo nekome da pomognu.
 
Odmah sam znao kakvu muziku sluša id***.

U nedelju uveče išao ka gradu i zastoj na auto-putu kod Arene. I tako milim jedno pet minuta i videh pet automobila u zautavnoj traci. Ladno je zastoj bio jer su svi usporavali da vide šta je bilo.

Onda na Gazeli novi zastoj. Devojka u nekom malom gradskom automobilu stoji sa sva četiri migavca u srednjoj traci i zove nekoga. Pa izađi iz kola, obezbedi vozilo, stavi trougao, pa zovi pomoć.

U Južnom bulevaru, pešaci prelaze u polumraku između vozila koja stoje (jer čekaju da skrenu levo) i ne gledaju da li neko ide u traci koja teče i sve to na 15m pre pešačkog.

I na kraju, dođem do sale gde igramo odbojku i u dvorištu haos od vozila parkiranih bez ikakvog reda (roditelji koji su došli po decu) i koji su smanjili kapacitet mesta za parkiranje sigurno za 30%.
 
За овог изнад су казне из Душановог законика, реално.
 
Један од разлога зашто је саобраћај код нас, а и у свету, такав какав је, је и то што се непоштује и правило десне руке на раскрсницама где је трепћуће жуто светло, значи кад је исти из неког разлога ван функције. Ко то непоштује, деси се овако нешто, као у уторак увече-22.10. око 22 часа, на раскрсници Омладинских бригада и Булевара Милутина Миланковића.

Зашто тип у црном Пунту није пропустио белог, мислим да је Хјундаи и20, то само он зна ! Од силине удара Хјундаи се, док се превртао, ударио у Смарта. Непропуштање ће га скупо коштати, не само новчано.Pogledajte prilog 1
 
На овој раскрсници постоје знакови па се они гледају када је на семафору жуто трепћуће. У сваком случају исход је исти, црни је морао да пропусти белог, тј ако добро контам шта се овде десило. По мом резоновању пунто је ишао БММ и смеру ка ТБ и ударио у и20 који је ишао БО, и према томе имао стоп знак.
 
Има знак стоп у Трећем булевару. Опет, види се и да се возило пребрзо кроз раскрсницу.
 
Генерално трепћуће жуто значи између осталог и опрезно, тј успори. За раскрсницу два прометна булевара у случају престанка рада семафора (или трепћућег жутог) правила углавном падају у воду, јер стриктним поштовањем знакова (правила) не би уопште било могуће укључење из праваца које немају првенство. У овом случају раскрсница може остати функционална само ако возачи покажу висок ниво опрезности и толерантности. Када тога нема, а претпостављам да смо сви били сведоци, може доћи до тоталног колапса и блокада из свих праваца.
 
A zasto da ih gleda? Da im podize brojeve gledanja? Pa oni zbog toga i rade to. Policija treba da gleda, a obixan narod bojkot i videces kako ce im opasti broj klipova.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Bas ce na stranicu od 190k da utice par ljudi odavde. Ni ja ih ne pratim ali znam ko su. Samo sam hteo da ukazem na to koliko ih ljudi prati i salje im snimke.
 
Па ако вас баш и интересује саобраћајна полиција гледа и те како те разне друштвене мреже, поготово на инстаграму ту групу "пун гас" . Ако се сећате оног Пежоа 306 или 307, који је неки дечко возио Бранковим мостом у супротном смеру, е он је пронађен и кажњен је баш како и треба, 130.000,- динара, 18 казнених поена, 12 месеци забране вожње (одузимање дозволе) и 360 сати друштвено корисног рада, а иначе је имао пробну возачку дозволу !!! https://www.youtube.com/watch?v=1NiL1k2HWB0

Углавно на "пун гас" снимке постављају клинци који имају пробне возачке дозволе, што је јако забрињавајуће. На тај начин желе да се покажу пред друштвом, девојчицама, колико добро возе и да им нико "ништа" не може.
 
Uhapsili su jednog prdavca sa Youtuba i predstavljau se kao sprovodioci zakona. Neka uhapse nekog funkcionera, koji se bahati svaki dan, pa neka pokazu da su vlast.
 
Naš narod prirodno mrzi zakone i propise, jer su često isti bili usmereni protiv njih. Recimo da onvidi kako zbog Zakona o izvršenju koji je naopako napisan izbauju nedužnu ženu sa detetom na ulicu, on počne da se oseća neprijateljski prema celokupnom pravnom poretku, uključujući i ZOBS.
 
Dete smisli a ovi matori kažu ne treba ?????


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HxlNkIwqGb4[/youtube]

Dete je napravilo primitivnu verziju koja daje odlične rezultate.
Prošlo je vreme osamdesetih i kada su se proizvođači utrkivali ko će da napravi automobil sa što tanjim stubovima (ili bez B stuba) i sa što većim staklenim površinama (jako nezgodno leti). Kako su se filozofije o bezbednom automobilu menjale tako su stubovi postali deblji i jači a na uštrb sve manjih prozora. Čela priča je otišla da se vozači osećaju ušuškano i sigurno skriveni iz lima a time bezobzirniji i opasniji. Znam puno ljudi koji se žale da jednostavno bočno kasno uočavaju pešake ili ih uopšte i ne vide upravo zbog debelih , zakošenih stubova a da su prozori mali kao puškarnice. Zlo nastaje kada krenu kiše i sneg pa se i onako mala vidlivost dodatno smanjuje.
Dete je uočilo problem i ponudilo ga je kao rešenje međutim naišla je na odbijanje.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P2BQUxIuqG8[/youtube]
 
Pa isto kao što Vesić uključuje grejanje.

Ionako narod ne voli institucije. Svi imaju nekoga ko će da im sredi nešto zaobilazeći birokratiju.

Obrnuli igricu.
 
Pa Drobnjak se dogovorio sa policijom.
- policajac: "Vozili ste 150km/h, a ograničenje je 130km/h"
- Drobnjak: "Jesam, ali da li možemo da se dogovorimo?"

Mala šala, ali ni Drobnjak ni policija ne donose zakone i pravila.
JP "Putevi Srbije" gazduje mrežom državnih puteva, a saobraćajna policija kontroliše sprovođenje postojećih propisa (uz ostale zadatke).
Srbija je uređena država sa jasno odvojenom zakonodavnom i izvršnom vlašću. (bar na papiru)

Mislim da ograničenje prosečne na 130km/h treba ostaviti, ali generalno i jeste u redu da se trenutna brzina koja se toleriše podigne na 145 ili 150.
Kad pretičeš logino je da malo pređeš ograničenje na svakom putu.
Sa druge strane ima deonica koje nisu ni za 130, npr. ona kod Ražnja u smeru BG, dok su na mnogim deonicama kolotrazi vrlo izraženi tako nije pametno ići preko 130, pogotovo po kiši ili snegu.
Na nekim deonicama je i saobraćaj toliki da nije moguće povećanje.
 
Taman su nešto korisno uradili sa ovih 130 gde možeš da voziš meni po meni idealnih 140...
Nisu još naši putevi za 150 a još manje kultura vožnje...to bi išli po 170 tom logikom malo preko ograničenja...
 
Ne mogu se pravila prilagođavati skupim vozilima koja mogu sa istom bezbednošću da na auto-putu voze 200km/h, kao stari automobili 100km/h.

Sistemi ugibljenja, kočionog sistema i razni drugi sistemi čine nova kola bezbednijim na većim brzinama.

130km/h je sasvim dovoljno, plus da se jednom za uvek utvrdi tih par posto tolerancije. Na deonicama gde se meri prosečna brzina, tolerancija ne treba da postoji jer ne postoji mogućnost matematičke greške na štetu vozača, ali tamo gde se meri radarima (lidarima), tolernacija mora da postoji i to upravo onolika kolika je greška mernog instrumenta.

Bio je dobar tekst u reviji SAT o toj grešci i o tome kako Zavod za mere i dragocene metale garantuje tačnost očitanih podataka i ako postoji greška mernog instrumenta. Sad ću da iskopam negde delove tog članka.

Mislim da ima i noviji članak
SATrevija_2016_408_12-13_Otkrivamo-Na-pomolu-ispravljanje-velike-nepravde-prema-vozacina-Direkcija-obara-tacnost-radara-800x690.jpg
 
Pa, tih 'par posto tolerancije', to je 150 km/h po instrumentima u kolima, odnosno oko 140 realno. Tako je u Hrvatskoj, tako treba i kod nas. Ne znam ko misli da je bezbedno voziti tako što non stop gledaš u kazaljku na brzinomeru? Nemaju svi limitator, niti tempomat.
 
Vrh